5 съвета за по-добър имейл маркетинг през 2016 г. 1

имейл маркетинг за хотели

Имейл маркетингът е един от най-достъпните и същевременно успешни методи за провеждане на таргетирана рекламна кампания в интернет.

Това е и причината този похват да бъде смятан за “апетитна хапка” за голяма част от рекламодателите. Неправилното използване на този инструмент обаче, може да доведе до нежелани резултати и тежки последствия.

В следващите редове ще обърнем внимание на няколко съвета и трикове, с които да направите вашите имейл маркетинг кампании запомнящи се, и ще ви помогнем да направите вашия бранд по-успешен.

1.Темата на писмото (Subject)

Знаете ли кое е най-важното нещо, което привлича потребителя, преди да отвори вашия имейл? Това е темата на писмото! Темата трябва да бъде кратка и по същество, да се отнася точно за това, за което пише вътре в самия имейл и да е фокусирана върху ползите. Не се страхувайте да подходите по-творчески, за да привлече внимание към вашия имейл, или да използвате призив към действие или силна фраза. Бъдете внимателни при използването на много главни букви в текста, защото писмото ви може да не премире през спам филтри, но също така това може доведе и до трудно определяне на най-важните аспекти. Ако трябва, използвайте големи букви, но пестеливо.

И не на последно място, хората харесват цифри, номерирани списъци и класации, така че не се страхувайте да добавите броя на дните, оставащи до дадена разпродажба или процентът, който ще спестят клиентите ви.

Имейл маркетинг тенденции

2.Персонализация

В днешния дигитален свят, персонализация е от първостепенно значение за успешната имейл маркетинг кампания. Маркетолозите трябва да комуникират с клиентите относно това как, за какво и защо те ще искат фирмите да им изпращат имейли, в допълнение към видовете съдържание, които желаят да получават. По този начин маркетинг специалистите могат да доставят това, което потребителите търсят, а това е ключът към дълголетието на фирмата и ROI. Тук е важно да отбележим, че не бива да бъдете твърде лични. Персонализация трябва да убеди получателя, че вашият бизнес се грижи за него, но не бива да внушава повече от това.

3.Множество канали за разпространение (Omnichannel)

Обикновено търговците не са наясно на какво устройство (мобилно или десктоп) тяхната таргет група ще чете електронната си поща, затова е важно за потребителите да се осигури безпроблемна работа на всички устройства. Така клиентите ви ще могат да взаимодействат с вашия бизнес, когато и от където пожелаят. Ако вашата имейл маркетинг кампания не е оптимизирана за мобилни устройства, трябва да го направите възможно най-скоро.

Осигурете на потребителите безпроблемна работа на всички устройства

4.Сегментиране на абонатите

Сегментирането е ключът към повишаване на имейл маркетинг показателите и конверсиите в маркетинговите кампании, както и до повишаване на перспективите за ангажираност с бранда. При изобилието от имейли, които се изпращат всекидневно в световен мащаб, има голяма вероятност вашият имейл да бъде загубен или заровен. Може да подобрите ефективността на имейл маркетинга си, като по време на празници насочвате кампаниите си към съответните сегменти, които биха имали интерес към тях, и по този начин предотвратите изпращането на една и съща кампания до незаинтересовани потребители.

Сегментирането е ключът към повишаване на имейл маркетинг показателите

имейл маркетинг сегментиране

5.Реалистични очаквания

Всеки маркетолог иска да постигне реални резултати и да изпълни целите си, когато изпраща масови имейли. Уверете се, че всеки в организацията е наясно с целите ви и това, което трябва да се случи, за да се гарантира, че тези цели са изпълнени. Не забравяйте да вземете под внимание времевата рамка и да определите очакванията си по подходящ начин.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно имейл маркетингът и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова: 

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начина да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

 

One comment on “5 съвета за по-добър имейл маркетинг през 2016 г.

  1. Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса ви - защо да? - част 1 | Clientric |

Остави коментар