Clientric пита, хотел Вега отговаря

хотел Вега

„По-ефективното управление ни прави гъвкави в сектора и повишава продажбите ни“

Хотел ВЕГА е елегантен хотел, намиращ се в София и по случай 10-годишния им юбилей решихме да ви разкажем как чрез общата ни съвместна мисия и визия по отношение на работата, се постигат желани успехи. Стараем се нашите партньори не само да бъдат винаги в крак с последните тенденции, но и да използват процеси, оптимизиращи и улесняващи дейността им. Благодарим на Станислава Ангелова, оперативен мениджър на хотел Вега, която любезно и от сърце отговори на нашите въпроси.

А ето и самото интервю:

1. Представете ни с няколко думи основните предимства на Вашия бизнес и защо си заслужава нашите читатели да са Ваши клиенти? 🙂

Хотел Вега София е вече 10 години на пазара и привлича с елегантен стил, луксозен интериор и модерна интерпретация на класически елементи. Предвид огромния брой бизнес гости, които посрещаме и следвайки нашето мото “За бизнес и удоволствие” акцентираме върху услугите и предимствата, ориентирани към пътуващите по бизнес.

2. Какви бяха основните препятствия, които искахте да решите с иновативните инструменти от Clientric?

В старанието ни да осигурим комфорт и добро обслужване на нашите гости, непрекъснато актуализираме списъка с услугите, които предлагаме в хотела, което ни накара да потърсим решение за техническо нововъведение и оптимизация на работата ни.

3. Какви бяха основните причини, които Ви повлияха, за да ги изберете?

Целта ни беше да управляваме многото онлайн резервационни системи от едно място, без да е нужно да посещаваме десетки сайтове.

Чрез каналния мениджър получавате възможността да въвеждате, променяте и активирате съществуващи тарифи, ценови пакети и промоции с един единствен клик.

4. Кои иновации и инструменти от портфолиото на Clientric избрахте да използвате?

В хотел Вега София използваме каналния мениджър и  сме изключително доволни от постигнатите резултати.

5. Споделете ни поне няколко предимства от партньорството си с нас досега?

Инструментите предлагани от Clientric са иновативни и атрактивни за всеки бизнес. Софтуерът е лесен за приложение, оптимизира работата и предоставя много възможности за генериране на статистически доклади и събиране на данни за конкурентите.

хотел Вега

6. А за какво има “да ни дърпате ушите”, за да се чувствате още по-комфортно като наши партньори? 🙂

Работим с вас повече от 2 години и сме намерили комфорта, нямаме такива нужди 😉

7. Има ли вече конкретни решения на препятствията, които срещахте преди да се консултирате с Clientric?

Системата осигурява лесен, бърз и удобен начин за управление на цените и наличните стаи във всички онлайн резервационни портала, с които работим- едновременно, от едно място.

8. Има ли обратна връзка конкретно от Ваши клиенти за подобренията, които заедно реализирахме?

Обратната връзка за продукта в случая не е директно от клиентите ни.

9. Как виждате да се подобри Вашата работа и начинът, по който изглежда бизнеса Ви пред Вашите клиенти, с избраните инструменти от Clientric?

По-ефективното управление, пълната и систематизирана информация на едно място ни прави гъвкави в сектора и повишава продажбите ни, а спестеното време ни дава възможност да се съсредоточим върху други важни аспекти на хотелския бизнес и клиентите ни.

10. Има ли други инструменти от портфолиото на Clientric, които планирате да използвате и защо?

В дългосрочен план, интерес за нас представлява хотелската телевизия.

Хотелската телевизия позволява да персонализирате изживяването на вашите гости в хотелската стая като ги изненадате с приятен индивидуализиран поздрав. Информирайте гостите си по лесен и интересен начин с услугите на хотела и забележителнoстите извън него.

11. Бихте ли препоръчали симпатичния екип на Clientric и нашите инструменти на Ваши партньори, приятели, конкуренти? 🙂 Ако да, защо и как ще го направите?

Вече съм ви препоръчвала на колеги, които сега са ваши партньори 🙂

12. Какво бихте пожелали на Clientric и нашата Академия за иновации в туризма?

Успех с новите начинанията, а ние сме готови за иновации!

хотел Вега

Благодарим на Станислава Ангелова за отделеното време и се радваме, че чрез нашите иновативни решения успяваме да осигурим оптимизация на работата в хотел Вега. Надяваме се, че и за напред ще продължим да се движим в една посока, водеща към подобрения в хотелиерската индустрия.

Ако имате нужда от  безплатна консултация относно подобряване на вашето дигитално присъствие и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂

Остави коментар