Какво представлява инструментът WAW? 9

kakvo-e-waw

Помогнете на бизнеса си да се развива в крак с новите технологии с помощта на три инструмента, събрани в една платформа

А вие знаете ли какво е WAW? Вижте нашето кратко видео за платформата, представено с весели изображения 🙂

Все по-необходимо е изграждането на дигитална идентичност в HoReCa сферата. WAW е инструмент от ново поколение. Той включва в себе си уеб сайт с адаптивен дизайн, мобилно приложение и WiFi self-service платформа.

Уеб сайт

websites

Живеем в 21 век и вече пред нас не стои въпросът дали да имаме собствен уеб сайт, а как да го направим по-ефективен за бизнеса си и какво да покажем в него. Обикновено около 40% от всички посещения на уеб страниците идват чрез използването на търсачка. Това на практика означава, че голяма част от посещенията на вашия сайт ще са от хора, които в този момент търсят точно вас, вашия продукт или услуга. Затова той трябва да притежава:

Уникален дизайн, адаптивен за всички устройства и резолюции, с който да бъде лесно различим от конкуренцията, както и богат набор от функционалности;

♦ Интегриран Booking Engine – вашите клиенти ще бъдат улеснени, резервирайки директно през сайта ви;

Google 360° интеграцията, набираща все по-голяма популярност, която позволява виртуално представяне на вашия бизнес интериор с реално увеличение на посещенията и продажбите;

Анализ на поведението на потребителя.

Мобилно приложение

Мобилните устройства все повече преобразяват нашия живот. Чрез смартфона си потребителите могат да направят почти всичко – поръчки, плащания, депозити, подписване на електронни документи. Ето защо е важно да имате собствено мобилно приложение с ефектна визуална и функционална част, пуш нотификации и гео локация. Така по-лесно ще постигнете маркетинговите си цели и ще изградите клиентска лоялност.

Facebook интеграция;

Google 360° интеграция;

Онлайн поръчки;

Пуш известия – общувайте дигитално с клиентите си, изпращайки им известия за оферти и промоции.

WiFi self-service платформа

Wifi-self-service-platform

Третата много важна стъпка за изграждането на дигитална идентичност за вашия бизнес е вътрешна WiFi мрежа. По този начин ангажирате клиентите си още при първия контакт с бизнеса ви с начална страница, която ги посреща. Така те ще могат по-лесно да намерят това, от което се нуждаят във вашия хотел, ресторант или друга дейност.

А ето и някои възможности, които предоставя Wi-Fi self service платформата:

♦ „Е-меню“ – преди да се кликне върху него, стои снимка или слайд с подканващ текст към клиента;

♦ “FAST Check-OUT” – предоставя възможност на клиентите да изберат как ще плащат и да изпратят данни за фактура към рецепция;

♦ „Рум Сервиз“ – поръчка чрез интернет мрежата на хотела;

♦ „Чат с рецепция„;

♦ „E-shop„;

♦ „Анкета“ – възможност за съзадване на ефективни онлайн проучвания с различни въпроси към клиентите, които да подпомогнат вземането на бизнес решения.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно този инструмент и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“