Красивите изображения в уебсайта правят потребителите любопитни за още информация
В първата част от това как да направите уебсайта си визуално привлекателен, ще разгледаме добри практики в етапа по време на самото заснемане на снимките.
Визуалното представяне е едно от най-важните неща във вашето уеб присъствие. То изгражда първото впечатление за обекта и дава възможността на потребителите да придобият реална представа за него. Затова е необходимо да се отдели внимание на начинът, по който кадрите са заснети, и нещата, които присъстват в тях.
Потребителите обичат визуалното – освен красивата визия на професионално направени снимки, видео съдържанието е задължителен компонент, за да въздействате още повече на бъдещите гости в хотела или на тези, които вече са ви посетили. За да плените аудиторията още с отварянета на вашия уебсайт, много добра практика е включването на слайдер на начална страница, в който да намерят място бранд видео визитката и красивите фотоси, изразяващи чара на вашия хотел.
Научете повече за влиянието на Видео съдържанието в HoReCa и каква е неговата роля.
За да впечатлявате още от първия досег с вашия уеб сайт, в част 1 ще ви споделим 5 полезни тактики, с които да ви помогнем да направите уебсайта си визуално привлекателен:
1. Представителен вид
Погрижете се обектът, който снимате да е подреден и приятно аранжиран. Запомнете, че главната цел е да покажете мястото в най-добрата му светлина. Сгънете завивките на леглата, декорирайте стаите или направете интересна украса на масите в ресторанта. Постарайте се да бъдете креативни, за да накарате потребителите да изберат именно вас.
Несъмнено обаче, това което е необходимо да присъства в изображения в уебсайта ви, е присъствието на хора. Да покажете емоциите на вашите гости докато се хранят в ресторанта или се наслаждават на SPA процедурите има много по-силно влияние от това, да покажете празни помещения във вашия хотел или ресторант.
2. Светлина
Доброто осветление е един от най-важните фактори във фотографията. Чрез него имате възможността да предизвикате определено чувство в хората. Правилната светлина може коренно да промени мястото. Обикновено хората търсят спокойствие, уют и широки пространства. За да постигнете това настроение в снимките си, погрижете се да бъдат заснети в периода от деня, когато естествената дневна светлина е най-силна и използвайте лампите, за да осветите тъмните части от стаята.
3. Позиция на камерата
Ъгълът на заснемане също oказва огромно влияние върху снимката. Ако се заснеме мястото под грешния ъгъл, то може да изглежда различно, по-малко или не толкова привлекателно, колкото ви се иска. Нека позиията обхваща колкото се може по голяма част от обекта, върху който искате да се фокусирате. Погрижете се да няма странични неща, които пречат на потребителите да насочат вниманието си към него.
4. Качество
Резолюцията на вашите изображения в уебсайта е препоръчително да е висока. Тя определя размера на изображението и представлява броят на пикселите, които то съдържа. Снимките с висока резолюция са представителни и добре изглеждащи. Какво по-хубаво от красиви изображения. Те ще направят потребителското изживяване на сайта ви по-вълнуващо и запомнящо се.
Доверете се на професионалисти, които с ваша помощ и правилни насоки, ще направят добре изглеждащи снимки, които грабват вниманието на потребителите. Препоръчваме ви да обърнете голямо внимание на всеки детайл, който ще ви представи в най-добрата светлина и ще укаже влияние върху потребителското преживяване във вашия сайт.
5. Web friendly изображения
За да бъдем максимално полезни, ще ви споделим не само как да направите уебсайта си визуално привлекателен, но и как да оптимизирате вашите снимки, така че да бъдат в синхрон с всички изисквания за SEO оптимизация. Тъй като тази точка е по-мащабна и засяга в себе си изключително полезна информация, тя ще бъде разгледана подробно в отделна статия. Очаквайте съвсем скоро и част 2.
А ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно най-добрите практики и избор на изображения в уебсайта и всичко свързано с иновациите в HoReCa, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: 5 тактики за визуално привлекателен уебсайт на хотел – Част 2
Pingback: 8 стъпки за оптимизиране на хотелски оферти, които да увеличат продажбите ви - Clientric