Присъствието на Вашия бранд в Instagram – новият силен начин за ангажиране на клиентите.
За силата на Instagram за хотели и онлайн маркетинга в тази социална мрежа, сме ви подготвили най-важната информация, която представя мощта й:
- 500+ милиона активни потребители месечно
- 300+ милиона активни потребители дневно
- 4.2 милиарда харесвания дневно
- 95+ милиона качвания на снимки/видеа дневно
- 216 000 снимки споделени всеки час
Вижте краткото ни интерактивно видео, а цялата статия може да прочетете надолу с полезна информация как да ангажирате клиентите си с помощта на Instagram.
Ангажирането на потребители, благодарение на Instagram расте постоянно – постовете с хаштагове и локация водят класацията като най-добре кореспондиращи с аудиторията.
73% от брандовете постват поне една снимка или видео седмично.
В последните две години броят на брандовете с над 100K последователи е нараснал с цели 163%
Това, което е важно да се отбележи е, че в Instagram снимките имат повече engagement от видеото – за разлика от Facebook!
А защо visual?
90% от информацията, предавана до мозъка, е визуална.
Визуалното съдържание работи за бизнеса ви –визуализациите се обработват 600 000 пъти по-бързо в мозъка, отколкото текста.
А знаете ли, че хората помнят 80% от това, което са видели, 20% от прочетеното и 10% от чутото?
Защо е добре да бъдете активни и ефективни в тази социална мрежа?
Знаете, че голяма част от трафика вече е през мобилни устройства, а Instagram умело привлича милиони хора всеки ден с прекрасни снимки на уникални места. Туристите обожават магията на Instagram – надпреварата кой да постне по-уникални кадри от посетена местност или хотел е огромна! Хората използват различни филтри с цел да направят най-добрата снимка! А това, което може да направите вие, управлявайки разумно своя акаунт в тази социална мрежа е да ги вдъхновявате! Използвайки Instagram за хотели вие спокойно можете да храните гладните души на туристите за приключения и пътуване, за посещение на нови и интересни места (около вашия хотел със сигурност има интересни местности, които да препоръчате) и най-вече да им покажете, че могат да се насладят на една незабравима почивка при вас!
Споделяйте снимки започвайки от стаите, басейна, сервираната храна в ресторанта, до декора, обкръжението, дейностите, природата, дори ваши гости, които се забавляват. Колкото по-примамливи снимки правите, толкова повече ще предизвиквате последователите ви да искат да бъдат във вашия хотел и да усетят магията на живо. А кое е толкова специално на снимките…универсални за всеки един език, без нужда от превод – достигат моментално до сърцата на гостите!
Продавайте с творчески подход
Представете си, че всички хотели предлагат една и съща стая. А вие искате да се различите. Как ще го постигнете? Снимайте стаята от различен ъгъл! Вместо да казвате колко е хубаво при вас, просто го покажете – снимка на изгрева или залеза от някоя ваша стая с послание за живописната гледка, която посреща всеки един гост ще свърши чудесна работа.
Ексклузивни материали
Ако предлагате на вашите последователи различни снимки, видеа и т.н от тези, които пускате във Facebook, Google+, Twitter (олимпиадата в РИО е най-пресният пример за съдържание, което може да предизвика милиони интеракции във всички социални мрежи) със сигурност ще си спечелите верни последователи. Зад кулисите от вашия хотел, рецепция, стаи, ресторант, басейн, бар…хората искат да добият представа за цялостното изживяване при вас! Достигнете ги по специален начин, използвайки именно Instagram.
Щастието на #Хаштага
Не подценявайте силата на диеза. Използвайте релеванти хаштагове, за да промотирате хотела си. Налагайте #хаштагове, когато пускате кампания – вашите последователи ще идват на профила ви и ще разглеждат снимките и хаштаговете ви, а след това ще тагват своите снимки, така че да се показват в резултатите на търсачката. Когато използвате Instagram за промотиране на хотела си е добре да се възползвате от цялата мощ на тагването и посочването на локация. Повечето хотелиери и мениджъри си мислят, че хаштага няма толкова голямо значение. Филтрите „tags” и “places” ви позволяват да следите всички материали, които се показват с вашия таг – ако има снимки, които смятате, че са неподходящи, то може да ги докладвате.
Време е за Selfie-щрак
Пригодете някое готино кътче в хотела си за селфита! Разбира се, измислете интересен и уникален хаштаг, с който потребителите да тагват снимките си в Instagram! След това само наблюдавайте и се наслаждавайте на ефекта 🙂
Промотирайте дестинацията
Използвайте акаунта си и като начин да промотирате дестинацията – показвайте на хората какво могат да видят – всякакви интересни места за посещение, забележителности, забавления.
Споделяйте онлайн препоръки
Ако искате да увеличите резервациите си, възползвайте се от тази простичка идея – подканвайте ваши гости да дадат своите препоръки за хотела ви. Разкрийте намеренията си пред „интервюираните“ туристи, че възнамерявате да качите видеото в Instagram, поискайте съгласието им, запечатайте прекрасния момент. Споделете го в удобно време за хората, използвайте и възможността да тагнете човек, използвайте @! Ангажирайте се с вашите посетители, като им показвате, че се интересувате от тях и престоя им във вашия хотел. Без резервационен софтуер обаче е възможно да възникнат проблеми като дублирани стаи – ако се стигне до този момент е възможно гостите ви да не бъдат толкова доволни. Ние в Clientric препоръчваме едно интерактивно решение за хотели, което би могло да ви помогне да не стигате до този момент и онлайн препоръките ви да бъдат винаги позитивни 🙂
Ако се нуждаете от допълнителни пояснения и безплатна консултация за вашата Instagram стратегия за хотели и по какъв начин бихте дали летящ стар на онлайн позиционирането на бизнеса си там, както и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем – ние сме винаги на един клик разстояние!
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07 , имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15 годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм защо да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: Facebook маркетинг за хотели
Pingback: Коледна подготовка в хотела