През 2020 можете да улесните работата си с предимствата на Occupancy Based Pricing и ново цялостно решение за управление на плащанията на вашите онлайн резервации.
Както всяка друга година и 2020 за нас започна с обзор на актуализациите в сферата на HoReCa. Знаем, че ефективното управление на заетостта и приходите, играят ключова роля в оптимизирането на ревеню мениджмънта на вашия хотел. Затова ви споделяме конкретните новости от наложените в света на туризма решения на Yield Planet и BookOnlineNow, които Clientric предлага на българския пазар. Всички актуализации вече са достъпни за нашите настоящи и бъдещи клиенти и ще са ваш верен помощник в това, да извлечете максимума от потенциални резервации. Освен това, в статията ще откриете как да управлявате плащанията на всички ваши онлайн резервации само с един инструмент.
YieldPlanet е един от първите канални мениджъри, който е сертифициран да управлява Occupancy Based Pricing (цени, базирани на заетост) в Booking.com.
Тази опция бе много чакана от хотелиерите и вече е налична, като може да се ползва само през Канален Мениджър. Това означава, че от съвсем скоро всички места за настаняване, които обмислят или са заявили YieldPlanet като доставчик в Booking.com, вече могат да избират между стандартно ценообразуване по подразбиране, както и нововъведеното ценообразуване на базата на заетост. YieldPlanet е доверен партньор в индустрията за хотелски технологии. Техните решения се използват в 15 000 обекта от над 4000 клиента, в повече от 60 страни.
Изборът на най-подходящ модел за определяне на цените във всеки OTA, е един от ключовите фактори за успешното представяне на вашия хотел и броя на резервациите в бъдеще.
В Booking.com, Occupancy Based Prices се определят индивидуално за всяко настаняване и остават напълно гъвкави. Досега мениджърите на хотелски обекти можеха да определят фиксирана процентна или стойностна връзка между броя гости, настанени в един и същ тип стая. Наличието на само една цена за дадена стая ограничава броя на гостите, които можете да привлечете. Например, представете си, че имате тройна стая и сте конфигурирали само една цена, която сте базирали на общо 3 гости. Без отделна цена за само 2 гости, най-вероятно ще пропуснете резервации от двойки, които биха могли да отседнат в това помещение. Задаването на множество цени въз основа на размера на групата означава, че вашето място за настаняване, ще бъде видяно от много групи, които търсят различни цени.
От сега нататък можете да вмъкнете напълно независими тарифи за един, двама или пък трима души, настанени в помещението.
С новия модел за ценообразуване, не е необходимо обвързване на тарифите в рамките на Booking.com. Occupancy Based Pricing в Booking.com, бяха дългоочаквани в индустрията, тъй като голяма част от конкурентите на един от основните сайтове за резервации, вече бяха интегрирали тази опция. Като експерти в сферата, препоръчваме, новият модел за определяне на цените да бъде предвиден в стратегията на хотелиерите, използващи PMS или RMS (Revenue Management System) системи, където цените могат да се регулират индивидуално. Защо ви споделяме тази новина? Защото това нововъведение има потенциала да повлияе в положителна посока върху приходите на вашия хотел и същевременно да направи сътрудничеството с Booking.com още по-изгодно за професионално управлявани, разумни и ориентирани към приходи хотелски обекти.
BookOnlineNow – софтуерът, на който Clientric е официален представител, въведе инструмента Online Payment Suite
BookOnlineNow напълно съответства на новите изисквания на директивата за PSD2 чрез новия си модул, наречен Online Payment Suite. В същото време предлага на хотелите цялостно решение за управление на плащанията на техните онлайн резервации, включително тези, реализирани през резервационната система на нашите партньори от BookOnlineNow за резервации и OTAs чрез Channel Manager.
Чрез BON Online Payment Suite всички такси за онлайн резервациите в хотела могат лесно да бъдат направени чрез BON extranet. BON Online Payment Suite може директно да таксува кредитната карта за всяка резервация в съответствие с нейната политика за транзакция / анулиране.
Какво предлага Online Payment Suite (OPS) на хотелите?
- Хотелиерите могат да таксуват не само резервациите, получени от онлайн резервационната система, но и всички от OTAs чрез Channel Manager.
- Хотелиерите могат да таксуват цената на резервацията по всяко време чрез екстранет на BON, с един бутон.
- Хотелиерите могат да добавят ръчни резервации и да таксуват цената си чрез OPS.
- Хотелиерите могат да активират услугата OPS само за конкретни потребители.
- Хотелиерите могат да възстановят резервация.
- Хотелиерите могат да добавят ръчно плащане (или по банков път), като зададат произволна сума.
Основни предимства за хотелиерите:
- Не е необходимо да имате достъп до данните на кредитната карта и да ги разпечатвате.
- Няма нужда да следите плащанията във файлове.
- Не се налага да зареждате ръчно кредитните карти на гостите в своята POS система.
- Чувствате се по-сигурни при достъп до данните на кредитната карта без риск.
- Имате ясен поглед върху всички извършени плащания, включително и повече информация като дати и суми, за всяка резервация.
- Виждате платените резервации и тези, които предстои да бъдат платени.
- Разполагате с разработен инструмент за отчитане с пълни рипорти за извършени и предстоящи плащания за конфигурируем период, както и получени плащания по всеки канал.
- BON OPS е в съответствие с всички стандарти и разпоредби (PCI-DSS, GDPR, PSD2).
Ако поради някаква причина системата не може да таксува кредитната карта, тя автоматично изпраща имейл с уведомление за плащане на госта, като го моли да извърши плащането.
Много от нашите клиенти вече се възползваха от предимствата на продуктите, които ние, от Clientric предлагаме на българския пазар – Канален мениджър (Channel Manager) от Yield Planet и платформа за директни онлайн резервации (Booking Engine) от BookOnlineNow. Тези решения вече са широко разпространени у нас и не са иновация, а задължително условие за ефективно онлайн присъствие. За да се използва пълният им потенциал, е важно всяка новост, да се проучи и интегрира в работния процес. А ние сме винаги на линия да сътрудничим максимално бързо на всички иновативни хотели, да интегрират едни от най-ефективните и добри софтуери за оптимизиране работата на мениджърите за всички онлайн канали за продажби.
⚪⚪⚪
Aко имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно онлайн дистрибуцията и успешните резервации в хотела, както и всичко свързано с иновациите в HoReCa, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.