Clientric 2016 – година на постигнати цели и сбъднати мечти

Clientric 2016

2016-та е към края си и е време да направим традиционните равносметки за това какво сме постигнали през годината

Clientric 2016… толкова спомени нахлуват в съзнанието на екипа ни. Изпращаме една успешна година, изпълнена с много емоции, постигнати цели и още изкачени стъпалца към изпълнението на мисията ни за популяризиране на туризма в България. Искрено се надяваме и силно мечтаем да посрещнем една още по-успешна 2017-та година както за нас, така и за нашите партньори, с които ръка за ръка сбъдваме мечтите си. 🙂

Преди да ви разкажем кои събития се наредиха в нашия топ 6 за годината, вижте краткото ни видео, събиращо една година в няколко минути:

Топ 6 за Clientric 2016

Класацията всъщност е символична. Събитията в нея се нареждат не по важност, а в хронологичен ред:

  1. Новите зелени вратовръзки –  екипът на Clientric се увеличи. Към зеления отбор се присъединиха няколко мотивирани и целеустремени колеги, с които заедно творим идеи и сбъдваме мечтите си за българския туризъм.
  2. Андрей Лилов, CEO на Clientric участва в „Звездни стажанти“ по Нова ТВ – той беше ментор на отбора на момичетата, познати още като „Ангелите“ и съветник на шефа – Стефан Шарлопов. За нашия изпълнителен директор това участие беше много вълнуващо, а ние с интерес следяхме предаването и се вълнувахме заедно с него. Горди сме, че той неведнъж успя да покаже на момичетата верния път, за да могат да постигнат най-добри резултати.
  3.  Clientric отпразнува своя 2-ри рожден ден – зелената вратовръзка „порасна“, тъй както растат и мечтите ни. За 2 години ( а вече и половина 🙂 ) научихме много както за партньорите си, така и за самите нас като екип. Толкова различни по характер, а постигаме, градим и мечтаем в една посока. Така силни и мотивирани продължаваме да пишем нашата зелена приказка, в която кулминациите ще са много и тепърва предстоят. 😉Clientric 2016
  4. Академия за Иновации в туризма – осъществихме една мечта с основаването на Академията. Тъй като нашият топ приоритет е модернизирането на туризма, предоставяме безплатни седмични материали за HoReCa професионалисти и организираме различни събития, инициативи и уъркшопи. Опитът в сферата на хотелиерството и ресторантьорството ни помага да обучаваме, съветваме и помагаме представителите на HoReCa. Истински щастливи сме от това, което правим и целта ни е още много хора да се чувстват като нас. 🙂
  5. Участвахме в изложението СИХРЕ – тази година отново се проведе международното изложение за хотелско, ресторантско, кетъринг и СПА оборудване. Присъствието ни там „запечата“ много хубави спомени за целия екип. Щандът ни привличаше погледите на посетителите, които с интерес задаваха въпроси за иновативните ни инструменти. Ако не сте успели да ни посетите, ето тук можете да прочетете повече за СИХРЕ 2016 през погледа на Clientric.
  6. Teambuilding – едва ли някой би се учудил, че резултатите от анкетата между екипа ни за най-запомнящо се събитие отличиха teambuilding-а като победител. Когато един екип расте, той трябва да се опознава. Тук е мястото да благодарим на нашия Маркетинг мениджър Катя Тодорова, която вложи много любов и старание (както винаги и във всичко, с което се захване), за да направи интересна програма от мероприятия за целия екип. Чрез редица от забавни игри с въпроси, асоциации и мнения за всеки от екипа, разбрахме по нещо ново както за останалите, така и за себе си. Е, след няколко часа Paintball разбрахме и кой на кого се е ядосвал най-много през годината. 🙂Clientric 2016

Това бяха част от всички значими събития и емоции, които нарекохме „Clientric 2016“. Четейки ги, направихте ли и вашата годишна класация и замечтахте ли се за какво искате да разкажете през 2017-та? 🙂 Годината е такава, каквато ние си я направим. Когато полагаме нужните усилия за нещата, които правим, те ще се случат. За хората, които не спират да мечтаят, чудесата не се случват само по Коледа.

„Нека 2017-та година бъде в пъти по-успешна от предходната. Бъдете здрави, целеустремени и уверени в това, което правите, а ние ще помагаме с това, в което сме добри.“ – Екипът на Clientric

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно добрите практики и тенденции в HoReCa за предстоящата 2017-та и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07 , имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.

Остави коментар