Вижте как премина 2019 година за Clientric и екипа на зелените вратовръзки

Clientric

На хората, които не спират да мечтаят, чудесата се случват не само по Коледа. Ето кои бяха едни от най-запомнящите се за нас през изминаващата година.

2019 отново бе поредната година на постигнати цели и сбъднати мечти. Година, в която научихме много, срещнахме се с нови вдъхновяващи хора и брандове, и много важно – взехме си поука какво да подобрим в развитието си.

Clientric е една „машина“, която за да работи, се нуждае от своите съставни елементи. За нас екипът винаги е бил задвижващата сила на нашите брандове от Clientric Group и да, всеки човек има различен характер, но в душите и ценностите си сме еднакви – истински! Гордеем се с всяка нова „враторъзчица“, която се присъедини към екипа ни тази година. 🙂

През годината посетихме много градове и събития, за да дадем ефективни решения за успех в сферата на туризма и брандинга!
Стартирахме с ежегодното събитие „Ваканция и СПА Експо 2019“, където по отношение на дигиталния маркетинг представихме case studies от последната година с много силен фокус брандинг и добри резултати от гледна точка на краткосрочни продажби и дългосрочно оптимизиране и възвращаемост на рекламния бюджет.

Как изградихме успешно онлайн присъствие и бранд на нов хотел? (Case Study)

По време на изложението поканихме на нашия щанд да дойдат представители на Yield Planet и BookOnlineNow, които да се включат в разговори и срещи с всеки заинтересован. Нагледно представихме новите версии на нашите WAW и Captive портали, като за нас бе чест и удоволствие, че нашите партньори от BUBSPA избраха именно това решение за изграждането на своя нов туристически портал за хотелиери и крайни клиенти.

Holiday & SPA 2019
През месец май имахме честта да сме важна част от Webit Festival 2019, като Катя Тодорова, нашият маркетинг мениджър и съосновател в Clientric Group, бе домакин и организатор на най-големия досега Webit Bulgaria Digital Summit. В 9 часов “маратон” залата едва побираше всички, чиито интерес събудиха невероятните лектори и техните теми.

Webit 2019
А как премина лятото? При нас то винаги е много динамично и умело съчетаваме полезното с приятното в разгара на сезона за летните ни обекти. За съжаление, краят му дойде и с новина за фалита на Томас Кук. По повода направихме серия от няколко видеа „BG tourism after Thomas Cook collapse“, като поканихме специалисти от туристическата сфера да споделят своя коментар по темата. С тази рубрика дадохме още една гледна точка как българските хотелиери могат да се предпазят от подобни ситуации в бъдеще и да си осигурят по-стабилно развитие на бизнеса си.

Есента пък ни донесе нова порция интересни и вдъхновяващи събития. Бе удоволствие да бъдем част от всяко едно от тях и да споделим нашия опит и знания за развитието на туризма и брандинга в България. Започнахме с Marketing Hype в гр. Пловдив, където засегнахме темата „Какво включва успешната и ефективна съвременна маркетинг и бранд стратегия за бизнеса?“. Последва Bulgarian Digital Week отново в гр. Пловдив, където Катя Тодорова сподели „Как чрез психология на убеждаването и брандинга да увеличим директните резервации в хотела?“, а пък Виктор Тодоров, Head of Business Development изнесе лекция на тема за „Изкуството на продажбите през online дистрибуционни канали и дали 100% заетост гарантира печеливш бизнес?“.

В края на октомври бяхме във Враца за тазгодишното издание на CodeWeek Vratsa за една вдъхновяваща презентация на базата опит, вярвания и ценности в маркетинга и във Варна за Innowave Summit 2019, където имахме щанд, за да представим цялостни дигитални и маркетинг решения за хотелиерския бранш – Digital Signage, Hotel TV и Channel Manager.

Innowave
Едно от любимите ни събития всяка година е „Сайт на годината“, като за нас бе удоволствие, че организаторите отново се довериха на нашия маркетинг визионер – Катя, която бе жури и даде своя глас за най-добрите български сайтове.

Bg website

Нямаше как да пропуснем и тазгодишната конференция за онлайн маркетинг и търговия – Digital4Plovdiv, където се срещнахме със стари и нови познати и се заредихме с поредната порция вдъхновение. По време на събитието Катя говори за успешни Case Studies и темата Branding + ROAS = Резултати и още нещо…
Бе част и от журито в първия конкурс за млади маркетолози Digital Stars.

digital4plovdiv

Щастливи сме да споделим, че тази година получихме награда в категория „ТУРИСТИЧЕСКА ИНОВАЦИЯ“ за 2019 г. връчена по време на III-та международна конференция Smartourism.bg под патронажа на Министерството на туризма.

туристическа иновация
Неусетно измина годината, но когато с желание и ентусиазъм вършиш всичко от сърце, времето сякаш отлита. И така, стигнахме до месеца изпълнен с празнична магия. Декември. Започна с участието ни в едно от най-големите хотелиерски изложения в Гърция – Το Sales Seminar πάει Philoxenia, което целеше да подчертае най-новите трендове в развитието на международната туристическа индустрия.

clientric-greece-event

След него дадохме старт на аромата на канелени сладки и мандарини в офиса, на звука от пукащата ни виртуална камина и приготовленията за предстоящото ни коледно звездно парти.

clientric office
Истински щастливи сме от това, което правим и ще продължим с пълна силна и през предстоящата 2020, като целта ни е още повече хора да се чувстват като нас. Да успеем да предадем нашия ноу-хау и да подберем подходящия набор от съвременни инструменти, които да помагат на HoReCa професионалистите в своето начинание. А именно да отговорят на нуждите на съвременните туристи с един завършен цикъл от решения с фокус маркетинг и продажби в туристическия обект, използвайки правилните онлайн и офлайн маркетинг, интерактивни, софтуерни и хардуерни решения от ново поколение.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office@clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.

Остави коментар