Модерното първо впечатление сред гостите на хотела
Вариантите, по които може да осведомявате вашите гости за услугите, които предлагате в хотела, са различни. Днес ще ви представим Digital Signage – инструментът от ново поколение, който се вписва идеално в цялостната дигитална идентичност на обекта.
Първата стъпка – пристигане в хотела и настаняване, може да има различен облик, благодарение на Digital Signage дисплеите. Интеракцията с госта и споделянето на важна за него информация е като първото впечатление при ново запознанство. Борбата за вниманието е „безмилостна“, но ние знаем печелившия способ за „добро първо впечатление“ – Digital Signage поднася полезна информация и представя рекламното съдържание по интерактивен и ненатрапчив начин. Общите части на хотела: лоби бар, SPA, ресторанти стават много по-приветливи и цветни, а добавянето на професионални дисплеи за презентации печели всеки бизнес партньор.
Може би вече сте чували някой да споменава Digital Signage, но кое е най-лесното и разбираемо определение за мощния инструмент за повече продажби в хотела?
Digital Signage е подкатегория на Signage. Digital Signs използват технологии като LED, LCD и Проектори, които презентират дигитални изображения, видео и информация.
Digital Signage са професионални дисплеи, специализирани за излъчване на рекламни материали и презентации.
Елементи на Digital Signage
Какво се крие зад същността на Digital Signage? Основните елементи са софтуер (система за настройка и управление на съдържание) и хардуер (екрани, плеъри, мрежови компоненти и конектори).
Всичко това няма как да е възможно без:
- свързаност (посредством твърда връзка, WiFi, Mobile);
- съдържание (атрактивно съдържание в съответния дизайн (видео, изображения и др.);
- инсталация и настройка (правилно координиране на съдържанието).
А защо Digital Signage да бъде подходящо решение за бизнеса ви?
80% от световните брандове са увеличили продажбите си с 32% благодарение на Digital Signage.
Вярваме, че повече бизнеси в България могат да презентират по по-качествен начин услугите си и да печелят много повече, влагайки първоначално по-голяма инвестиция – резултатите са не само приходи, но и истински доволни и впечатлени гости.
400% повече хора взаимодействат с Digital Signage съобщенията, в сравнение със статичните реклами.
Да си признаем… статичните реклами вече нямат силата, която притежаваха преди няколко години, особено в хотелиерската индустрия. Затова и всеки конкурентноспособен бизнес се цели към следващата стъпка – да предложи изживяване, което гостът ще иска да повтаря отново и отново и да разказва и на свои познати за него.
Мащабните размери на пазара на Digital Signage – да достигне до 20 милиарда щатски долара през 2020 година, разкриват ниша, в която голяма част от бизнесите в България все още не са се позиционирали, а това на практика означава да не се възползват от нейните блага, едно от които е:
7 от 10 клиента купуват продукт, видян на рекламен екран.
Ползите от Digital Signage
Ангажираността с бранда е от ключово значение за правилното позициониране в съзнанието на потребителите, затова и рекламата от ново поколение ви помага да подобрите цялостно комуникацията с гостите в хотела. Ако сте готови да замените постерите и да сте съвременни, да информирате по нов, забавен начин за различни събития и промоции, то това е вашето решение за бизнеса.
Най-сладката полза (според нас, но мислим, че и на вас ще ви допадне 😉 ) е увеличаването на продажбите на услугите, на място в хотела – болка на голяма част от хотелиерите, но съсем възможна за преодоляване и то по интерактивен начин.
Digital Signage влияе ли върху разходите за маркетинг?
Намаляването на разходите за брошури и други печатни материали на място в обекта способстват Digital Signage да бъде предпочитан нов начин за рекламиране, предоставяйки възможността за бързо и лесно дистрибутиране на съдържание.
Какво печелите, ако предпочетете Digital Signage пред печатната реклама?
- по-голяма атрактивност и привличане на вниманието;
- разпознаваемост на бранда;
- по-висока гъвкавост в сравнение с печатната реклама;
- по-ниски разходи за маркетинг;
- лесна поддръжка;
- модерна визия на бизнеса;
- възможност за приходи от реклама;
Освен това, Digital Signage идеално се съчетава с други инструменти като например хотелско радио (Audio Signage – нова ера за хотелиерския маркетинг).
Лесно ли се създава, обаче, съдържание, което продава?
Отговорът е ДА, когато знаете основите, на които да стъпите. Започваме с атрактивното съдържание (то продава, много често на момента!) – показвате SPA услуги, които веднага създават усещане за нужда да се посети съответната процедура. Важно е да залагате на интересна информация – такава, която би заинтригувала гостите в хотела ви – ако знаете, че те търсят оферти за конна езда в района, то покажете им най-добрите бази за конна езда по ваша препоръка, а веднага след това и новите предложение в ресторанта, бара и SPA зоната.
Анимирането на част от съдържанието го прави лесно разбираемо, а добавяйки силни и провокативни послания, активизирате още повече желанията на гостите. Успешното съдържание е това, което променяте редовно, затова и максимален ефект има когато всичко, което показвате, е част от цялата стратегия за дигиталната идентичност на вашия обект.
Ето кои са стъпките за ефективно използване на Digital Signage:
- анализирайте конкретните нужни на бизнеса;
- създайте маркетинг стратегия за различните услуги;
- съберете информация за движението на гостите в обекта;
- изгответе комуникационна стратегия;
- изберете конкретно съдържание;
- извършете настройка за тайминга на съдържанието.
Конкретните видове решения за вас, които могат да подобрят ефективната визуална комуникация в хотела, са:
- Професионални Digital Signage решения (SoC)
- LED екрани (външен DS плеър)
- Проектори (външен DS плеър)
Да следвате новите тенденции, да бъдете гъвкави в очите на сегашните гости на хотела и да работите за модерната визия, която продава и превръща всеки гост в редовен и верен последовател на бранда, е извоювана победа с осъзнати ходове – а защо не един от тях да бъде Digital Signage?
За финал почерпете вдъхновение с тези „9 идеи за атрактивно съдържание за професионални дисплеи в хотела„, с които да впечатлите гостите си, а ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно Digital Signage технологията и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начина да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: 5 събития, които ще ви вдъхновят за иновации в туризма и брандинг!