Clientric пита, City Hotel Sofia отговаря

Clientric с интервю към City Hotel Sofia

Clientric като една от най-иновативните компании в България, специализирана в HoReCa сферата, задава своите въпроси към дигитално идентичния City Hotel Sofia.

Фокусът нa компанията ни е ориентиран към онлайн дистрибуциятаонлайн маркетинга и изграждането на цялостна дигитална идентичност за хотели. Именно, затова днес имаме огромното удоволствие да Ви представим един от нашите първи и най-колоритни партньори, с който си сътрудничим активно за подобряване на цялостното представяне на хотелската бизнес среда. Това е BW Premier Collection City Hotel Sofia, а пред нашите въпроси отговаря Генералният Директор Станислав Аврамов.

Вижте кратката ни анимирана визитка от интервюто преди да пристъпите към четиво. ?

1. Кои иновации и инструменти от портфолиото на Clientric избрахте да използвате?

–  Здравейте, колеги. Въпросът Ви по-скоро трябваше да бъде, колко неща използвахме, а не какви (усмихва се). Та по същество, използвахме: Channel Manager, WEB на хотела, Booking engine, Digital Signage TV, Hotel TV (дизайн и интеграция).

2. Какви бяха основните препятствия, които искахте да решите с иновативните инструменти от Clientric?

–  Ние имахме нужда от техническо подпомагане на бизнеса, но едва след професионална консултация, Clientric ни разясни от какво точно се нуждаем и как да извлечем най-доброто от интегрирания инструмент.

3. Колко време отнеха преговорите|разработката|интеграция|оптимизация на инструмента, т.е. продължителността на периода от получаване на оферта до пускането му?

–  Различните решения се разработват за различен период. Сайтът се разработи и беше готов за около 2-3 месеца, а останалите в рамките на 1 месец.

4. Има ли вече конкретни решения на препятствията, които срещахте преди да се консултирате с Clientric?

„Резултатите от каналния мениджър се появяват моментално“

– Най-ценното предимство е времето спестено на отдел продажби, както и прецизността на ценовото разпределение.

Clientric City Hotel Sofia Booking Engine

Сайтът на хотела ни представя по-добре в мрежата, Booking engine прави връзката между клиента посетил сайта ни и направата на резервация. Това е и смисъла на работа с такъв партньор – цялостно изграждане на IT нуждите на бизнеса – разработка на добър и привлекателен сайт, оптимизацията му, собствен канал за резервация, който спестява средства за комисионни.

Digital Signage TV е по-бавно оценим инструмент, който има повече имиджов характер. След професионална настройка и ежедневна поддръжка, това е много добро решение за представянето на различните услуги на хотела пред нашите клиенти.

Hotel TV (дизайн и интеграция) подобно на Digital Signage TV, представя по-добре нашето портфолио пред клиентите и създава удобства за самите тях.

Clientric City Hotel Sofia Хотелска Телевизия

5. Оправдаха ли очакванията всички използвани от хотела Ви инструменти?

–  Очакванията от инструментите се оправдаха, понеже преди използването им, ние, заедно с техническия съпорт на Clientric коментирахме детайлно и предвидихме как точно да бъде направена инсталацията и как да се извършва поддръжката след въвеждането им в експлоатация.

6. Инструментите ни като цяло промениха ли някои от процесите в хотела Ви?

„Спестяването на време е винаги полезно“

– Това е ресурс, който пренасочваме в проучвания, разговори с клиенти, подобряване на материалната база.

7. Как виждате да се подобри Вашата работа и начинът, по който изглежда бизнесът Ви пред Вашите клиенти, с избраните инструменти от Clientric?

–  Клиентите ни са улеснени и им е предоставен един цялостен качествен продукт. Това е дългосрочна инвестиция и резултатите тепърва ще се проявяват с времето. От друга страна обаче, ако ние, като модерен и успешен хотел не следваме тренда и новия начин на комуникация, след един средносрочен период ще пострадат имиджа и услугите ни, което е недопустимо в днешната интензивна и конкурентна обстановка.

8. Бихте ли препоръчали симпатичния екип на Clientric и нашите инструменти на Ваши партньори, приятели, конкуренти? ? Ако да, защо и как ще го направите?

–  Разбира се. Вече съм запознал колеги, които също оцениха ползата от тези продукти.

9. Кой от продуктите, който използвате се превърна във Ваш фаворит?

–  Digital Signage TV

10. Защо и с какво е най-полезен за Вас?

–  Digital Signage TV е и най-новото интерактивно решение, което използваме. Във фоайето на хотела периодично се представят услуги на хотела, които понякога клиентите не забелязват.

„След монтирането на мониторите и професионалната поддръжка на съдържанието на рекламите и съобщенията, гостите ни започнаха да посещават ресторанта по-често“

Това е един пример как услуга, за които всички знаят, започва да развива потенциала си след по-доброто ѝ представяне.

11. Какво бихте пожелали на Clientric и нашата Академия за иновации в туризма?

–  Успехи занапред и все така да сте на гребена на вълната.

… А ние благодарим на Станислав Аврамов за изчерпателните отговори и му желаем да е все така позитивен, креативен и иновативен!

City Hotel Sofia

Ако имате нужда от  безплатна консултация относно подобряване на вашето дигитално присъствие и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂

Остави коментар