37-то издание на Международната туристическа борса „Ваканция и СПА Експо“ ще се проведе от 13 до 15 февруари 2020!
За 5-та поредна година екипът ни „зелени вратовръзки“ стартира годината с едно от най-представителните и посещавани от туристическия бранш изложения в България – Ваканция и СПА Експо. Международната туристическа борса всяка поредна година ни носи много поводи за гордост, защото виждаме колко много се развива туристическият сектор, как все повече представителите от индустрията се интересуват от новите тенденции и развиват своя бизнес осъзнато и с отговорност.
„Ваканция и СПА Експо“ е място за сверяване на вашите часовници, където да получите актуална информация за туристическия пазар, да присъствате на презентации, дискусии и семинари по съществени теми, свързани в българския и световен туризъм. Още една чудесна възможност, която предоставя изложението, е възможността за установяване на полезни контакти и професионални срещи с представители на Министерство на туризма, браншовите организации, туроператори и агенции.
Организаторите на събитието анонсираха, че тази година за първи ще се постави фокус върху важно стратегическо направление в развитието на страната ни като дестинация, а именно балнеологията и медицинския туризъм.
Намерете ни в Зала 2, Сектор D, Щанд 31
Какви са акцентите на участието ни тази година на изложението?
➺ Кои са съвременни брандови и маркетинг стратегии за хотели, с фокус онлайн, които водят до успешни резултати и eфективна възвръщаемост на вложените средства.
*Ще представим и най-новите ни case studies за последната година, като например: Как изградихме успешно онлайн присъствие и бранд на нов хотел?
➺ Какви са следващите бизнес стъпки, спрямо така нашумелите теми за наредба Н18 и ефектът след фалита на Thomas Cook и Astral Holidays за българския туризъм.
➺ Прилагането на работещо умно AI решение (price optimizer) за повишаване ефективността на стратегията за продажби в хотелите и ценовата им политика, както и какви са тенденциите в онлайн дистрибуцията. С какво вредят на бизнеса на хотела неефективните и/или безплатните решения за booking engine, които се опитват да привлекат незапознати в темата хотелски мениджъри.
➺ Какви са wow Digital signage решенията за нашия пазар и каква конкретна ползва от бизнес гледна точка носят на хотелиера.
Свържете се с нас на телефони: 0888599076 или 02/444 99 07 или имейл office[at]clientric.bg, за да запазите ден и час за персонална среща с нашите мениджъри, с които да обсъдите всички детайли по услугите, които предлагаме за увеличаване на приходите на обекта максимално ефективно краткосрочно и дългосрочно.
В какви панелни диксусии ще вземем участие?
През първите два дни на изложението (13 и 14 февруари 2020 г.) ще вземем участие в няколко панелни дискусии и ще споделим мнение по теми, засягащи важни въпроси в туристическия сектор. Мястото на тяхното провеждане ще бъде точно срещу нашия щанд – при партньорите ни от URBO в зала 2, сектор D, Щанд 32. Елате, слушайте и участвайте активно, за да си гарантираме всички една по-успешна и ефективна година в туристическия бизнес в България! 🙂
1. Revenue management 4.0 – технологии и автоматизации в хотелите
Дата и час: 13 февруари от 11:15 ч.
Панелисти:
Пьотр Олешински – продуктов мениджър на Price Optimizer RMS. Специализира над 3 години в управление на приходите в хотела и част от компания YieldPlanet. Има дългогодишен опит в софтуерни, технологични решения, управление на процеси и стратегическо планиране.
Виктор Тодоров – оперативен директор и Мениджър бизнес развите в Clientric Group. – консорциум от компании в сферата на иновативните софтуерни и интерактивни маркетинг решения и ексклузивен Дистрибутор на YieldPlanet за България. През последните 14 години Виктор консултира фирми от Великобритания, Дания и България в областта на бизнес моделирането, развитието на бизнеса и бизнес процесите.
Модератор:
Андрей Лилов – Vice Chairman of the Board of Academy for Innovations in the Travel Industry , основател на UPASS Ltd. (URBO app & SmartPass Sunny Beach app), съосновател на Clientric Group., Managing Partner в Media 35. Андрей започва кариерата си в туристическия бранш във водеща софтуерна компания в България, веднага след завършване на обучението си в Техническия университет във Варна. Отличава се с огромен ентусиазъм, много иновативни идеи и богат опит в туристическия сектор.
2. Проблемът с конверсиите – как да увеличите директните резервации от уебсайта на хотел
Дата и час: 13 февруари от 13:15 ч.
Панелисти:
Theodoros Katsimbras – Director, Business Development at BookOnlineNow.
Експерт по електронни приходи и продажби в хотела и международен оратор. Стартира във „Food and Beverage“ сектора, но оттогава инвестира в подпомагане на хотелите за увеличаване на онлайн продажбите и разпространение на техния бранд. Освен своите бизнес и хотелиерски интереси, той активно подкрепя и редица благотворителни каузи в Гърция и чужбина.
Андрей Лилов – основател и Изпълнителен директор на URBO.
Модератор:
Виктор Тодоров – оперативен директор и Мениджър бизнес развите в Clientric Group.
3. Upsale & Cross Sale похвати за повишаване на приходите в хотела
Дата и час: 13 февруари от 15:15 ч.
Панелисти:
Милица Антонова – маркетинг специалист с обучение и 5 години опит в Австралия. Тя завършва Бакалавър Бизнес Мениджмънт в Международния Туризъм и Хотелиерство и още през стажа си получава оферти за три различни позиции (две в Лондон и една в Голд Коуст) в три различни 5 звездни хотели от веригата Мариот, а по-късно достига позиция, в която управлява маркетинг стратегията на два хотела в Мелбърн.
Мартина Божанска – Директор „Маркетинг и продажби” в Метрополитън Хотел София. Преди това е работила в международни хотелски вериги в България и Швейцария и е един от хората, които участват при навлизането на Wizz Air на локално ниво при старта на компанията. Получава своите академични знания от най-добрите в сферата на хотелиерството и завършва с отличие Swiss Hotel Management School, част от Swiss Education Group. Има магистърска степен по Иновации, предприемачество и финанси от ВУЗФ в партньорство с Бизнес институт. Участва като ментор в The Business Innovation Challenge и като оценител на проекти в рамките на „Иновация в действие“. Преди няколко години завършва 7-месечната програма по дигитален маркетинг на SoftUni.
Виктор Тодоров – оперативен директор и Мениджър бизнес развите в Clientric Group.
Модератор:
Андрей Лилов – основател и Изпълнителен директор на URBO.
4. Оптимизиране на разходите чрез хардуерни иновации в хотелите
Дата и час: 14 февруари от 10:15 ч.
Панелисти:
Петко Кънев – търговски мениджър в LG Electronics.
Мартин Йоновски – маркетинг мениджър в компания BIODIT. Кариерният му път започва от рекламна агенция, минава през големи ТВ продукции и стартиращи проекти.
„BIODIT е компания, която не се води по моментни тенденции. В BIODIT всички гледаме към бъдещето и вярваме, че с продуктите, които създаваме, внасяме удобство, комфорт и сигурност в бизнеса и личния живот на хората“, споделя Мартин.
Модератор:
Виктор Тодоров – оперативен директор и Мениджър бизнес развите в Clientric Group.
Дата и час: 14 февруари от 12:00 ч.
Панелисти:
Катя Тодорова – управляващ партньор в Clientric Group. и основател на бутиковата дигитална бранд агенция MЕmotion. Катя основава бутиковата дигитална бранд агенция MЕmotion през 2013 г. През 2015 г. MEmotion става част от CLIENTRIC Group., в който Катя е управляващ партньор. Към днешна дата Катя и екипът й стоят зад повече от 200 успешни бранд стратегии и решени маркетинг казуса за бизнесите и стратегии за 4 и 5 звездните хотели у нас.
Марияна Петрова – Business Development Consultant на SPA Hotel Katarino.
Модератор:
Виктор Тодоров – оперативен директор и Мениджър бизнес развите в Clientric Group.
*Тази година входът и за трите дни е напълно безплатен, така че чакаме всички настоящи и бъдещи партньори и клиенти в Зала 2, Сектор D-3, за да обсъдим най-подходящите за вас нови тенденции и иновации в туристическия сектор.