Искате ли да отговаряте на промените в пазара веднага и да бъдете крачка пред конкурентите? Знаете ли, че има софтуер, с който да наблюдавате какво се случва на пазара (само с няколко кликвания)?
Днес иззбрахме да ви представим инструмента Price Shopper. Той може да е от полза на всички вас хотелиери, защото позволява бързо да се сравняват цените и ценовите тенденции спрямо определени конкуренти за определен период от време, използвайки данни от различни дистрибуционни канали.
Вижте краткото ни интерактивно видео, а цялата статия може да прочетете надолу с полезна информация за всички функционалности, които предлага Price Shopper
Какво представлява Price Shopper?
Price Shopper подпомага създаването и поддържането на ефективна ценова политика. Той предоставя ценова информация за подбрана група от обекти (конкуренти), използвайки данни от множество онлайн дистрибуционни канали (Booking.com; Expedia; HRS; Trivago и други).
Какво предлага Price Shopper?
- Анализ на цените за вашите конкуренти;
- Rate parity control;
- Анализ на вашата позиция в различните онлайн дистрибуционни канали (номер на страница, рейтинг);
- 2 вида анализ, от множество източници.
Кой може да използва Price Shopper?
Price Shopper е проектиран за хотели без значение от техния размер и вид. Поради лесното боравене с данните, софтуерът е подходящ за следене, както от мениджъри на хотела, така и от служители, които не са специалисти.
Високата конкуренция предполага да бъдете проактивни и да следите какво се случва на пазара във всеки един момент. Важно е да поддържате ефективна ценова стратегия и винаги да предлагате най-доброто на клиентите си – качество и цена.
Ключови характеристики:
- Следене на всички промени и тенденции в ценовата политика на конкурентите ви;
- Данни от различни дистрибуционни канали;
- Анализ на Вашата ценова политика спрямо останалите играчи на пазара;
- Rate-parity control;
- Pre-defined reports;
- Real-time reports;
- Ad-hoc reports.
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация вашата онлайн дистрибуция и маркетинг стратегия и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07 , имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15 годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм защо да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: Clientric на море, бизнесът тече
Pingback: Предимства и функционалности на Channel Manager на Clientric