Clientric презентира на HOTCON 1

HOTCON

Нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова ще участва с лекция на тема „Успешна съвременна маркетинг стратегия за хотели в 3 стъпки“

На 23 ноември 2016 г. в хотел Holiday Inn София, ще се проведе първото голямо международно събитие в Югоизточна Европа – HOTCON.

HOTCON е мястото, където ще се разгледат всички нови тенденции. Ще се споделят най-добрите приложими практики както и ще се разкажат много интересни истории увенчани с успех. Конференцията предоставя изключителна възможност за собствениците на хотели и мениджъри, туристически агенции, туроператори и други професионалисти в областта на туризма свързани с бизнеса, да споделят идеи и да сравнят най-добрите практики в бранша. Очаква се събитието да бъде посетено от повече от 200 делегати.

Чрез своя опит на предприемач и маркетинг мениджър в едни от най-бързо развиващите се компании в България, Катя Тодорова ще ни сподели какви конкретни маркетинг микс похвати трябва да се използват за най-ефективни резултати. Тя ще разгледа практически и съвременни активности на всеки един от етапите – преди, по време и след престоя на гостите на един хотел. Ще представи доста примери за сравнение като ще стъпи на най-добрите световни тенденции, включващи virtual reality за хотели, дигитален маркетинг и собствени платформи за продажба на услугите без комисионни.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно изграждане на успешна маркетинг стратегия и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова: 

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начина да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм защо да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

One comment on “Clientric презентира на HOTCON

  1. Pingback: Успешна маркетинг стратегия за хотели – част 1

Остави коментар