Закуска в хотела за 5 лв. – Из българския туризъм 1

закуска в хотела

Случвало ли ви се е да сте на море, събуждате се много гладни, но да ви „изненадат“ със закуска в хотела за 5 лв., за която се чудите дали не е остатък от нечия друга?

Всички знаем от колко голямо значение в менюто на човека е закуската. Тя е първото ядене за деня и според специалистите е и най-важна. Трябва да имаме сила и енергия за целия ден. А ако сме на морето както в тази история, то определено са ни нужни такива, нали? 🙂 Как да си ги набавим обаче, ако сервираната ни закуска в хотела, за която сме платили 5 лв. изглежда по начина от “снимката по преживяно” по-горе?

Освен сила и енергия, закуската ни носи настроението за целия ден. Трябва да я хапваме бавно, за да ни е вкусно и приятно. Но такова “огромно” количество закуска в хотела на морето надали ще ни отнеме повече от 5 минути. Помислихте си, че няма на какво да се намаже маслото? И аз, но филийката дойде малко след продуктите! Всеки си мечтае за разнообразна и добре подредена блок маса, но като ви сервират нещо подобно, спирате да мечтатете, нали? 😉

Това се случи в 4-звезден хотел на българското черноморие, който в онлайн пространството беше представен като наистина такъв. От изключително голямо значение е онлайн опаковката на хотела – еднаква бранд идентичност, реални снимки, видео и всички други похвати, с които ви запознахме в няколко отделни статии. Но още по-важно е хората да не останат разочаровани като дойдат. Сервирайки им подобна закуска в хотела, вие си гарантирате негативно ревю от тяхна страна. А много добре знаете колко голяма е силата на ревютата и колко те влияят на мнението на туристите. Добрата онлайн репутация на хотела ще привлече повече клиенти и ще помогне на бизнеса ви.

Най-лошото нещо, което може да се случи на лош продукт е добър маркетинг.

 

закуска в хотела

А знаете ли, че много от собствениците на бизнес намират недоволните клиенти за нещо добро, което оказва положително влияние на бранда? Звучи малко странно, но след кратък размисъл логиката излиза наяве. Когато на място в хотела получите оплакване от клиент, трябва незабавно да помислите как да го разрешите. Важно е как подхождате в тази ситуация – с разбиране, добър тон и съпричастност. Поднесеното извинение, отстъпка от цената или комплимент с подарък – услуга, биха смекчили раздразнението у клиентите ви заради въпросната закуска в хотела или някой друг гаф. Всички понякога грешим, но е важно да можем да се извиним. 🙂

Гостите на хотела ви, които са били недоволни, биха се впечатлили от поднесеното извинение, под каквато и форма да сте го направили. Най-лоялните клиенти са тези, които са имали проблем, но са срещнали човешко отношение и професионализъм.

Съществуват класации за най-добра закуска в хотела, които хората съставят на база преживявания по време на почивка. Нали не искате хотелът ви да е в топ класация, но негативна – за най-лоша закуска?

70% от пътуващите четат по около 20 ревюта в процеса на търсене на най-добрия хотел.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно увеличаването на организационната ефективност на вашия хотел и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване , ако ви е по-удобно. ?

One comment on “Закуска в хотела за 5 лв. – Из българския туризъм

  1. Pingback: 4-звезден престой в хотела - Из българския туризъм

Остави коментар