Катя Тодорова бе официален домакин и създател на Webit Bulgaria Digital Summit 2019
Повече от 15 000 посетители и стотици световни бизнес лидери от 120 държави се стекоха в София от 13 до 15 май. Причината- Webit Festival 2019 – най-значимото събитие за иновации, технологии, дигитални решения и предприемачество, с което градът отново се утвърди като Дигитална столица.
Ние, от Clientric Group имахме честта да сме важна част от Webit, като Катя Тодорова, нашият маркетинг мениджър и съосновател в Clientric Group, бе домакин и организатор на най-големия досега Webit Bulgaria Digital Summit. Тази година разполагахме с двойно по-голяма зала в сравнение с изминалите 4 издания. Въпреки това, тя отново не успя да побере всички желаещи да посетят панела. 🙂 За догодина приемаме съвети от сега…
Невероятно горди сме, че нашият маркетинг визионер Катя Тодорова събра на едно място толкова уникални истории, професионалисти, публика, теми и емоции в 9 часовия маратон на събитието на 15 май.
Bulgaria Digital Summit 2019 даде възможност за изява на над 30 ТОП български експерта от световна класа, в сферата на дигиталния маркетинг, бизнес мениджмънта, брандинга и технологичните иновации. Лекторите споделиха изключителни съвети, реални примери, case studies и добри практики, с които успяха да вдъхновят и мотивират препълнената от хора зала.
В панелните дискусии и keynote-и, Катя и нейните гости засегнаха няколко интригуващи и актуални теми, които да бъдат от полза за присъстващите на summit-a и техните бизнеси.
Иновации в туризма и технологични решения в България. Как те гарантират повече доволни туристи?
Това беше дискусията, посветена на начините, как да създаваме цялостно стойностно преживяване на туристите. В допълнение, участниците разясниха защо е ключово преди да изберем конкретен канал за позициониране на HoReCa бизнеса или туристическата дестинация, да стъпим на поне няколко документа правилно съставена стратегия.
Вижте цялата дискусия във <<видеото>>
Какво трябва да знае бизнесът за SEM трендовете на 2019?
Няколко добре познати, изключителни експерти на световно ниво в сферата на SEO, ни грабнаха вниманието с най-нашумелите SEM трендове. Също така, споменаха за силата на Google My Business и колко много компании в България го подценяват.
Digital Performance практики, които наистина работят.
Реални case studies, експертни съвети и тактики за правилната колаборация между онлайн и офлайн позиционирането на бранда, получихме директно от 5-ма уникални специалисти от различни сфери.
Защо брандът винаги печели…
За да разкаже любопитни факти по темата, самата Катя, освен като водещ на Bulgaria Digital Summit 2019, се включи и като спийкър. Нашият маркетинг визионер сподели защо е важно бизнесите да инвестират време, ресурси и най-важното, сърце, в изграждане на “личността” на бранда си, спрямо човешките си ценности и как “човешкият фактор” му дава огромна допълнителна стойност. Във <<видеото>> вижте нейните минути на сцената, в които тя имаше и изненадващ гост- Пламен Русев, един от основателите на Webit.
Как да създаваме значими премиум, бутикови и масови брандове?
В средата на деня, дойде време и за една дискусия, по време на която сцената беше завладяна от ladies power. Чухме за разликите между премиум, луксозни и масови брандове и стойността, която дават те, както и че когато имаме правилните ценности, не е страшно да експериментираме с комуникацията на бранда.
Трендове в социалните мрежи в България
Един keynote, който със сигурност даде значима информация и възможност на публиката да “сверят часовниците си” с най-актуалното в социалните медии и какво да предвидят в маркетинг стратегиите си за тази година.
Facebook видео с повече от 100 000 000 гледания!? Наистина ли?
Или когато цялата публика се изправи на крака и беше подтикната да се замисли за всички възможности, които са пред нас, за истинския смисъл на социалните мрежи и доколко успяваме да се възползваме максимално от тях. Всичко това, поднесено със страст и последователност! А тайните тактики за органичните милиони резултати в социалните мрежи бяха разкрити за броени минути.
Видео маркетингът, разбиващ всички правила.
Доста забавна и в същото време “отваряща очите”, интригуваща дискусия, с очарователно актьорско включване. 🙂 Поговорихме си за нашумели теми като Инфлуенсър маркетинга и неговата релевантност в днешния дигитализиран свят.
Маркетинг на кауза – как чудесата се случват.
…маркетинг с емоция, отговорност и смисъл. Научихме какво се крие зад успеха на може би най-мащабната инициатива в България- Капачки за Бъдеще, която не само докосва, привлича, но и истински ангажира хиляди хора.
Важността на криейтива за всяка маркетингова кампания.
А накрая, по време на последната за ден #2 панелна дискусия, уникални български creative специалисти, представиха велики, на световно ниво и значими кампании. Те изпълниха все още ПРЕПЪЛНЕНАТА с хора зала, с буря от емоции – смях, сълзи и вдъхновение…
Точно така, след 9 часов “маратон” залата на Digital Bulgaria Summit не побираше всички, чиито интерес събудиха невероятните лектори и техните теми. Не бихме могли да се сетим за по-хубава награда за усилията на Катя Тодорова, нашия екип, тези на участниците и на Webit.
“Това, че залата се “пукаше” по шевовете през цялото време, е истинската оценка за труда и подготовката на екипа ми, участниците в събитието и специално организаторите на Webit Пламен Русев и Анелия Цветкова и техния екип. Както стана ясно вчера от всеки от нас на сцената, формулата за успех е много лесна:
Яко, яко, яко, яко, яко бачкане и още по-яко, яко, яко, яко сърце във всичко, което правиш!”
– Катя Тодорова
И ако трябва да опишем Webit.Festival Europe 2019 с няколко думи, те ще са: иновативно преживяване, от което всеки си тръгва по-мотивиран, по-вдъхновен, по-информиран, по-решен да успее още днес.
А ето и още <<снимки>>, запечатали едни от най-вълнуващите моменти.
◻◻◻
Ако не сте имали възможност да посетите събитието или имате интерес да си поговорим за всичко свързано с иновациите и дигитализацията в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office@clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.