9 идеи за атрактивно съдържание за Digital Signаge дисплеи в хотела

съдържание за Digital Signage

Заложете на интересно и различно съдържание, което да покаже, че хотелът е социален и не просто продава услугите си, но и обръща внимание на гостите си.

В предишни статии споделихме с вас предимствата на Digital Signage инструментът от ново поколение, който осигурява ново интерактивно изживяване за гостите на вашия хотел. Digital Signage дисплеите имат много практично приложение, което информира, забавлява и ангажира вниманието на вашите посетители.

Дигитално представената информация дава модерен, динамичен и гъвкав начин да покажете на гостите, че сте съсредоточени върху техните нужди. Това прави престоя им в хотела по-приятен, което води до удовлетвореност и лоялност към бранда.

Ако имате нужда от идеи за атрактивно съдържание за Digital Signаge дисплеи – е, вие сте на правилното място. С радост ще ви споделим нашите 9 предложения как да увеличите ангажираността, да представите хотела по най-добрия начин и да се откроите от конкуренцията.

1) Карта на хотела

Помогнете на гостите си да се ориентират лесно в хотела с помощта на карти и указатели. Покажете им къде са разположени басейнът, фитнесът, СПА салонът, ресторантът и паркингът с един бърз поглед на дисплея. Това е отличен начин да ги запознаете с хотела и да ги накарате да се чувстват добре дошли по време на престоя си. Помага да се сведе до минимум объркването и подобрява цялостното удовлетворение на госта, като същевременно осигурява интересно и интерактивно преживяване.

2) Визуално представяне

Наблегнете на акцентите на хотела, така че гостите да не пропускат най-добрите части на вашия обект. Покажете красива фотография, слайдшоу или видео на обекта, съчетано с информация за стаите, басейна, спа или бизнес центърa.

3) Реклама

Увеличете приходите си, рекламирайки услугите си. За да стимулирате продажбите, покажете видеоклипове на вашите заведения за хранене, SPA услуги и масажи със специални оферти и отстъпки.

съдържание за Digital Signage

Източник: Oфициален партньор на Clientric – displaysolutions.samsung.com

4) Метеорологично време

Когато хората са на почивка се интересуват какво ще бъде времето навън. Покажете им каква е моментната температура, както и петдневна прогноза, която се актуализира автоматично през целия ден, така че гостите ви да могат да планират активностите си. Също така, не забравяйте да включите деня, датата и часа.

5) Транспортни опции

Уверете се, че вашите гости имат осигурен транспортен достъп до хотела и близките околности. Покажете им разписания и възможности за обществен транспорт, такси компания или номер за частни автомобилни услуги.

6) Отзиви от гости

Показването на препоръки от минали и настоящи клиенти е не само за популяризиране на вашия хотел, а това е най-добрият начин да изградите доверие и да покажете социално доказателство за своя бранд.

Добра практика, която още повече засилва положителното мнение, е да покажете заснети снимки от вашите посетители. Помолете гостите си да ви изпратят снимки по време на тяхната почивка, които може да използвате както в социалните мрежи, така и на дисплеите в самия хотел. Със сигурност това е един добър начин за изграждане на доверие и чувство за общност.

съдържание за Digital Signage

7) Социални медии

Насърчавайте гостите си да се свързват с вас онлайн. За да могат бързо да достигнат до вас, им покажете потребителските ви имена и профили в различните социални мрежи. Визуализирайте онлайн присъствието си и използвате activity feed за Facebook или Instagram, за да покажете снимките на хотела, като същевременно давате на зрителите повече представа за вашeтo социално медийнo присъствие.

8) Кадри зад кулисите

Какъв по-ангажиращ начин от това да направите своите гости част от „живота“ на хотела. Покажете им снимки и видеа от вълнуващи събития на персонала – снимки от рожден ден на някой от служителите, снимки на главния готвач в ресторанта, на камериерките или аниматорския екип. Интересна идея е да представите и лично някой служител, например след като наемете нов човек към екипа, може да го представите със снимка, кратка биография и някои интересни факти за него. Актуализирайте често тази забавна информация и винаги ще имате нов начин да привлечете вниманието на аудиторията си.

9) Забележителности

Популяризирайте местните атракции и представете на гостите си карта с топ забележителности около хотела, които да посетят. Какво по-хубаво от това да подкрепяме родните ни културни и природни феномени и както казват хората „Опознай България, за да я обикнеш“.

Това са нашите 9 предложения и съвети за атрактивно хотелско съдържание за Digital Signаge дисплеи, които да ви помогнат да започнете да създавате красиво и дигитално информационно представяне. А ако вие имате и други идеи, които сме пропуснали, ще се радваме да ни ги споделите. 😊

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно най-подходящото и интересно съдържание за Digital Signage и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

Остави коментар