Много хотели забравят за LinkedIn, въпреки че тази мрежа има милиони глобални професионалисти, които редовно пътуват не само за забавление, но и за бизнес срещи, мероприятия, конференции и съответно отсядат в места за настаняване.
Един от ключовите елементи при използването на LinkedIn за хотели се дължи на високия ранг на тaзи професионалнa мрежa. Всяко средство, което улеснява и поддържа контакт между професионалисти, е полезен елемент в управлението на бизнеса. Ако все още нямате профил в тази мрежа, обмислете възможността да се възползвате от модела на LinkedIn, за да увеличите резервациите. Как? Прочетете нататък. 🙂
Създайте си собствена страница
Чрез създаването на страница на вашия хотел в LinkedIn, вие давате възможност на потребителите да го следват, а това е първата стъпка към изграждането на онлайн общност. Страницата на хотела ви помага да увеличите видимостта си и да информирате хората за вашите промоции и актуални оферти.
Покажете хотела си и заинтригувайте целевата аудитория със страницата на бранда в LinkedIn. Най-добрият начин да подобрите ангажираността и да увеличите последователите си е да експериментирате с различни видове съдържание. Забележете кои теми и формати привличат най-много вниманието и се насочете към тях.
Да останете в контакт с последователите в LinkedIn означава да направите вашия хотел първият, за който те мислят, когато пътуват и се нуждаят от настаняване. Освен това лоялните клиенти могат да го споделят сред своите познати, което ще увеличи потенциалните ви резервации. А и нали знаете – нито един начин на реклама не е по-ефективен от уста на уста. 🙂
Присъединете се към групи
В LinkedIn групите се присъединяват и събират хора със сходни интереси и професии. Можете да намерите групи посветени на пътувания, хотели или интересни новости в хотелиерската сфера. Присъединяването към тези групи може да помогне на вас и вашите бизнес контакти, които от своя страна могат да доведат до увеличаване на клиентите.
Вместо да бъдат само конкуренти, хотелите в LinkedIn могат действително да си помагат. Можете да следвате колегите си професионалисти и да получите съвети и отговори на проблемите, като използвате техния опит, за да ви помогне да управлявате собствения си бизнес по-добре. И естествено, можете да върнете услугата. 🙂
А ето и някои предимства от използванто на LinkedIn за хотели:
- Изграждане и поддържане на бранд имидж
- Професионално присъствие
- Оптимизация за търсачките
- Ангажиране на потребителите
- Управление на репутацията
- Увеличаване на приходите
Всички тези предимства звучат чудесно, но е хубаво да поемете активна роля в укрепването на онлайн присъствието на хотела в социалните мрежи. Това означава да прекарвате време онлайн и да добавите LinkedIn като канал, в който да споделяте актуално съдържание. Тази мрежа изгражда връзки, водещи до нови клиенти. В днешни дни на върха се издигат тези брандове, които умело управляват своите социални медии.
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно поддържането на профил в LinkedIn за хотел и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. ?
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“