Тенденции в хотелската индустрия през 2016 г 2

Какво да очакваме през 2016 г. в хотелския бранш?

тенденции в хотелската индустрия

В началото на 2016 някои от пазарните лидери в сферата на управлението на хотели подготвиха кратко ръководство, което да помогне на собствениците и операторите на хотели при продажбата на услуги и да увеличи резервациите им през хотелския им софтуер. Ето и техните съвети и идеи за по-успешна и просперираща 2016 г. в хотелския бизнес:

Увеличете директните резервации

Уверете се, че вашата онлайн резервационна система е бърза и лесна за работа. Това ще насърчи директните резервации и ще намали разходите ви за комисионни към партньорите. Уверете се, че бутонът „резервирай сега“ се вижда на всички страници във вашия сайт, за да подтикне към резервации.

Предложете инструмент, с който резервиращите могат да сравнят до 5 съпоставими цени от други онлайн туристически канали и агенти. Сравнението на цените може да спомогне за осигуряване на повече директни резервации чрез подсилване на чувството у клиента, че именно тук ще получи най-доброто ценово предложение. Използвайте имейл маркетинг и социални мрежи за да насърчите последните си гости отново да се върнат в хотела. Това ще ви струва много по-малко, окотлкото да привлечете нов гост.

Приемайте плащания с карти

pos пос терминал

Уверете се, че вашата резервационна система е сигурна и съвместима с различните видове карти за разплащане, тъй като това ще ви донесе много повече приходи. Съхранението на платежни данни на клиентите, позволява да ги таксувате в последствие за загубени ползи чрез удържане на такси за анулация или no-show. Плащането с карта представлява голям процент от общите приходи на някои хотели и ще ви помогне да подсигурите получаването на приходи, дори в случай на отказване на госта.

Увеличете средна цена на стая (Average Room Rate)

Използвайте знанията си за пазара, конкурентите, последните тенденции и местните събития, за да бъдете гъвкави в ценовата си политика, когато е необходимо. Когато има пикове на резервациите в предходни периоди, анализирайте и коригирайте цените си за да максимизирате маржа на печалбата си в настоящия момент.

Бъдете мобилни

Във време, в което повече от 50% от потребителите използват мобилни устройства за да намерят и резервират хотел, от съществено значение е вашият сайт да е оптимизиран за мобилни устройства. Позволявайки на потенциалните гостите да ви открят онлайн чрез смартфон или таблет, както и възможността те да направят резервация лесно и бързо, е от първостепенно значение за увеличението на резервациите.

Инвестирайте в уебсайт

хотелски маркетинг изработка на сайт

Уверете се, че вашият уебсайт изглежда професионално и съдържа актуална и достоверна информация. През 2016 г. е задължително сайтът ви да разполага с мобилна версия (за да сте сигурни, че ще се класирате по-високо в резултатите от търсенето в Google), а по-привлекателният му вид ще продава по-добре. В идеалния случай вие ще имате възможност да променяте съдържанието си чрез лесна за работа администрация, за да подържате вашия сайт актуален, показвайки най-новите оферти и събития.

Вашият сайт е вашата връзка с бъдещите гости, това е първото им впечатление за вас и вашия хотел, както и за потенциалното им преживяване. Уверете се, че сайтът ви изглежда добре, сигурен е и е оптимизиран за мобилни устройства – можете да бъдете сигурни, че OTAs ще се стремят да правят същото!

Използвайте активна вътрешна реклама

Напредъкът в Digital Signage технологиите предоставя възможност да достигнете до клиентите си 24 часа в денонощието. Стимулирайте продажбите си и накарайте клиентите да се върнат отново, чрез ефективна реклама на място. Осигурете на гостите си достъп до онлайн забавления в стаята, филми по поръчка, четене на електронна поща, социални мрежи и др. Изпратете им приветствие или таргетирано рекламно съобщение още при стартиране на телевизора в хотелската стая, с ново поколение технология, фокусирана към госта.

Увеличете заетостта си

Използвайки система за управление на канали ще може ефективно да управлявате всички онлайн резервационни канали от едно-единствено място, с пълен контрол. Така всичките ви стаи ще присъстват в множество онлайн туристически агенции и онлайн дистрибуционните канали, в които продавате, ще са способни да общуват помежду си в реално време. Това ви дава възможност да продавате докато имате налични стаи и премахва рисковете от overbooking.

Увеличете приходите от прояви, конференции, продажба на храни и напитки

онлайн маркетинг услуги за хотели

Ако провеждането на конференции и събития е популярно във вашия регион, помислете за оптимизаиране на цените и предлагането на пакети за конференции и банкети. Опитайте се да организирате работния процес така, че свързаните със събитието резервации да стават през една система. Обяд на открито, следобедна кафе-пауза на терасата или напитка преди вечеря в градината – това са само част от услугите, които може да предлагате още при резервацията, за да насърчите продажбите си и да подобрите потребителското изживяване. Използвайте техологиите, за да обработвате повече поръчки за събития по-бързо и ефективно.

Опростете операциите в целия хотел

Използвайте система, която предоставя дневни, седмични, месечни и годишни доклади, като това ще ви даде възможност да анализирате по-точно последните тенденции и прогнози. Централизирането на операциите намалява административните разходи, дава възможност на хотелиерите да намалят разходите си и да рационализират хотелските операциите. Ако искате да постигнете максимална ефективност ви съветваме да изберете система, която е гъвкава и достъпна и позволява лесно управление на всички резервационни канали от всяка точка.

Накарайте клиента да даде повече при всяка възможност

Винаги предлагайте нещо допълнително към резервираната стая. Промотирайте оферти и допълнителни услуги онлайн или директно в самия хотел, посредством персонала, за да максимизирате приходите си. Комбинирайте промоционални пакети и примамливи оферти за да насърчите гостите си да удължат своя престой, да вечерят в ресторанта или да се преместят в по-скъпа стая. Добавете тези промоции към вашия PMS и онлайн резервационен модул,  за да си осигурите допълнителни приходи, още когато гостите ви резервират.

Бъдете социални

Общувайте с вашите гости онлайн и ги ангажирайте чрез социални мрежи като Facebook, Twitter, LinkedIn и др. Бъдете в съзнанието на потребителите, когато те правят резервация и така ще е много по-лесно за тях да изберат вашия хотел. Можете да информирате потенциалните си гости своевременно за това какви събития има в региона или в хотела и какви са специалните оферти, които са акуални в момента.

Следете трафика към вашия сайт, за да определите от къде идва гостът и какви стъпки предприема, преди да резервира. Предложете  възможност за правене на онлайн резервации през вашата Facebook страница, за да генерирате приходи и от тази платформа.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация за всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂

2 thoughts on “Тенденции в хотелската индустрия през 2016 г

  1. Pingback: Clientric в Лондон на най-голямата туристическа борса - Clientric - Дигитална идентичност

  2. Pingback: Clientric с участие в семинар за HoReCa професионалисти - Clientric - Дигитална идентичност

Остави коментар