Искате ли да бъдете високопродуктивни в развитието на хотелиерския си бизнес?
Свидетели сме, че ролята на технологиите в туристическата индустрия често започва от търсене на хотел и продължава много след като гостът е напуснал стаята в хотела. Информационните технологии играят значителна роля за предоставянето на персонализирани преживявания за гостите и за вашия хотелиерски бизнес като цяло.
Ние от Clientric ви предлагаме 6 начина да постигнете отлични резултати и да заемете водещи позиции както в конкурентно, така и в технологично отношение.
1. Booking Engine
Този инструмент е задължителен за съвременния свят, в който хората са свикнали да получават отговор на своите запитвания моментално. Той позволява правенето на резервации директно чрез уеб сайта на вашия хотел. Предоставя моментално потвърждение на резервацията и автоматично обновяване на подадената заетост във всички онлайн дистрибуционни канали, с които работите.
2. Digital signage
Бъдете ефектни, бъдете еко и се ориентирайте към дигиталната реклама в хотела с Digital signage, който изисква еднократна инвестиция. След това сами ще може да си правите кампаниите, вместо да печатате досадни брошури, които всеки изхвърля в кошчето. Digital Signage е едно модерно решение за маркетинговата стратегия на вашия бизнес. С неговата помощ вие ще имате възможността да предлагате винаги актуално съдържание и разпознаваем бранд.
3. 360° видео
360° видео е хитър начин да привлечете вниманието на вашите клиенти. Най-голямата полза от тези видеа е възможността да предоставите на клиентите си усещането за действителната среда на вашия хотел. Те са поставени вътре – в 360° виртуална среда и свободно могат да разгледат и да усетят духа на места, в които още не са били или не са имали шанса да опознаят.
4. Facebook чат
Управлението на Facebook страница е от решаващо значение за дигиталната стратегия на вашия бизнес. И сега Facebook иска да улесни взаимодействието между вас и вашите клиенти. Актуализация на Page Plug-In ви дава възможността да добавите кутия за съобщения към вашата страница. Клиентите могат да изпращат съобщения директно от своя Facebook акаунт, които ще се покажат чрез Facebook Messenger или настолния чат интерфейс.
Следете репутацията на хотела си, вслушвайте се в думите на клиентите си и им отговаряйте по подходящ начин, за да привлечете дори оплакващите се хора, като им се извините по подходящ начин. Използвайки Facebook чат, вашите клиенти ще се свързват директно с вас. Комуникацията с гостите ще позволи на вашия екип да изгради взаимоотношения и доверие, които ще увеличат тяхната удовлетвореност и резервациите им във времето.
5. Wi-fi платформа
Насочете се към Wi-fi платформа, в която има опция за онлайн анкети. При попълването им от даден клиент, отговорите могат да се получат директно по имейл и да се реагира своевременно на евентуални оплаквания. По този начин вие проявявате отношение към госта и ще предотвратите стигането до негативни коментари в социалните мрежи и HoReCa каналите.
6. Мобилност
Бъдете мобилни, каквито са и съвременните клиенти. Създайте лоялна програма с помощта на собствено мобилно приложение с ефектна визуална и функционална част, пуш нотификации и гео локация.
Тъй като ние сме отличници в сферата, в която се развиваме, ви препоръчваме инструмента WAW = Web + App +WiFi, с който да изградите цялостна дигитална идентичност за вашия хотел. Той ви позволява да ангажирате потребителите си още при първия им контакт с вашия бизнес.
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно позиционирането си в хотелиерския бизнес и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начина да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлaйн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса - защо да? - част 3
Pingback: 5 начина за подобряване удовлетвореността на гостите в хотела