Какво търсят клиентите в 5-звезден хотел? 2

Какво търсят клиентите в 5-звезден хотел

Ако преди време за хотелиерите най-добрата маркетинг стратегия беше свързана с намиране на нови клиенти, то днес това не е достатъчно за успешния бизнес.

Може да изгледате краткото ни интерактивно видео за това какво очакват клиентите от всеки 5-звезден хотел, а цялата статия разказва в подробности:

Какво търсят клиентите в един 5-звезден хотел?

Думата лукс вече се използва твърде често в различен контекст и губи своя чар. Добавяйки „луксозен“ към името на вашия хотел, бъдете сигурни, че това е подплатено със 100% пълноценно изживяване за посетителите. А когато те търсят най-добрия хотел, петте звезди имат точно конкретно значение.
Кой решава колко звезди има хотела?

Самата категоризация на хотелите в България е задължителна и се извършва в съответствие със Закона за туризма и Наредбата за категоризиране на средствата за подслон, местата за настаняване и заведенията за хранене и развлечения.

Във всяка една държава има различни стандарти, спрямо които се класифицират хотелите. Значение тук имат големината на стаите, допълнителните удобства, различните начини за забавление в хотела, минерални басейни, фитнес центрове, удобна локация и др. Това, което е общо в хотелите по света е, че клиентите навсякъде плащат за скъпоструваща услуга – имат високи стандарти за хотелите, като очакват най-добрата услуга, в стаите, в предложенията на ресторанта и всичко останало, което е необходимо да предлага един наистина добър хотел.

Предлагаме ви няколко опорни точки, които са важни за това хотелът в България да е успешен и гордо да носи 5 звезди, карайки посетителите си да се връщат отново и отново, споделяйки със свои приятели за незабравимото изживяване в хотела.

БЪРЗО И ЛЕСНО РЕЗЕРВИРАНЕ

Бърза резервация в 5-звезден хотел
Резервациите е препоръчително да бъдат лесни! Потребителите са мобилни и постоянно използват телефоните си. Ето защо сайтът на хотела ви е добре да има адаптивен дизайн (т.н. респонсив дизайн), за да бъде подходящ за различни устройства – компютри, таблети, телефони, лаптопи. По този начин вие няма да губите клиенти, а ще ги привличате с модерен и впечатляващ дизайн с много функционалности. Ние в Clientric ви препоръчваме използването на собствен канал за директни резервации, както и инструменти като Канален и Ревеню Мениджър. Основно значение при избора на вашите бъдещи клиенти има и бързината на отговор на въпроси – туристите все повече задават въпросите си и онлайн и използват социалните мрежи за информиране и търсене на хотели. За вас е от изключително значение да присъствате там.

FAST CHECK-IN И CHECK-OUT

най-доброто обслужване в 5-звезден хотел
Тази нашумяла услуга в чужбина вече започва да се изисква от туристите и у нас.
Да, клиентите, които обичат лукса, не чакат. Когато клиентът пристигне в хотела, той най-вероятно е пътувал дълго време и е уморен. И това, за което копнее е разкош в най-луксозната стая. Без повече опашки в хотела! По-малко ангажираност за хотела и повече време за клиентите.

5-ЗВЕЗДНО ОБСЛУЖВАНЕ

Безупречно обслужване в 5-звезден хотел
За безупречното обслужване на клиентите ви е нужен услужлив персонал, който да е на разположение на гостите на хотела винаги при нужда.
5 ***** :

  • персонално отношение към клиента
  • решаване на възникнал проблем незабавно
  • усмихнато и ведро настроение от страна на персонала
  • клиентът да почувства, че е направил най-доброто решение за ваканция във вашия хотел
  • награждаване на лоялността на клиентите с още по-добро обслужване.
    Ние ви помагаме с Channel Manager , чрез който ефективно управлявате всички дистрибуционни канали от едно място. По този начин вие имате неограничени възможности за управлението на всякакъв тип информация за вашите оферти. Именно удовлетворението и задържането на клиентите е ваш топ приоритет, обвързан с лоялността, която градите чрез подобен софтуер.

НАЙ-ЛУКСОЗНОТО ИЗЖИВЯВАНЕ

Клиенти на 5-звезден хотел
За да осигурите най-незабравимото изживяване за туристите, може да им предложите големи и уютни стаи с живописна гледка – към море, планина, природа. Също така удобствата в стаята карат гостите да  се чувстват специални и допринасят за тяхното цялостно впечатление от хотела. Най-добрите хотели имат различни политики за това кое е безплатно в хотела – бутилирана вода, кафе в стаята, фитнес, сутрешно кафе в лоби бара, телефонни разговори в страната ( идеален начин да направите добро впечатление на туристите, които идват от друга страна). За активностите и забавленията в хотела може да предоставите достъп до всички услуги и удобства на хотела – игрални зони за деца, аниматорски екипи, СПА центрове, ресторанти, барове, басейни, мини голф, боулинг и др. Добавете и неподправен вкус в ресторанта, за да погалите сетивата на всички ваши клиенти.

БЪРЗ Wi-Fi ДОСТЪП

Wi-Fi в 5 звезден хотел

Снимка: viralnovelty.net
Днес Wi-Fi е необходимост. Вътрешната Wi-Fi мрежа има много плюсове за клиентите – те бързо намират всичко, което ги интересува за хотела, оферти, менюта на ресторанти, забавления в района. И нека ви издадем една малка тайна – ключът към удовлетворения клиент се крие в бързия интернет. Във вашето лоби, на басейна в хотела, в ресторанта – клиентите ви са онлайн навсякъде. А сега си представете цялата информация, от която се нуждаят гостите на хотела, да се отваря в персонализирана страница – captive портал. Ако искате да разберете повече как точно улеснява потребителите такъв портал, може да направите запитване.

МОБИЛНО ПРИЛОЖЕНИЕ

Мобилно приложение за хотели
Таргетирайте успешно до сърцето на вашите клиенти! Изпращайте пуш нотификации до тях, за да задържите вниманието им и да им предоставите желаната от тях оферта – на един клик разстояние. За да изградите цялостна дигитална идентичност за вашия хотел ви препоръчваме решението – WAW = Web + App +WiFi. Мобилните устройства преобразиха начина ни на живот, затова и ви съветваме да се възползвате от необятните възможности, които произтичат от това:

=> Вие имате най-горещите оферти => Клиентът прави резервация => Клиентът пристига в хотела => Fast check-in => Топло посрещане => Време е за луксозно изживяване => Fast check-out => Клиентът си тръгва доволен

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно как да впечатлите съвременния гост на 5-звезден хотел и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07 , имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15 годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм защо да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

2 thoughts on “Какво търсят клиентите в 5-звезден хотел?

  1. Pingback: Facebook маркетинг за хотели

  2. Pingback: Рум сервиз в хотела - Из българския туризъм

Остави коментар