Clientric Group стана част от най-големия Webit досега

 webit-bulgaria-digital-summit

Катя Тодорова бе официален домакин и създател на Webit Bulgaria Digital Summit 2019

Повече от  15 000 посетители и стотици световни бизнес лидери от 120 държави се стекоха в София от 13 до 15 май. Причината- Webit Festival 2019 – най-значимото събитие за иновации, технологии, дигитални решения и предприемачество, с което градът отново се утвърди като Дигитална столица.

Ние, от Clientric Group имахме честта да сме важна част от Webit, като Катя Тодорова, нашият маркетинг мениджър и съосновател в Clientric Group, бе домакин и организатор на най-големия досега Webit Bulgaria Digital Summit. Тази година разполагахме с двойно по-голяма зала в сравнение с изминалите 4 издания. Въпреки това, тя отново не успя да побере всички желаещи да посетят панела. 🙂 За догодина приемаме съвети от сега…

Невероятно горди сме, че нашият маркетинг визионер Катя Тодорова събра на едно място толкова уникални истории, професионалисти, публика, теми и емоции в 9 часовия маратон на събитието на 15 май.

bulgaria-digital-summit-katya-todorova

Bulgaria Digital Summit 2019 даде възможност за изява на над 30 ТОП български експерта от световна класа, в сферата на дигиталния маркетинг, бизнес мениджмънта, брандинга и технологичните иновации. Лекторите споделиха изключителни съвети, реални примери, case studies и добри практики, с които успяха да вдъхновят и мотивират препълнената от хора зала.

В панелните дискусии и keynote-и, Катя и нейните гости засегнаха няколко интригуващи и актуални теми, които да бъдат от полза за присъстващите на summit-a и техните бизнеси.

Иновации в туризма и технологични решения в България. Как те гарантират повече доволни туристи?

Това беше дискусията, посветена на начините, как да създаваме цялостно стойностно преживяване на туристите. В допълнение, участниците разясниха защо е ключово преди да изберем конкретен канал за позициониране на HoReCa бизнеса или туристическата дестинация, да стъпим на поне няколко документа правилно съставена стратегия.

Вижте цялата дискусия във <<видеото>>

bulgaria-digital-summit-tourism

Панелна дискусия с модератор Катя Тодорова и участници: Калин Каменов – кмет на гр. Враца, Елица Стоилова, Umni.co, Виктор Тодоров, Clientric Group, Мартина Божанска, Metropolitan Hotel Sofia, Андрей Лилов, URBO, Шеф Таньо Шишков,
Генчо Генчев, Media 35

Какво трябва да знае бизнесът за SEM трендовете на 2019?

Няколко добре познати, изключителни експерти на световно ниво в сферата на SEO, ни грабнаха вниманието с най-нашумелите SEM трендове. Също така, споменаха за силата на Google My Business и колко много компании в България го подценяват.

bulgaria-digital-summit-SEM

Панелна дискусия с модератор Катя Тодорова и участници: Станислав Димитров, Konversa, Димитър Димитров, InBound, Никола Минков, Serpact и Генади Воробйов, Netpeak Bulgaria

Digital Performance практики, които наистина работят.

Реални case studies, експертни съвети и тактики за правилната колаборация между онлайн и офлайн позиционирането на бранда, получихме директно от 5-ма уникални специалисти от различни сфери.

bulgaria-digital-summit-Digital-Performance

Панелна дискусия с модератор Катя Тодорова и участници: Георги Малчев, Хplora.BG Огнян Попов, Prospecto Grpup, Мартин Миланов, Tavex Bulgaria, Веселин Рогелов, NET1, Виктория Станчева, Fashion Days

Защо брандът винаги печели…

За да разкаже любопитни факти по темата, самата Катя, освен като водещ на Bulgaria Digital Summit 2019, се включи и като спийкър. Нашият маркетинг визионер сподели защо е важно бизнесите да инвестират време, ресурси и най-важното, сърце, в изграждане на “личността” на бранда си, спрямо човешките си ценности и как “човешкият фактор” му дава огромна допълнителна стойност. Във <<видеото>> вижте нейните минути на сцената, в които тя имаше и изненадващ гост- Пламен Русев, един от основателите на Webit.

bulgaria-digital-summit-brand

Как да създаваме значими премиум, бутикови и масови брандове?

В средата на деня, дойде време и за една дискусия, по време на която сцената беше завладяна от ladies power. Чухме за разликите между премиум, луксозни и масови брандове и стойността, която дават те, както и че когато имаме правилните ценности, не е страшно да експериментираме с комуникацията на бранда.

bulgaria-digital-summit-brands

Панелна дискусия с модератор Катя Тодорова и участници: Оля Антонова, Trastena Wines и Цветелина Ненкова, SuperHosting.bg

Трендове в социалните мрежи в България

Един keynote, който със сигурност даде значима информация и възможност на публиката да “сверят часовниците си” с най-актуалното в социалните медии и какво да предвидят в маркетинг стратегиите си за тази година.

bulgaria-digital-summit-social-media-trends

Keynote с с модератор Катя Тодорова и лектор Бисер Вълов, Beyond ID Studio

Facebook видео с повече от 100 000 000 гледания!? Наистина ли?

Или когато цялата публика се изправи на крака и беше подтикната да се замисли за всички възможности, които са пред нас, за истинския смисъл на социалните мрежи и доколко успяваме да се възползваме максимално от тях. Всичко това, поднесено със страст и последователност! А тайните тактики за органичните милиони резултати в социалните мрежи бяха разкрити за броени минути.

bulgaria-digital-summit-social-media

Keynote с модератор Катя Тодорова и участници: Юли Тонкин и Николай Вълев

Видео маркетингът, разбиващ всички правила.

Доста забавна и в същото време “отваряща очите”, интригуваща дискусия, с очарователно актьорско включване. 🙂  Поговорихме си за нашумели теми като Инфлуенсър маркетинга и неговата релевантност в днешния дигитализиран свят.

bulgaria-digital-summit-video-marketing

Панелна дискусия с модератор Катя Тодорова и участници: Петър Владимиров, PVDigital и Владимир Карамазов

Маркетинг на кауза – как чудесата се случват.

…маркетинг с емоция, отговорност и смисъл. Научихме какво се крие зад успеха на може би най-мащабната инициатива в България- Капачки за Бъдеще, която не само докосва, привлича, но и истински ангажира хиляди хора.

bulgaria-digital-summit-kauzi

Keynote с модератор Катя Тодорова и лектор Лазар Радков, Live to Lift

Важността на криейтива за всяка маркетингова кампания.

А накрая, по време на последната за ден #2  панелна дискусия, уникални български creative специалисти, представиха велики, на световно ниво и значими кампании. Те изпълниха все още ПРЕПЪЛНЕНАТА с хора зала, с буря от емоции – смях, сълзи и вдъхновение…

bulgaria-digital-summit-creative

Панелна дискусия с Николай Дивески, Ангел Искрев, Георги Златков, Елена Петров, Максим Стоименов, Таня Петрова

Точно така, след 9 часов “маратон” залата на Digital Bulgaria Summit не побираше всички, чиито интерес събудиха невероятните лектори и техните теми. Не бихме могли да се сетим за по-хубава награда за усилията на Катя Тодорова, нашия екип, тези на участниците и на Webit.

“Това, че залата се “пукаше” по шевовете през цялото време, е истинската оценка за труда и подготовката на екипа ми, участниците в събитието и специално организаторите на Webit Пламен Русев и Анелия Цветкова и техния екип. Както стана ясно вчера от всеки от нас на сцената, формулата за успех е много лесна:

 Яко, яко, яко, яко, яко бачкане и още по-яко, яко, яко, яко сърце във всичко, което правиш!”

– Катя Тодорова

 

И ако трябва да опишем Webit.Festival Europe 2019 с няколко думи, те ще са: иновативно преживяване, от което всеки си тръгва по-мотивиран, по-вдъхновен, по-информиран, по-решен да успее още днес.

А ето и още <<снимки>>, запечатали едни от най-вълнуващите моменти.

◻◻◻

Ако не сте имали възможност да посетите събитието или имате интерес да си поговорим за всичко свързано с иновациите и дигитализацията в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office@clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.

Остави коментар