Price Optimizer функционалности, които увеличават приходите в хотела

Price Optimizer функционалности, които увеличават приходите в хотела
Price Optimizer – гъвкаво решение за автоматизиране на вашата стратегия за продажби Какво по-важно има от изработването на добрата стратегия за продажби и избора на оптимална цена във всеки един момент? Знаем, че в хотелиерството управлението на приходите, разходите и заетостта са от огромно значение за постигане на добри резултати. Ревеню мениджмънтът е базиран на ...

Кои са горещите тенденции в хотелиерството през 2019?

Кои са горещите тенденции в хотелиерството през 2019?
Да следите и прилагате световните новости в HoReCa е ключово за успешни бизнес резултати в хотела Успешното управление на заетост и приходи в хотела търпи много динамични промени и е сред горещите тенденции в хотелиерството, както през последните 24 месеца, така и през 2019 година. Съчетаването на персонализация и технологични иновации кара гостите на хотела ...

YieldPlanet & Navarino споделят за ефективната заетост в хотела

YieldPlanet & Navarino споделят за ефективната заетост в хотела
По време на едно от най-значимите туристически изложения у нас – Ваканция и СПА Експо 2019 срещнахме на живо нашите клиенти с едни от топ професионалистите в сферата на онлайн дистрибуция и заетост в хотела по света и у нас – Yield Planet, BookOnlnineNow и Navarino. Както казват нашите партньори от Navarino – „A full hotel ...

Как да печелим от Instagram Story-та в туризма? 1

Как да печелим от Instagram Story-та в туризма?
Защо е важно да използваме Instagram Story? Instagram Story съществува само от няколко години, но вече успя да спечели огромна популярност, на която се радват над 400 милиона ежедневни потребители. Instagram Story е кратко видео или снимка, което се показва на вашите последователи над Feed-а за период от 24 часа. Това позволява да акцентирате на ...

8 стъпки за оптимизиране на хотелски оферти, които да увеличат продажбите ви

8 стъпки за оптимизиране на хотелски оферти, които да увеличат продажбите ви
Добре оптимизираните хотелски оферти на сайта ви могат да генерират над 50% от общия ви онлайн приход Наближават празнични дни и вашият хотел предлага страхотни специални оферти, от които мнозина биха се възползвали. Дотук всичко звучи добре! Търсейки перфектната почивка, потенциалните гости попадат на уеб сайта ви. Следващата им стъпка би била да проучат предложенията и пакетите и ...

Clientric завладява Ваканция и СПА Експо 2019 2

Clientric завладява Ваканция и СПА Експо 2019
„Ваканция и СПА“ са не просто две думи, за които си мечтаем ежедневно, а събитие, което за поредна година ще събере на едно място топ професионалисти от туристическия сектор Отбележете в календара си датите от 14 до 16 февруари, когато ще се проведе тазгодишното издание на международното изложение „Ваканция и СПА Експо 2019“ в Интер ...

Топ съвети как да създадем бранд идентичност за успешен бизнес и хотел

Топ съвети как да създадем бранд идентичност за успешен бизнес и хотел
Какво е бранд идентичност и защо е важна? Вашият бранд е вашата бизнес идентичност. Той е вашия отличителен “отпечатък”, с който искате да се опишете пред света и е един от най-ценните активи на вашия бизнес и/или хотел. Разработването на запомняща се идентичност е изключително важен фактор за успеха на бизнеса. Ефективният бранд може да ...

Спечелете безплатен пропуск за Digital4Plovdiv и “съживете” дигитално вашия бранд 15

Спечелете безплатен пропуск за Digital4Plovdiv и “съживете” дигитално вашия бранд
За да сте максимално подготвени за дигиталната трансформаця на вашия бизнес Подаряваме 2 безплатни пропуска за Digital4Plovdiv 2018. Вижте как в края на статията един от тях може да стане ваш>>> Днес дигиталният маркетинг не е просто реклама. Клиентите искат много повече от това – брандове, които предизвикват истинска емоция и обвързаност. Искат да знаете ...

Идва Нова година, но хотелът още не е напълно продаден. Какво да правим? 1

Идва Нова година, но хотелът още не е напълно продаден. Какво да правим?
Как с правилното разпределение на ресурси да постигнем ангажиращ Brand и отличен Performance? Маркетингът в HoReCa сферата е като продаване на десерти в сладкарница. Има голямо разнообразие и всеки човек има различен вкус. Ефективната дигитална маркетинг стратегия е необходимо да присъства във всеки инструментариум на хотелиерите в днешния дигитален свят. Най-голямото предизвикателство за всеки бранд, ...

Катя Тодорова разбива стереотипи на Online Advertising конференция 1

Катя Тодорова разбива стереотипи на Online Advertising конференция
Clientric предоставя специален промо код за всички колеги и партньори. Виж повече в статията. На 19 октомври в Sofia Event Center ще се проведе тазгодишната Online Advertising конференция, посветена на дигитален маркетинг. 600+ участници 25+ лектори 15+ часа практически насочени лекции 3 панела – SEO, PPC, eCommerce По време на събитието водещи експерти и специалисти ...

Clientric представя новата туристическа платформа на BUBSPA на Петия Годишен Конгрес

Clientric представя новата туристическа платформа на BUBSPA на Петия Годишен Конгрес
   Платформата на BUBSPA ще бъде реализирана чрез WAW Clientric | WEB – ново поколение инструмент, насочен и оптимизиран за HoReCa сферата За пета поредна година на 26 и 27 септември ще се проведе конгресът на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм под патронажа на Министерството на туризма. Професионалисти и експерти от Европа и ...

Топ съвети, с които да подобрите онлайн присъствието на ресторант (Case Study)

Топ съвети, с които да подобрите онлайн присъствието на ресторант (Case Study)
Каква е ползата да имате добър онлайн имидж? Как това се отразява на вашето заведение? Това са само част от въпросите, на които ще дадем отговор в редовете по-долу, а в края на статията можете да свалите и цялото case study. При голяма част от ресторантите се наблюдава известна периодичност. Има периоди, в които се ...

Защо да кандидатствате за наградата уеб сайт на годината?

Защо да кандидатствате за наградата уеб сайт на годината?
Вашият уебсайт днес е лицето на бизнеса ви, което виждат повече от 90% от потенциалните ви клиенти. Достатъчно атрактивно ли е? Онлайн позиционирането на бизнеса у нас последните 10 години се развива с изключително бързи темпове и конкуренцията става все по-голяма, а отличаването все по-трудно. Един от най-бързо развиващите се сектори в България е туризма. ...

5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел – Част 2

5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел – Част 2
Синхронизирайте снимките в уебсайта с всички изисквания за SEO оптимизация Визията на уебсайта е ключов фактор за ангажирането на потребителите с вашето онлайн представяне. В първата част на 5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел, разгледахме колко e важно интернет потребителят да види снимки, показващи приятно аранжирани помещения.  Говорихме за светлините и позициите на снимане, които помагат ...

Clientric част от дигиталния свят на Webit.Festival Europe 2018 2

Clientric част от дигиталния свят на Webit.Festival Europe 2018
  „Успешната и ефективна дигитална стратегия в туризма у нас“ под светлините на прожектора От 26 до 27 юни София се превърна в дигитална столица на Европа и стана център на най-значимото събитие за иновации, технологии, дигитална икономика, политики и предприемачество за 2018 – Webit.Festival Europe. 7000+ участници от 110 държави и над 420 лектори ...

За първи път успешната дигитална стратегия в туризма е тема на Webit Festival

За първи път успешната дигитална стратегия в туризма е тема на Webit Festival
Всички клиенти и партньори на Clientric получават специални покани за Webit. Вижте в статията >>> Тази година туристическата индустрия у нас ще има специално място на най-значимото събитие за технологии, дигитална икономика и политики за 2018 – Webit.Festival Europe на 26-27 юни в Арена Армеец, град София. Clientric ще участва на събитието със собствен щанд сред ...

Единственият Channel Manager в България, интегриран с 5 от най-използваните PMS-и за хотели у нас 1

Единственият Channel Manager в България, интегриран с 5 от най-използваните PMS-и за хотели у нас
Българските хотелиери вече могат да управляват още по-лесно онлайн резервациите си от сайта и OTA каналите директно и чрез техния PMS софтуер и програма за хотели От май месец 2018 година каналният мениджър на Clientric има завършена двупосочна свързаност вече и с Clock Evolution софтуер за хотели. Нещо, върху което екипът ни работеше през последните месеци. ...

5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел – Част 1 2

5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел - Част 1
Красивите изображения в уебсайта правят потребителите любопитни за още информация В първата част от това как да направите уебсайта си визуално привлекателен, ще разгледаме добри практики в етапа по време на самото заснемане на снимките. Визуалното представяне е едно от най-важните неща във вашето уеб присъствие. То изгражда първото впечатление за обекта и дава възможността ...

Привлечете повече клиенти с оптимизирана начална уеб страница

Привлечете повече клиенти с оптимизирана начална уеб страница
Изпреварете конкуренцията с красива онлайн „визитка“ на вашия хотелски уебсайт Летният сезон чука на вратата и представителите на туристическия бранш изпипват последните детайли, за да бъдат конкурентоспособни. Разнообразието в НоRеСа сферата е огромно и без активност в онлайн мрежата брандът по-трудно ще получи необходимата разпознаваемост. Ето защо е изключително важно клиентите да бъдат спечелени още ...

Дигитализация в хотела на IAB Forum 2018

Дигитализация в хотела на IAB Forum 2018
За 8-ма поредна година се състоя IAB Forum – полезно и интересно събитие, събиращо на едно място лидерите на дигиталната индустрия у нас и много международни лектори, които представиха едни от най-важните и актуални теми в дигиталния свят. Катя Тодорова, управляващ партньор в Clientric, взе участие в събитието и представи данни за дигитализацията в хотела ...