Какво ви очаква в света на успешните онлайн резервации през 2020?

Uspeshni rezervacii

През 2020 можете да улесните работата си с предимствата на Occupancy Based Pricing и ново цялостно решение за управление на плащанията на вашите онлайн резервации.

Както всяка друга година и 2020 за нас започна с обзор на актуализациите в сферата на HoReCa. Знаем, че ефективното управление на заетостта и приходите, играят ключова роля в оптимизирането на ревеню мениджмънта на вашия хотел. Затова ви споделяме конкретните новости от наложените в света на туризма решения на Yield Planet и BookOnlineNow, които Clientric предлага на българския пазар. Всички актуализации вече са достъпни за нашите настоящи и бъдещи клиенти и ще са ваш верен помощник в това, да извлечете максимума от потенциални резервации. Освен това, в статията ще откриете как да управлявате плащанията на всички ваши онлайн резервации само с един инструмент.  

YieldPlanet е един от първите канални мениджъри, който е сертифициран да управлява Occupancy Based Pricing (цени, базирани на заетост) в Booking.com.

Тази опция бе много чакана от хотелиерите и вече е налична, като може да се ползва само през Канален Мениджър. Това означава, че от съвсем скоро всички места за настаняване, които обмислят или са заявили YieldPlanet като доставчик в Booking.com, вече могат да избират между стандартно ценообразуване по подразбиране, както и нововъведеното ценообразуване на базата на заетост. YieldPlanet е доверен партньор в индустрията за хотелски технологии. Техните решения се използват в 15 000 обекта от над 4000 клиента, в повече от 60 страни.

Изборът на най-подходящ модел за определяне на цените във всеки OTA, е един от ключовите фактори за успешното представяне на вашия хотел и броя на резервациите в бъдеще.

В Booking.com, Occupancy Based Prices се определят индивидуално за всяко настаняване и остават напълно гъвкави. Досега мениджърите на хотелски обекти можеха да определят фиксирана процентна или стойностна връзка между броя гости, настанени в един и същ тип стая. Наличието на само една цена за дадена стая ограничава броя на гостите, които можете да привлечете. Например, представете си, че имате тройна стая и сте конфигурирали само една цена, която сте базирали на общо 3 гости. Без отделна цена за само 2 гости, най-вероятно ще пропуснете резервации от двойки, които биха могли да отседнат в това помещение. Задаването на множество цени въз основа на размера на групата означава, че вашето място за настаняване, ще бъде видяно от много групи, които търсят различни цени. 

occupancy-based-pricing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

От сега нататък можете да вмъкнете напълно независими тарифи за един, двама или пък трима души, настанени в помещението.

С новия модел за ценообразуване, не е необходимо обвързване на тарифите в рамките на Booking.com. Occupancy Based Pricing в Booking.com, бяха дългоочаквани в индустрията, тъй като голяма част от конкурентите на един от основните сайтове за резервации, вече бяха интегрирали тази опция. Като експерти в сферата, препоръчваме, новият модел за определяне на цените да бъде предвиден в стратегията на хотелиерите, използващи PMS или RMS (Revenue Management System) системи, където цените могат да се регулират индивидуално. Защо ви споделяме тази новина? Защото това нововъведение има потенциала да повлияе в положителна посока върху приходите на вашия хотел и същевременно да направи сътрудничеството с Booking.com още по-изгодно за професионално управлявани, разумни и ориентирани към приходи хотелски обекти.

BookOnlineNow – софтуерът, на който Clientric е официален представител, въведе инструмента Online Payment Suite

online-payment-suite

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BookOnlineNow напълно съответства на новите изисквания на директивата за PSD2 чрез новия си модул, наречен Online Payment Suite. В същото време предлага на хотелите цялостно решение за управление на плащанията на техните онлайн резервации, включително тези, реализирани през резервационната система на нашите партньори от BookOnlineNow за резервации и OTAs чрез Channel Manager.

Чрез BON Online Payment Suite всички такси за онлайн резервациите в хотела могат лесно да бъдат направени чрез BON extranet. BON Online Payment Suite може директно да таксува кредитната карта за всяка резервация в съответствие с нейната политика за транзакция / анулиране.

Какво предлага Online Payment Suite (OPS) на хотелите?
  • Хотелиерите могат да таксуват не само резервациите, получени от онлайн резервационната система, но и всички от OTAs чрез Channel Manager.
  • Хотелиерите могат да таксуват цената на резервацията по всяко време чрез екстранет на BON, с един бутон.
  • Хотелиерите могат да добавят ръчни резервации и да таксуват цената си чрез OPS.
  • Хотелиерите могат да активират услугата OPS само за конкретни потребители.
  • Хотелиерите могат да възстановят резервация.
  • Хотелиерите могат да добавят ръчно плащане (или по банков път), като зададат произволна сума.
Основни предимства за хотелиерите:
  • Не е необходимо да имате достъп до данните на кредитната карта и да ги разпечатвате.
  • Няма нужда да следите плащанията във файлове.
  • Не се налага да зареждате ръчно кредитните карти на гостите в своята POS система.
  • Чувствате се по-сигурни при достъп до данните на кредитната карта без риск.
  • Имате ясен поглед върху всички извършени плащания, включително и повече информация като дати и суми, за всяка резервация.
  • Виждате платените резервации и тези, които предстои да бъдат платени.
  • Разполагате с разработен инструмент за отчитане с пълни рипорти за извършени и предстоящи плащания за конфигурируем период, както и получени плащания по всеки канал.
  • BON OPS е в съответствие с всички стандарти и разпоредби (PCI-DSS, GDPR, PSD2).

Ако поради някаква причина системата не може да таксува кредитната карта, тя автоматично изпраща имейл с уведомление за плащане на госта, като го моли да извърши плащането.

digitalni-reshenia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Много от нашите клиенти вече се възползваха от предимствата на продуктите, които ние, от Clientric предлагаме на българския пазар – Канален мениджър (Channel Manager) от Yield Planet и платформа за директни онлайн резервации (Booking Engine) от BookOnlineNow. Тези решения вече са широко разпространени у нас и не са иновация, а задължително условие за ефективно онлайн присъствие. За да се използва пълният им потенциал, е важно всяка новост, да се проучи и интегрира в работния процес. А ние сме винаги на линия да сътрудничим максимално бързо на всички иновативни хотели, да интегрират едни от най-ефективните и добри софтуери за оптимизиране работата на мениджърите за всички онлайн канали за продажби.

⚪⚪⚪

Aко имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно онлайн дистрибуцията и успешните резервации в хотела, както и всичко свързано с иновациите в HoReCa, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.

Остави коментар