Clientric пита, хотел Будапеща отговаря

хотел Будапеща

Clientric и хотел Будапеща постигат мисии и сбъдват мечтите си заедно

В Clientric се стремим да бъдем полезни за туризма в България, помагайки на бизнеси от HoReCa сферата. Това е нашата мисия и следвайки я, сме радостни за всяко партньорство и приятелство, което създаваме. От своя страна, Хотел Будапеща в София има мисията да предлага висококачественото обслужване и модерни удобства на градския хотел. Така започнахме да сбъдваме мечтите си заедно и днес вече да говорим за резултати и постигнати цели. Много се радваме, че Александра Димитрова, изпълнителен директор на хотел Будапеща прие поканата ни да си поговорим за положителните резултати след използването на нашите иновативни инструменти. 🙂

А ето и какво сподели Александра Димитрова за нашата съвместна мисия:

1. Представете ни с няколко думи основните предимства на Вашия бизнес и защо си заслужава нашите читатели да са Ваши клиенти? 🙂

– Хотел Будапеща, София предлага качествен и конкурентен продукт. Като независим хотел, който не е част от верига, ние сме ориентирани изцяло към клиента и можем да си позволим да бъдем гъвкави, адаптивни, уникални и неподправени в услугите, които предоставяме.

2. Какви бяха основните препятствия, които искахте да решите с иновативните инструменти от Clientric?

– Искахме да оптимизираме управлението на многото хотелски резервационни системи, с които работим.

3. Какви бяха основните причини, които Ви повлияха, за да ги изберете?

– Добрите умения и правилните съвети, които дава екипът на Clientric.

4. Кои иновации и инструменти от портфолиото на Clientric избрахте да използвате?

 Канален мениджър, конфигуриране на хотелска телевизия.

5. Споделете ни поне няколко предимства от партньорството си с нас досега?

– Лесна, бърза и приятна комуникация, винаги новаторски идеи и реализации.

6. А за какво има “да ни дърпате ушите”, за да се чувствате още по-комфортно като наши партньори? 🙂

– Бихме ви ги дърпали за здраве!

хотел Будапеща

7. Има ли вече конкретни решения на препятствията, които срещахте преди да се консултирате с Clientric?

– Определено! Вече управляваме много лесно и бързо резервационните системи, а хотелският телевизионен канал е красив и полезен за нашите гости.

8. Има ли обратна връзка конкретно от Ваши клиенти за подобренията, които заедно реализирахме?

– Да, изцяло позитивна.

9. Как виждате да се подобри Вашата работа и начинът, по който изглежда бизнеса Ви пред Вашите клиенти, с избраните инструменти от Clientric?

– Оптимизирането на всеки един процес води до положителни резултати. При нас те се изразяват в редуцирането на времето необходимо за опериране с резервационните системи и по-добрата ни презентация пред клиентите.

10. Има ли други инструменти от портфолиото на Clientric, които планирате да използвате и защо?

Clientric разполага с редица интересни инструменти. От интерес за нас на този етап са проекционните и тъч решения.

11. Бихте ли препоръчали симпатичния екип на Clientric и нашите инструменти на Ваши партньори, приятели, конкуренти? 🙂 Ако да, защо и как ще го направите?

– Да, бих препоръчала лично инструментите на Clientric, защото за нас е важно да работим с надеждни партньори.

12. Какво бихте пожелали на Clientric и нашата Академия за иновации в туризма?

– Бъдете все така готини, креативни, отзивчиви и само напред! 🙂

Благодарим много на Александра Димитрова от хотел Будапеща за отделеното време и се надяваме да продължим да сбъдваме мечтите си, гледайки в една посока! 🙂

Ако имате нужда от  безплатна консултация относно подобряване на вашето дигитално присъствие и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂

Остави коментар