5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел – Част 2 1

уебсайт на хотел

Синхронизирайте снимките в уебсайта с всички изисквания за SEO оптимизация

Визията на уебсайта е ключов фактор за ангажирането на потребителите с вашето онлайн представяне. В първата част на 5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел, разгледахме колко e важно интернет потребителят да види снимки, показващи приятно аранжирани помещения.  Говорихме за светлините и позициите на снимане, които помагат да „оживим“ фотосите.

И както обещахме, за да бъдем максимално полезни, споделяме не само как да направите изображенията си в уебсайта визуално привлекателни, но и как да ги оптимизирате спрямо всички изисквания на SEO.

Снимките за вашия уебсайт на хотел ще ви донесат дивиденти, когато са оптимизирани по правилата на интернет. С добре оптимизирани изображения правите още една крачка към по-доброто позициониране на вашия бранд в мрежата. Споделяме ви няколко лесни стъпки, с които да го постигнете.

Изберете най-подходящите визии

Изображенията имат много силно въздействие върху потребителското изживяване. В голям процент влияят и помагат на процеса по вземане на решение дали да се направи резервация. Всяка уеб страница, в която липсват изображения, изглежда безкрайна и трудна за възприемане.

уебсайт на хотел

Разбира се, най-добрият вариант е да използвате изцяло ваши собствени професионални снимки от обекта при визуалното съдържание в уебсайта. Ако все пак възникне нуждата от изображение, с което вие не разполагате, убедете се, че ще изберет такова с безплатни права на ползване. Винаги може да използвате и платени изображения от сайтове, в които да намерите стила и цената, които са най-подходящи за вас.

Преименувайте снимките

Ботовете в търсачките не могат да разберат действителното какво е съдържанието на изображението и за да разберат какво изобразява. Те анализират и използват няколко индикатора. Един от тези индикатори е името на файла на изображението. Ето защо не пропускайте да преименувате вашите изображения и вместо стандартното IMG-1234, използвайте най-подходящите ключови думи, с които да опишете какво представлява то.

уебсайт на хотел

Използвайте Alt атрибути

Alt атрибутите се използват за описване на това, което е в изображението и играят съществена роля в SEO оптимизацията. Google ботовете ги използват, за да индексират изображението правилно и ако например то не успее да се зареди по някаква причина, алтернативният текст показва какви са изображенията.

Редуцирайте размера за файловете

Бързото зареждане на браузъра е ключов момент в потребителското изживяване и важен фактор за доброто представяне на вашия уебсайт. Колкото по-високо е качеството (резолюцията) на снимката, толкова по-голям е нейният размер, а това влияе на скоростта. Тук важи правилото за 3-те секунди. Много вероятно е потребителите да затворят страницата и никога повече да не я посетят, ако зареждането й надвишава 4-5 секунди. Google също ще отчете, че сайтът е бавен и уеб алгоритмите ще направят слаба оценка за лоша ефективност, която ще се отрази на класирането в търсачката (SEO).

Има много инструменти и софтуери за редакция на изображенията, които може да използвате, за да намалите размера на файла без значителна загуба на качество и да си осигурите добре оптимизирани снимки, влияещи положително върху SEO представянето на сайта.

А ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация за допълнителни съвети при оптимизирането на изображенията за вашия сайт, както и всичко свързано с иновациите в HoReCa, ще се радваме да ви помогнем.

Web friendly photos за оптимизация и по-добри позиции в търсачките

А ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно използването и оптимизирането на снимки за вашия сайт, както и всичко свързано с иновациите в HoReCa, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

One comment on “5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел – Част 2

  1. Pingback: Защо да използвате Google Hotels и как да се класирате на ТОП позиция?

Остави коментар