Clientric с участие в семинар за HoReCa професионалисти

Hospitality Training Associates

На 28 и 29 октомври 2016 г. Clientric ще участва в обучение за текущите тенденции в HoReCa сферата, организирано от Hospitality Training Associates

Домакин на двудневното обучение ще бъде Swiss-Belhotel Varna. То ще се проведе под мотото: „Творчество, иновации и съвременни тенденции в управлението на хотели и ресторанти.“ Уникалното по рода си събитие, на което Hospitality Training Associates ви канят, ще е интересно и полезно за Управители, Оперативни мениджъри, Главни готвачи, Sous Chefs, F&B мениджъри и Мениджъри на ресторанти. В двудневния семинар ще вземат участие топ мениджъри, F&B управители и професионалисти в областта на хотелиерството и ресторантьорство от България, Германия и Великобритания. Те ще разкажат за новите тенденции в HoReCa сферата.

Hospitality Training Associates

Присъствието на Clientric в семинара е в първия ден

Добрата поддръжка на бранда е от ключово значение за хотелите, които искат да са винаги „на крачка пред конкуренцията“. Андрей Лилов, CEO, Clientric и Катя Тодорова, CMO, Clientric ще „отворят очите“ на участниците, споделяйки своите знания и опит за възможностите на дигиталния маркетинг. Те ще представят успешната маркетинг стратегия за хотели в 3 направления:

  • Какво е дигиталното изживяване на съвременния гост на хотела;
  • Как правилната бранд и дигитална идентичност повишава приходите на хотела с до 30%;
  • Съвременният Маркетинг микс и какво се крие зад WAW, SMM, CM, ChM, VR, DS и IS.

Те ще бъдат представени чрез практически примери и case studies.

Hospitality Training Associates

Ако и вие искате да обменим опит и да си поговорим за най-новите тенденции и практики в HoReCa сферата, свържете се с нас още днес на тел. 0888599076 или 02/444 99 07 , имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

Остави коментар