Clientric като иновативен играч в хотелиерския бизнес задава своите въпроси към Central Hotel Sofia.
За нас в Clientric ролята на технологиите в туристическата индустрия е много важна. Персонализираните преживявания на гостите на хотела са приоритет и за следващия ни партньор. Чрез общи усилия и съвместно сътрудничество, хотелът постига висока продуктивност и предоставя качествена услуга на клиентите си. Живко Желязков, мениджър на Central Hotel Sofia прие поканата ни на драго сърце да разкаже повече за плюсовете от това да ползва нашите инструменти. Преди да пристъпите към самото интервю, вижте интерактивното ни видео с кратък обзор:
Ето го и интервюто:
1. Представете ни с няколко думи основните предимства на Вашия бизнес и защо си заслужава нашите читатели да са Ваши клиенти? 🙂
– Central Hotel Sofia е един от най-новите хотели в центъра на София. Хотелът е открит през август 2015 година и е сред водещите хотели в София. Нашите предимства са изразени в:
- съвременен мениджмънт
- професионално обслужване
- добра локация
- гъвкава политика.
2. Какви бяха основните препятствия, които искахте да решите с иновативните инструменти от Clientric?
– Потърсихме Clientric, за да осигурим по-високо качество на услугите за нашите клиенти. Искахме да предоставим на гостите на хотела нов поглед и информационно обслужване, а с Digital signage от Clientric получихме решение, което изненадва приятно всеки гост. Също така, търсехме решение за управление на онлайн каналите, което да облекчи процеса на управление във все по-нарастващия онлайн пазар, така че да има възможност за лесно управление и да има адекватна поддръжка с възможност за бърза реакция. Но основното ни препятствие беше намирането на решение за фискализация онлайн, така че да има връзка със софтуера за управление на Central Hotel Sofia.
3. Какви бяха основните причини, които Ви повлияха, за да ги изберете?
- Clientric успя да предложи решение за фискализация онлайн, така че да има връзка със софтуера за управление на хотела
- Поддръжка за каналния мениджър, който позволява много ефективно да се управляват всички интернет дистрибуционни канали
4. Кои иновации и инструменти от портфолиото на Clientric избрахте да използвате?
– Да, възползвахме се от няколко конкретни решения:
- Channel Manager или така наречения Канален мениджър – чрез него по-лесно управляваме онлайн каналите си
- ExtFace за фискализация, който улесни много работата ни
- Digital Signage – с него успяхме да привлечем и задържим вниманието на нашите клиенти
5. Споделете ни поне няколко предимства от партньорството си с нас досега?
- Бърза реакция при критични ситуации
- Готовност за помощ и съвети
- Поддръжка за каналния мениджър Yield Planet на български език
6. А за какво има “да ни дърпате ушите”, за да се чувствате още по-комфортно като наши партньори? 🙂
– Вие си знаете…:)
7. Има ли обратна връзка конкретно от Ваши клиенти за подобренията, които заедно реализирахме?
– Да, гостите на хотела са ни споделяли, че са впечатлени от Digital Signage. Определено това спомага за позиционирането ни като иновативен хотел.
8. Как виждате да се подобри Вашата работа и начина, по който изглежда бизнесът Ви пред Вашите клиенти, с избраните инструменти от Clientric?
– Предоставихме на нашите гости възможността да бъдат по-добре информирани в Central Hotel Sofia и намерихме решение за управление на онлайн каналите – това спомогна процесът да бъде ефективен.
9. Има ли други инструменти от портфолиото на Clientric, които планирате да използвате и защо?
– Може би WAW – все пак това са три инструмента събрани в една платформа. 🙂
10. Бихте ли препоръчали симпатичния екип на Clientric и нашите инструменти на Ваши партньори, приятели, конкуренти? 🙂 Ако да, защо и как ще го направите?
– Категорично ДА, вече съм ви препоръчал на няколко колеги и приятели!
Благодарим на Живко Желязков за отделеното време и изчерпателните отговори – радваме се, че иновативните решения въздействат на гостите на хотела.
Ако имате нужда от безплатна консултация относно всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂