Какво представлява софтуерът Канален мениджър?
Всеки хотел има нужда от софтуер за резервации, който да позволява лесното и ефективно управление на всички интернет дистрибуционни канали. Такъв софтуер е инструментът Канален мениджър (channel manager). Той включва функционалности като управление на наличност за всички канали, цени по периоди, промоции, управление на резервации, пълен контрол над каналите за резервации – Booking.com, Expedia и повече от 400 други OTA, поддържането на детайлна и актуална статистическа информация и др.
Чрез каналния мениджър получавате възможността да въвеждате, променяте и активирате съществуващи тарифи, ценови пакети и промоции с един единствен клик.
Каналният мениджър предоставя на хотелиерите ефективно управление в реално време на всички онлайн резервационни канали, от едно-единствено място, с пълен контрол. Софтуерът автоматизира управлението и промяната на цените и информацията за наличност в сайтовете на ОТА (online travel agent). Инструментът предлага аналитични функции, които помагат на хотелиерите да вземат информирани решения за увеличаване на приходите и печалба.
Кой е нужно да използва Канален мениджър?
Канален мениджър могат да използват всички места за настаняване, без значение от тяхната категория и размери – от ваканционна селища, апартамент комплекси и независими хотели, до групи и световни вериги – всички могат да се възползват от широките възможности на каналния мениджър. Типичните потребители на Канален мениджър са генерални мениджъри, фронт-офис мениджъри, рецепционисти, специалистите по управление на приходите в по-големите предприятия, както и собственици на малки обекти.
Защо Канален мениджър?
Ръчното управление на множество онлайн канали за резервации отнема доста време, увеличава риска от скъпоструващи грешки и води до неоптимизирани приходи и печалби. Интелигентната автоматизация, предоставена от инструмента Канален мениджър, дава пълен контрола над онлайн дистрибуцията, намалява административните разходи, както и предоставя информация за оптимизиране на ценовата стратегия и максимизиране на приходите.
Може да научите повече за инструмента Канален мениджър тук или в следващите редове.
Това са само част от предимствата на софтуера за хотели – канален мениджър. Това, с което инструментът често се отличава от традиционния хотелски софтуер за резервации е, че софтуерът Канален мениджър е изцяло уеб базиран. Това означава, че хотелиерът има достъп до обекта си по всяко време и от всяко място с интернет достъп. Това допълнително минимизира разходите за самия софтуер, тъй като не се налага закупуване на допълнителна техника или поддръжка на място.
Ключови характеристики и предимства
Най-големията избор от онлайн дистрибуционни канали на едно място
Каналният мениджър позволява оптимизиране на онлайн дистрибуцията посредством балансиран микс от канали. С над 400 вече свързани OTA, GDS и CRS, непрекъснато се добавят и нови канали с много по-бързи темпове, а свързаноста между тях позволява да настроите перфектно вашата дистрибуционна политика.
Интеграция със системи за управление на хотели /PMS/
Каналният мениджър може да бъде интегриран с богат набор от PMS пакети. Лесно може да добавите онлайн канал за управление на продажбите във вашата основна пропърти мениджмънт система. Избраният от Clientric Канален и Ревеню мениджър е единственият у нас с директна свързаност с 5 от най-изпозлваните в България PMS програми за хотели: Clock Evolution, Clock PMS, Unreal Software, Opera PMS (Micros-Fidelio) и Елтур 95.
Централно разпределение
Каналният и Ревеню мениджър позволява да увеличите резервации си чрез предлагане на всички свободни стаи и във всички канали. Функцията за централно разпределение следи за получаване на резервации и анулации и регулира заетостта своевременно, като предава актуализираната информация за наличността на всички онлайн партньори.
Управление на тарифи, базирано на правила
Определете базовата стая, тарифа и условия и оставате Каналния мениджър да изчисли всички цени за всички типове стаи във всички онлайн дистрибуционни канали, при това автоматично. Освен това, имате възможност да използвате и инструмента за ценообразуване с revenue management частта.
Инструмент за ценообразуване с revenue manager
Можете да определите до 20 предварително зададени ценови сценария за индивидуална стая. Предварителното определените ценови нива може да бъдат импортирани в системата, използвайки интуитивен интерфейс
Анализ на ефективността на всеки канал
Инструментът Канален мениджър позволява в реално време оценка на продажбите и анализ на приходите във всеки свързан канал. Определяйте тенденции в представянето си и сравнете как се представя обектът ви в различните канали, за да направите необходимите корекции и да оптимизирате канала си.
Показатели за ефективност на хотела
Определете от къде идват приходите и резервациите ви с един поглед. Вижте заетостта, цялостното или за определен тип стая, в реално време или през избран период от време. Управлявайте онлайн позициционирането си чрез наблюдение на позицията ви в уеб страниците на всеки канал.
Данни за конкурентите
Разберете позицията си, спрямо произволен брой конкуренти, които сте избрали за проследяване. Следете цените на конкурентите си за настоящи и бъдещи периоди – до 90 дни предварително, по вид стая и тарифен план. Вижте само с един поглед кой е увеличил или понижил цените си и с колко.
Достъпно ценообразуване
Избраният от Clientric канален и ревеню мениджър е доказан на пазара, иновативен и лесен за управление софтуер за цялостно управление на неограничен брой онлайн резервационни канали. Плащате само за това, което ползвате – без скрити такси или разходи. Работейки повече от 15 години в туризма у нас, екипа ни е напълно запознат с нуждите на пазара и даа възможност за изключително достъпни и гъвкави ценови модели на работа, съобразени с вашите индивидуални нужди. Инструментът Канален мениждър е наличен при фиксирана годишна, тримесечна или месечна абонаментна такса.
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно Channel и Revenue Manager-a, избран от Clientric и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начина да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: Clientric на море, бизнесът тече
Pingback: Clientric академия приема ученици, студенти и учители по Еразъм+
Pingback: Успешна маркетинг стратегия за хотели – част 1
Pingback: Clientric пита, хотел Вега отговаря
Pingback: 9 предимства на собствен онлайн канал за резервации
Pingback: Предимства и функционалности на Channel Manager на Clientric
Pingback: Равмосметка в хотелиерския бизнес
Pingback: Единственият Channel Manager в България, интегриран с 5 от най-използваните PMS-и за хотели у нас