СИХРЕ 2016 през погледа на Clientric

СИХРЕ 2016

Изложението СИХРЕ 2016 приключи, но изненадите от Clientric не 

От 9-ти до 12-ти ноември се проведе международното изложение за хотелско, ресторантско, кетъринг и СПА оборудване (СИХРЕ 2016), организирано от Интер Експо Център и Национална Aсоциация Хотел Ресторант Кафетерия (HoReCa).

Ще ви представим кратък обзор как мина нашето участие и какво всъщност впечатли най-много всички посетители на нашия щанд D9, зала 5. Преди това обаче можете да видите и интересни моменти, които решихме да запечатаме във видео материал 🙂

Как се възприемат иновациите?

Щандът на Clientric привличаше погледите. Посетителите постоянно се заглеждаха в различните монитори. Digital Signage технологията ги впечатляваше и често задаваха въпроси като: „Разкажете ни повече“, „Изглежда доста атрактивно, как мога да го приложа в ресторанта ми?“, „А мога ли да го ползвам за реклама на СПА процедури в хотела ми?“ 

Посетиха ни и различни собственици на хотели и ресторанти, компании и заинтересони хора в сферата на туризма.

СИХРЕ 2016

Тук Андрей Лилов разказва пламенно за предимствата на WAW = Web + App + WiFi – интерактивното решение за HoReCa, което може да помогне на бизнеса да бъде по-успешен и за всички останали интрументи, с които Clientric се стреми да развива туристическия бизнес в страната ни.

Виртуална реалност на СИХРЕ 2016

Kато експерти в HoReCa сферата споделихме ценни и иновативни решения и показахме нагледно какво е изживяването на съвременния  гост на хотела – чрез виртуалната реалност за хотели. Несъмнено най-голямо впечатление у посетителите на изложението остави възможността да изпробват хедсет за виртуална реалност. Ето няколко много готини снимки, които показват удивлението на гостите, които се оставиха в нашите сигурни ръце и ни позволиха да им покажем нещо различно:

Виртуална реалност Clientric

Виртуална реалност

Ние не останахме по-назад и се забавлявахме, докато Иван от екипа ни се пренася в чудновата реалност с VR очилата!

СИХРЕ 2016

P.S Който казва, че жените в технологичния свят са малко, явно не е минал през щанда ни!

Повечето от гостите бяха заинтригувани от това как всъщност помагаме на техния бизнес, дори някои бяха нетърпеливи да видят как ще се почувстват във виртуална среда. Признаваме си, че беше доста интересно начинание – дори в един момент не можехме да смогнем, всеки искаше да пробва очилата и да направи виртуален тур. Обсъдихме на място с гостите как може такава иновация да бъде от полза за развитието на бизнеса им и да доведе до увеличаване на продажбите. Технологията на бъдещето на практика има потенциал да промени и да извае бизнес визията, позволявайки да се насърчават резервациите и да се информират и впечатляват клиентите.

Дори имаше хора, които се страхуваха от технологиите – минавайки покрай щанда просто добавяха „Много са High Tech“ и се налагаше да ги убеждаваме колко интересно и безопасно нещо ще им покажем. 🙂

И сега към сериозната част и все по-близо до изненадата!

Посетителите на СИХРЕ 2016 имаха и възможността да:
  • Обсъдят различни идеи и да намерят решения за бизнеса си
  • Изпробват  иновативни продукти
  • Научат подробности за всички иновации в хотелския и ресторантьорски сектор
  • Разберат повече за ползите от управление на онлайн репутацията си
  • Научат някои от най-добрите практики за онлайн маркетинга
  • Общуват с нас
Дигитална почерпка

Обичаме изненадите. Затова и ви изненадахме на СИХРЕ, като направихме специална кампания – за всички гости на събитието. Трима от всички посетили ни представители на ресторанти и хотели печелят анализ на онлайн присъствието на бизнеса си и препоръки за успешна маркетинг стратегия. Стискайте палци да прочетете името си 🙂

Ето и кои са нашите дигитални победители:

  1. SevtoPolis Hotel Balneo & SPA – Павел Баня
  2. .Пицария Колумбиана – Плевен
  3. You Sofia Residence

Честито на печелившите!

Ние се постарахме да покажем на гостите на събитието какви са тенденциите в HoReCa сферата и кои иновации са нужни, за да печели повече бизнесът. Смятаме, че беше един интересен и полезен ивент, на който се запознахме с много усмихнати хора, които са готови за следващата крачка в индустрията 🙂

SIHRE 2016Ако все пак не сте имали възможност да посетите СИХРЕ  или пък не сте стигнали до нас, а имате интерес да си поговорим за всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

 

Остави коментар