Как маркетирате вашия хотел? – резултати от анкетата на Clientric

маркетинг за хотели

В началото на април подготвихме кратка анкета за представителите на хотелската индустрия.

Целта на проучването ни беше да съберем и предоставим полезна и актуална информация за начина, по който хотелите и местата за настаняване в България, се грижат за заетостта си и за репутацията си, както и дали това носи необходимите резултати за тях.

Ето и резултатите от нашата анкета:

Въпрос 1: Във вашия хотел има ли обособен Търговски/Sales/ или Маркетинг отдел?
анкета за хотел маркетинг реклама онлайн репутация

Въпрос 2: Колко често правите анкети за проверка на удовлетвореността на гостите във вашия хотел?

анкета за хотел маркетинг реклама онлайн репутация

Въпрос 3: Предлагате ли промоционални условия за настаняване във вашия хотел?

анкета за хотел маркетинг реклама онлайн репутация

Въпрос 4: Кои резервационни канали използва вашият хотел (възможен е повече от 1 отговор)?

анкета за хотел маркетинг реклама онлайн репутация

В категория Други получихме следни отговори: отдел „Резервации“ и корпоративните клиенти, ТИЦ, Wholesalers, MICE и др.

Въпрос 5: Какъв процент от общите резервации във вашия хотел са директни (през собствени канали – уебсайт, телефон, имейл и др. канали без комисионна)?

анкета за хотел маркетинг реклама онлайн репутация

Въпрос 6: Грижите ли се за онлайн репутацията си (присъствие в социалните мрежи, следене на ревюта, отговаряне на коментари и др.)?

анкета за хотел маркетинг реклама онлайн репутация

Вашият хотел зависи не само от отличното клиентско обслужване, но и от заетостта. Ако не използвате пълноценно възможностите, които онлайн каналите предлагат, това ще рефлектира сериозно върху годишните ви приходи и заетостта във вашия хотел. За никого не е тайна, че голяма част от клиентите са в интернет и свободно разполагат с достъп до информация за хотела, снимки, цени, мнения и др.

Конкуренцията в хотелската индустрия е много голяма, но ако контролирате резервационните си канали достатъчно добре, резултатите със сигурност няма да закъснеят.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно маркетинг за хотели и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂

 

Остави коментар