В разгара на лятото Clientric не спира да работи.
Clientric на море! Дойде и нашето слънчево време! Вижте краткото ни интерактивно видео по темата, а в статията може да разберете повече за ползите от работата извън офис:
Креативност, комфорт, свобода.
В границите на разумното е в месеца веднъж да се работи от някое интересно място – максимата, която сплотява по странен начин екипа на Clientric и позволява на всеки, който желае да се възползва от скритите съкровища на работата извън офиса! Дали ще бъде coworking space, кафене, заведение или друго място, съветът ни е да пробвате! А защо не… работа на плажа?
Защо работата извън офис е нужна понякога?
- Зарежда
- Мотивира
- Вдъхновява
- Уморява по-малко от работата в офис
- Увеличава продуктивността
- Намалява стреса
- Почивка от стола в офиса, който колкото и да е удобен, леко омръзва
- Разсейва, но по приятен начин
- Възможност да се свърши нещо допълнително
- Повече време
Да, да, да! Продуктивността! А знаете ли нашата малка тайна, че всъщност не само ние можем да работим от дистанция! Инструментите на Clientric като WAW, Channel Manager, Price Shopper, Digital Signage са cloud базирани, което е изключително удобно за бизнеса. Без значение къде сте, трябва ви само интернет достъп и желание за работа. Следете и управлявайте ревюта за целия HoReCa World от всяко място с няколко клика!
Гарантирането на работния процес е отправна точка за успеха на бизнеса. А работата от всяко кътче е постижима с всички новости и софтуери, които са на ваше разположение и които ви предлагаме.
Какво друго можем да извлечем от работата извън офис? Ето какви ползи извлече Clientric на море!
Всяко ново място крие възможности.
Витамини
Знаете ли, че голяма част от хората имат липса на витамини поради прекалено много време прекарано в затворени пространства? Попивайте от слънчевата енергия и си набавете Vitamin D! (Не случайно сме избрали да поработим на морето!)
Движение
Срещите извън офиса са полезни! Ако сте винаги в движение, вие сте късметлии! Седенето на стол дълги часове може да има пагубно въздействие върху организма Ви! Повишете енергията си – заложете на тонуса. Здравословният баланс е важен не само за личния Ви живот, но и за успеха на бизнеса.
Свежест от природата
Без значение дали сте в планината, на морето, на басейна, в кафето или в хотела, вие ще усетите бриза и свежия въздух, който неминуемо ще ви зареди с енергия и желание за повече работа!
А знаете ли какво е хубавото на това да се озовеш в хотел (на морето) с лаптоп? Единственото „безпокойство“, което ще почука на вратата Ви ще бъде Вашият поръчан румсервиз!
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация за вашата дигитална идентичност и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07 , имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15 годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм защо да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“