Clientric на море и бизнесът тече

Работна атмосфера - Clientric на море

В разгара на лятото Clientric не спира да работи.

Clientric на море! Дойде и нашето слънчево време! Вижте краткото ни интерактивно видео по темата, а в статията може да разберете повече за ползите от работата извън офис:

Креативност, комфорт, свобода.

В границите на разумното е в месеца веднъж да се работи от някое интересно място – максимата, която сплотява по странен начин екипа на Clientric и позволява на всеки, който желае да се възползва от скритите съкровища на работата извън офиса!  Дали ще бъде coworking space, кафене, заведение или друго място, съветът ни е да пробвате! А защо не… работа на плажа?

Защо работата извън офис е нужна понякога?

  • Зарежда
  • Мотивира
  • Вдъхновява
  • Уморява по-малко от работата в офис
  • Увеличава продуктивността
  • Намалява стреса
  • Почивка от стола в офиса, който колкото и да е удобен, леко омръзва
  • Разсейва, но по приятен начин
  • Възможност да се свърши нещо допълнително
  • Повече време

Да, да, да! Продуктивността! А знаете ли нашата малка тайна, че всъщност не само ние можем да работим от дистанция! Инструментите на Clientric  като WAWChannel Manager, Price Shopper, Digital Signage  са cloud базирани, което е изключително удобно за бизнеса. Без значение къде сте, трябва ви само интернет достъп и желание за работа.  Следете  и управлявайте ревюта за целия HoReCa World  от всяко място с няколко клика!  

Гарантирането на работния процес е отправна точка за успеха на бизнеса. А работата от всяко кътче е постижима с всички новости и софтуери, които са на ваше разположение и които ви предлагаме.

Какво друго можем да извлечем от работата извън офис? Ето какви ползи извлече Clientric на море!

Всяко ново място крие възможности.

Clientric на море - работна атмосфера извън офиса

Витамини

Знаете ли, че голяма част от хората имат липса на витамини поради прекалено много време прекарано в затворени пространства? Попивайте от слънчевата енергия и си набавете Vitamin D! (Не случайно сме избрали да поработим на морето!)

Движение

Срещите извън офиса са полезни! Ако сте винаги в движение, вие сте късметлии! Седенето на стол дълги часове може да има пагубно въздействие върху организма Ви! Повишете енергията си – заложете на тонуса. Здравословният баланс е важен не само за личния Ви живот, но и за успеха на бизнеса.

Свежест от природата

Без значение дали сте в планината, на морето, на басейна, в кафето или в хотела, вие ще усетите бриза и свежия въздух, който неминуемо ще ви зареди с енергия и желание за повече работа!

А знаете ли какво е хубавото на това да се озовеш в хотел (на морето)  с лаптоп? Единственото „безпокойство“, което ще почука на вратата Ви ще бъде  Вашият поръчан румсервиз!

clientric

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация за вашата дигитална идентичност и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07 , имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15 годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм защо да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

Остави коментар