Бенефициент: КЛИЕНТРИК ООД Договор: BG16RFOP002-2.073-8247-C01 Проект: „Подкрепа на микро и малки предприятия за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19“ Цели: Преодоляване недостига на средства и липсата на ликвидност, настъпили в резултат от епидемичния взрив от COVID-19 Обща стойност: 10 000 лв., от които 8 500 лв. европейско и 1 500 лв. национално съфинансиране.

6 стъпки за инфлуенсър маркетинг за вашия хотел

6 стъпки за инфлуенсър маркетинг за вашия хотел
Как да изберете правилния посланик на бранда и да увеличите разпознаваемостта и ангажираността към своя бизнес чрез инфлуенсър маркетинг? Защо потребителите се влияят от инфлуенсър маркетинг? Филип Котлър, наричан още „бащата на маркетинга“, споделя в своята книга „Маркетинг 4.0“, че клиентите днес вярват все повече във f-фактора. Това са приятелите (friends), семейството (family), феновете във Facebook ...

Как постигнахме 3 пъти повече резервации за хотел? (Case Study)

Как постигнахме 3 пъти повече резервации за хотел? (Case Study)
Как достигнахме до ефективни резултати – резервации за хотел с оптимизиран онлайн рекламен бюджет? Мениджмънтът на Topola Skies Resort се свърза с маркетинг екипа на Clientric преди началото на сезон 2019. Първата цел бе увеличението на директните резервации за хотела през собствена онлайн платформа – Booking Engine на уебсайта. Също така, беше важно и представянето ...

11 идеи за хотели при извънредно положение с COVID-19

11 идеи за хотели при извънредно положение с COVID-19
Какво могат да направят българските хотели при извънредно положение, сами и с минимални усилия, което да улесни връщането им на пазара Времето на коронавируса днес, в което така неочаквано попаднахме, е времето, в което да покажем нашите ценности, отговорно отношение и човещина – не само към всеки нуждаещ се, но и към нашите собствени бизнеси. ...

B2B SUITE от BookOnlineNow и Clientric – новата онлайн платформа за хотели и туроператори

B2B SUITE от BookOnlineNow и Clientric - новата онлайн платформа за хотели и туроператори
Автоматизация на резервациите от туроператори в хотели точно днес е стъпка напред в справянето с последиците от коронавируса утре! Ние от Clientric се стараем да ви предлагаме полезни оптимизации и решения, с които да модернизирате процеса на работа и да бъдете по-ефективни с минимални усилия. Вземайки предвид ситуацията с Coronavirus (COVID-19) и всички негативи, които ...

Clientric на Ваканция и СПА Експо 2020

Clientric на Ваканция и СПА Експо 2020
37-то издание на Международната туристическа борса „Ваканция и СПА Експо“ ще се проведе от 13 до 15 февруари 2020! Вижте кои са топ 5 панелни дискусии, които да не пропускате по време на Ваканция и СПА Експо 2020 >>> За 5-та поредна година екипът ни „зелени вратовръзки“ стартира годината с едно от най-представителните и посещавани от ...

Какво ви очаква в света на успешните онлайн резервации през 2020?

Какво ви очаква в света на успешните онлайн резервации през 2020?
През 2020 можете да улесните работата си с предимствата на Occupancy Based Pricing и ново цялостно решение за управление на плащанията на вашите онлайн резервации. Както всяка друга година и 2020 за нас започна с обзор на актуализациите в сферата на HoReCa. Знаем, че ефективното управление на заетостта и приходите, играят ключова роля в оптимизирането ...

Вижте как премина 2019 година за Clientric и екипа на зелените вратовръзки

Вижте как премина 2019 година за Clientric и екипа на зелените вратовръзки
На хората, които не спират да мечтаят, чудесата се случват не само по Коледа. Ето кои бяха едни от най-запомнящите се за нас през изминаващата година. 2019 отново бе поредната година на постигнати цели и сбъднати мечти. Година, в която научихме много, срещнахме се с нови вдъхновяващи хора и брандове, и много важно – взехме ...

Маркетинг мерки и решения за хотели след фалита на Thomas Cook

Маркетинг мерки и решения за хотели след фалита на Thomas Cook
Вижте техните видео коментари по-долу.  През октомври, ние от Clientric, решихме да създадем нова рубрика „BG tourism after Thomas Cook collapse“, защото искаме да дадем различна гледна точка върху темата с фалита на Thomas Cook. Поканихме експерти като Людмила Маждракова – консултант на едни от най-успешните брандове в сферата на туризма, продуктовия мениджър на нашите ...

6 събития, които ще ви вдъхновят за иновации в туризма и брандинг!

6 събития, които ще ви вдъхновят за иновации в туризма и брандинг!
Обикаляме България, за да ви дадем ефективни решения за успех в сферата на туризма и брандинга! До края на календарната година предстоят редица полезни събития в 6 различни града, към които нашият екип ще добави стойност от позицията си на лидер, когато става дума за иновации в туризма и Брандинг. С удоволствие ви каним да бъдете част ...

Вземете безплатни билети за Bulgarian Digital Week само до 10 септември 1

Вземете безплатни билети за Bulgarian Digital Week само до 10 септември
До началото на Bulgarian Digital Week 2019 остават 20 дни! Времето за безплатни билети изтича. Запишeте се до 10 септември! В рамките на 75-ти Международен Технически Панаир Пловдив, от 23-ти до 28-ми септември, ще се проведе тазгодишното издание на Bulgarian Digital Week. Проект, който обединява няколко изложби, форуми и конференции в областта на дигитализацията, автоматизацията, ...

Защо да използвате Google Hotels и как да се класирате на ТОП позиция?

Защо да използвате Google Hotels и как да се класирате на ТОП позиция?
Всеки ден милиони туристи по света търсят хотели в Google Съществуват множество различни модели на работа с Google за хотелиерите, с цел популяризиране на хотелския им бизнес. Все още най-разпространеният начин за онлайн маркетинг е Google Ads. А знаете ли, че съществува Google платформа, специално създадена за хотели? Google Hotels предлага възможност вашето място за ...

Как изградихме успешно онлайн присъствие и бранд на нов хотел? (Case Study) 2

Как изградихме успешно онлайн присъствие и бранд на нов хотел? (Case Study)
Отличаващ се онлайн образ на новооткрит бранд в непопулярна туристическа дестинация в България и минимален рекламен бюджет Вижте конкретните маркетинг данни и постигнати резултати в предстоящите редове, а бизнес целите, които бяха постигнати – като разгледате самия файл с Case study-то в края на статията ⤵️ Налагането на нов бранд онлайн не е лесна задача, ...

Price optimizer ползи за ефективна онлайн дистрибуция на хотела

Price optimizer ползи за ефективна онлайн дистрибуция на хотела
Увеличете приходите в хотела си лесно! YieldPlanet е доставчик на софтуер, предоставящ технологични решения в туризма за управление на приходите и ефективна дистрибуция на хотела. Едно от тези решения е инструментът Price Optimizer, който комбинира Revenue Management System (RMS) и Channel Manager. Работи непрестанно, за да реагира на всяка една промяна на пазара, без значение кога се ...

Clientric Group стана част от най-големия Webit досега

Clientric Group стана част от най-големия Webit досега
  Катя Тодорова бе официален домакин и създател на Webit Bulgaria Digital Summit 2019 Повече от  15 000 посетители и стотици световни бизнес лидери от 120 държави се стекоха в София от 13 до 15 май. Причината- Webit Festival 2019 – най-значимото събитие за иновации, технологии, дигитални решения и предприемачество, с което градът отново се утвърди ...

Уникална възможност да сте част от Webit Bulgaria Digital Summit

Уникална възможност да сте част от Webit Bulgaria Digital Summit
Всички клиенти и партньори на Clientric получават преференциални условия за Webit Festival 2019 На 13-15 май 2019 г. в НДК, гр. София, ще се състои Webit Festival 2019, и вие, нашите клиенти и партньори, ще имате възможността да се възползвате от екслузивни условия. Катя Тодорова – маркетинг мениджър на Clientric и основател на MEmotion е домакин на най-големия Webit ...

Price Optimizer функционалности, които увеличават приходите в хотела 1

Price Optimizer функционалности, които увеличават приходите в хотела
Price Optimizer – гъвкаво решение за автоматизиране на вашата стратегия за продажби Какво по-важно има от изработването на добрата стратегия за продажби и избора на оптимална цена във всеки един момент? Знаем, че в хотелиерството управлението на приходите, разходите и заетостта са от огромно значение за постигане на добри резултати. Ревеню мениджмънтът е базиран на ...

Кои са горещите тенденции в хотелиерството през 2019? 2

Кои са горещите тенденции в хотелиерството през 2019?
Да следите и прилагате световните новости в HoReCa е ключово за успешни бизнес резултати в хотела Успешното управление на заетост и приходи в хотела търпи много динамични промени и е сред горещите тенденции в хотелиерството, както през последните 24 месеца, така и през 2019 година. Съчетаването на персонализация и технологични иновации кара гостите на хотела ...

YieldPlanet & Navarino споделят за ефективната заетост в хотела

YieldPlanet & Navarino споделят за ефективната заетост в хотела
По време на едно от най-значимите туристически изложения у нас – Ваканция и СПА Експо 2019 срещнахме на живо нашите клиенти с едни от топ професионалистите в сферата на онлайн дистрибуция и заетост в хотела по света и у нас – Yield Planet, BookOnlnineNow и Navarino. Както казват нашите партньори от Navarino – „A full hotel ...

Как да печелим от Instagram Story-та в туризма? 1

Как да печелим от Instagram Story-та в туризма?
Защо е важно да използваме Instagram Story? Instagram Story съществува само от няколко години, но вече успя да спечели огромна популярност, на която се радват над 400 милиона ежедневни потребители. Instagram Story е кратко видео или снимка, което се показва на вашите последователи над Feed-а за период от 24 часа. Това позволява да акцентирате на ...