Clientric стана на 2 години 3

рожден ден дигитален Clientric

Щастливи сме, че нашият дигитален Clientric стана на цели 2 години. Вижте приказката за „Зелената вратовръзка“, която смело крачи по пътя към успеха. 🙂

И ако се чудите дали да отделите няколко минутки за тази статия, вижте защо си заслужава да я прочетете:

Ето и цялата приказка…

Приказката на „Зелената вратовръзка” започна от една мечта – запълване на липсите в хотелската индустрия. Така с желание за развитие започнахме да градим нашата стълбица, като всяко следващо стъпало олицетворяваше по една поставена цел. Както казва изпълнителният директор Андрей Лилов – „Бях щастлив от това, с което се занимавах до момента и исках още няколко човека и техните семейства да се чувстват като мен.”

Заедно с Иван Камбуров поставихме началото с Онлайн дистрибуция и Канален мениджър за хотелите. Така станахме първите българи, които предлагат Канален мениджър на нашия пазар изцяло на български език. По този начин показахме на собствениците как лесно и бързо да управляват дистрибуционните си канали само с един клик, а на клиентите им, че през уебсайта на хотела могат да направят своите директни резервации.

Лесно преминахме по-нагоре по стълбицата към целта. Видяхме, че хората харесаха идеите ни и затова продължихме да творим нови, за да задържим интереса им към избрания от тях хотел. Към нас се присъедини Зоран Михайлов. Предложихме на партньорите си гама от Интерактивни решения, с които да реализират своето въображение. Така, с помощта на интерактивни подове, стени, барове и витрини; тъч екрани; видео стени и още редица удоволствия, превърнахме тяхната почивка или работна среща в едно интересно дигитално приключение.

Много хотели нямаха изградено дигитално присъствие и затова решихме това да е следващото стъпало. Една година след създаването на Clientric съдбата ни срещна с Катя Тодорова, която е  Маркетинг визионер, мислещ „извън кутийките” и заедно решихме да осъществим мечтите си за подобряване на туризма в България чрез партньорство с нейната маркетинг агенция MEmotion – marketing emotion and e-motion. Започнахме да изготвяме онлайн маркетинг стратегии за клиентите си, оптимизация в социалните мрежи, онлайн репутация, блогове и e-mail бюлетини – завършен цикъл от услуги за изграждане на цялостна дигитална идентичност с маркетинг, софтуерни и интерактивни решения.

И така, вече 2 години зелените вратовръзки съвместно следват пътя към постигане на целите си, надграждат постигнатото с всяко следващо стъпало, доказвайки че няма граница за мечтите.

рожден ден дигитален Clientric

Ако имате нужда от пояснения и безплатна консултация относно добрите практики за хотели и заведения и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

 

3 thoughts on “Clientric стана на 2 години

  1. Отговори Диан Кръстев Юли 13,2016 23:00

    Желая Ви.много успехи и много рождени дни! Бъдете щастливи!

  2. Pingback: Клиентрик Академия за Иновации в туризма

Остави коментар