Clientric пита, хотел All Seasons Residence отговаря

All Seasons Residence

Ето как най-новият 5-звезден хотел All Seasons Residence привлича своите гости

Ще ви запознаем с All Seasons Residence – свежо попълнение сред бутиковите хотели в София, което очарова своите гости с любезно обслужване, модерен и луксозен интериор. Хотелът предлага панорамна гледка към София и създава усещане за уединение и спокойствие.

Щастливи сме, че си партнираме и сбъдваме заедно смелите си идеи за успешен бизнес в градски условия. Благодарим на Теодора Симеонова, генерален мениджър на All Seasons, че прие поканата ни да ни разкаже повече за съвместната ни работа и плюсовете от това хотелът да има уебсайт с красива визия и функционалности, специално разработени и оптимизирани за HoReCa сферата.

Преди да пристъпите към интервюто, вижте краткото ни интерактивно видео:

 1. Представете ни с няколко думи основните предимства на Вашия бизнес и защо си заслужава нашите читатели да са Ваши клиенти? 🙂

All Seasons Residence e единадесетия петзвезден хотел в София, но е много по-различен от всички останали. Уникалната локация в полите на Витоша, на метри от Боянската църква и същевременно на 15 мин. от НДК, прави хотела подходящ както за бизнес гости, така и за уикенд туристи и семейства с деца.

Достъпният лукс, бутиковото усещане и индивидуално отношение са нашите козове пред по-големите градски хотели. Хотелът разполага и с прекрасен ресторант с панорамна гледка към Витоша и авторско меню на храни и напитки. Децата са повече от добре дошли при нас, разполагаме с детски кът, с квалифициран персонал, много забавления и външна кафе градина.

All Seasons Residence

2. Какви бяха основните препятствия, които искахте да решите с иновативните инструменти от Clientric?

Нашата основна цел е да стигнем директно до потенциалните ни клиенти, а както всички знаем, днешният гост търси, чете, избира и резервира онлайн. За това много държахме нашият уебсайт да е изключително лесен за употреба, клиентът да се ориентира веднага в информацията, да може да резервира директно в реално време своята стая, както от компютъра, така и от таблет или мобилен телефон.

3. Какви бяха основните причини, които Ви повлияха, за да се доверите на препоръчаните инструменти от Академията за иновации на Clientric?

Основната причина е, че съм работила с част от екипа на Clientric и преди през професионалния ми път и винаги съм намирала изключително адекватни решения, гъвкавост и иновативен подход. Няма как да не спомена лично Андрей Лилов, който възприе хотелския бизнес в България като кауза и се старае с всички сили да държи нас хотелиерите в течение със световните добри практики и инструментите, чрез които да ги прилагаме.

4. Кои иновации и инструменти, препоръчани от Clientric академията, избрахте да интегрирате?

Интегрирамe поетапно WAW платформата на Clientric, като започнахме с разработването на уебсайт.

5. Споделете ни поне няколко предимства от партньорството си с нас досега?

Индивидуален подход, адаптирани решения и точни срокове!

6. А за какво има “да ни дърпате ушите”, за да се чувствате още по-комфортно като наши партньори? 🙂

Много ви е далеч офиса. 🙂

All Seasons Residence

7. Как виждате да се подобри Вашата работа и начина, по който изглежда бизнесът Ви пред Вашите клиенти, с избраните инструменти от Clientric?

Както споменах, онлайн визията на един хотел е от фундаментално значение за популяризирането му и скъсяване на пътя от събирането на информация до взимане на решение. Уебсайтът сам по себе си е жив организъм.

Възможността постоянно да обновяваме и управляваме съдържанието, да пускаме специални оферти, да предоставим директна връзка със социалните медии е мощен маркетинг инструмент, който съм сигурна, че ще се отрази и на продажбите.

Следващата стъпка, която планираме, а именно интегрирането на WiFi портал, ще даде възможност за популяризиране и увеличаване на продажбите на допълнителни услуги, както и ще улесни събирането на така ценната за нас обратна връзка от клиента.

8. Има ли други инструменти от портфолиото на Clientric, които планирате да използвате и защо?

Планираме да интегрираме хотелска телевизия. За някои екстра, за мен добавена стойност към услугата. За нас е изключително интересен информационният канал, който дава възможност за целенасочена реклама към точните сегменти, а именно гостите, които вече са отседнали в хотела.

9. Бихте ли препоръчали симпатичния екип на Clientric и нашите инструменти на Ваши партньори, приятели, конкуренти? 🙂 Ако да, защо и как ще го направите?

Бих ви препоръчала без угризения! Съвременни хора, с ясна визия и компетенция да предложат правилните решения според спецификата на обекта и поставените цели.

Бих ви препоръчала най-вече на конкуренцията, тя е двигателят на успеха. Личните контакти (или с други думи рекламата от „уста на уста“) са моят начин.

10. Какво бихте пожелали на Clientric и нашата Академия за иновации в туризма?

Ще пожелая вдъхновение. Когато човек харесва това, което прави, това е видимо и за клиента и  се превръща в притегателна сила за успеха.

All Seasons Residence

Благодарим за прекрасните думи, а нашият усмихнат екип на Clientric пожелава на All Seasons Residence  да бъде все така изискан, успешен и грижовен към своите гости. 

Ако имате нужда от  безплатна консултация относно всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. ?

Остави коментар