5 хотелски онлайн маркетинг стратегии 9

хотелски онлайн маркетинг стратегии

Най-добрите онлайн маркетинг стратегии за хотели

Туристите в днешно време търсят все повече запомнящи се изживявания и приключения по време на своята почивка, предоставяйки идеална възможност на хотелите да се откроят, като откликнат на това търсене. За малките хотели е много по-лесно могат да предложат персонализираното изживяване, което туристите търсят, насищайки престоя им с топлина и очарование. Това обаче е задача, която често се оказва доста по-трудна за по-големите хотели и вериги. Като собственик на хотел вероятно имате нужда от начин да промотирате пред широк кръг туристи вашия уникален продукт, без това да повлияе сериозно на бюджета ви.

Според интернет сайта Travel Tech Strategies, създавайки онлайн маркетинг стратегия за вашия хотел е идеалният начин да промотирате хотела си пред по-широка аудитория. За разлика от традиционните методи за промоция като печат на хартия и радио, онлайн маркетинг стратегиите изискват по-голяма инвестиция на време, отколкото на пари. За да ви помогнем, събрахме списък на най-добрите онлайн маркетингови стратегии за хотели – опитайте някои от тях или всички заедно, за да насърчите продажбите във вашия хотел и да привлечете вниманието, което заслужавате.

SEO оптимизация

хотелски онлайн маркетинг стратегии

Скорошно изследване на Google разкри, че повече от 50 процента от пътуващите правят своите планове за почивка с помощта на търсачките, така че е важно вашият хотел да се появява на видно място в резултатите от търсенето. SEO или оптимизация за търсещи машини е хотелска онлайн маркетинг стратегия, която използва важните за вашия бизнес ключови думи, връзки (хиперлинкове) и съдържание, за да гарантира, че сайтът на хотела ви има силно присъствие в страниците с резултати от търсенето.

Повече от 50 процента от пътуващите правят своите планове за пътуване с помощта на търсачките.

Все повече туристи използват мобилни устройства, за да направят онлайн планове за пътуването си, така че е важно да създадете “опашка от ключови думи и фрази” /long-tail keyword/, които имитират вербалното търсене, предоставяно от Google през смартфони.

Онлайн PR

Съществуват множество онлайн възможности за добър ПР на вашия хотел. Не е нужно да създадете цял PR отдел, за да се възползвате от тези възможности. Това, от което наистина се нуждаете, са няколко добре написани и привлекателни текста, които да използвате като източник на истории за онлайн медиите. Прекалено наситеното рекламно съдържание и материали няма да ви донесе резултатите, които търсите.

Съсредоточете се върху писането на статии, които да акцентират на уникалните за местността приключения и които гостите могат да изпробват по време на престоя си във вашия хотел или просто създавайте съдържание за вашата таргет аудитория, което да отговаря на търсенето в интернет. Опитайте се да привлечете онлайн новинарски организации и сайтове, които да пишат статии за уникалните характеристики или удобства в хотела. Гост-блогърите са друг чудесен начин да достигнете до по-широка аудитория и да генерирате интерес към вашия хотел.

Социални мрежи

хотелски онлайн маркетинг стратегии

Не се притеснявайте, ако вашият бюджет за хотелски онлайн маркетинг е малка част от този на по-големите вериги. С добра маркетингова стратегия в социалните мрежи можете да достигнете до по-широка аудитория от потенциални гости. Изберете тези социални платформи, които съответстват на интересите на вашите гости, след което публикувайте прясно и ангажиращо съдържание, което да генерира харесвания и споделяния.

След като започнете да набирате последователи, старайте се да ги връщате, като се придържате към строго публикуване по график.

Прегледайте сайтовете за ревюта и форумите – те са чудесен начин за достигане до нови гости. Уверете се, че бизнесът ви присъства в интернет с актуална информация за контакт и атрактивни снимки, които улавят неповторимото очарование на вашия хотел. Създайте сигнали, които да ви уведомяват, когато някой остави отзив за вашия хотел и реагирайте незабавно и учтиво, за да няма отрицателни мнения.

Email и бюлетин

онлайн маркетинг услуги за хотели бюлетин

Когато говорим за имейл маркетинг, той предоставя различни маркетингови възможности за всеки хотел. Може да сегментирате вашия списък с имейли на гости и да изпращате персонализирани съобщения за отстъпки, насочени към всяка отделна група, като например специални промоционални цени за едноседмичен престой, насочени към семейни клиенти или пакети с повече услуги за вашите предишни гости.

Изпращайте по имейл интересни статии от вашия блог, за да уведомите редовните гости за нови атракции и развлечения в близост до вашия хотел. Изпращането на обвързани с времето промоции е чудесен начин да накарате гостите си да планират своето посещение по време на слаб за хотела сезон.

Networking /изграждане на връзки/

Изграждането на връзки и положителни взаимоотношения с бизнеса, е една от най-пренебрегваните хотелски онлайн маркетингови стратегии, което е жалко, защото може да генерира невероятни резултати. Интернет предоставя на хотелите уникална възможност за съвместна работа с организации в сферата на хотелиерството и туристическата индустрия. Направете усилие да изградите връзки с местния туристически информационен център, туроператоор или локалните бизнес асоциации. Тези организации могат да предоставят промоционални възможности, които ще разширят обхвата на маркетинговата ви стратегия и ще ви позволят да достигнете до по-широк кръг от потенциални клиенти.

 

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно вашата онлайн маркетинг стратегия и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова: 

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начина да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“