Важно ли е Channel Manager да се интегрира в хотелиерския бизнес?
Channel manager е лесният начин да пестите времето и ресурсите си. За да е успешен, един хотел се нуждае от софтуер за управление на онлайн продажбите си, който ще регулира цени, наличности и промоции по периоди, във всички канали за резервации. Channel Manager е точно такъв инструмент. Той позволява на служителите в хотела да управляват по изключително лесен начин всички интернет дистрибуционни канали.
Ако управлявате ръчно своите онлайн канали за резервации, това ще ви отнеме доста от времето, ще увеличи риска ви от грешки, които ще ви струват скъпо и ще доведе до неоптимизирани приходи и печалби.
Да си представим ситуация, в която сте пуснали оферти в различните ОТАs като: Booking, Expedia, HRS, Agoda и др. В този момент вие получавате резервация за една от вашите хотелски стаи. Налага се да влезете във всеки един екстранет и да намалите наличността на стаите. След като сте завършили този процес, получавате нова резервация. В този момент е нужно отново да преминете през целия процес, което ви коства време, усилия и нерви.
Чрез Channel Manager може да контролирате наличностите и цените си във всички дистрибуционни канали – бързо и лесно.
Вече ви разказахме за това какво представлява инструмента Канален мениджър, а в следващите редове ще разберете за основните ползи от него – спестява време и ресурси.
Какви функционалности предлага този Channel Manager?
- Ние ви съветваме да използвате максимален брой онлайн дистрибуционни канали. Така потенциалните ви гости ще имат възможността да виждат офертите ви по-често и да ви намират по-лесно. Каналният мениджър няма ограничения за броя канали, с които може да се интегрира. На база опита ни последните години ние препоръчваме да изберете точните до 7 – 10 канала и да вземете първо максимума от тях.
- Лесно управление на всички канали за онлайн продажби. Channel Manager изчислява и актуализира всички планове и тарифи за избраните от вас канали.
- Управлявате онлайн продажбите си от едно място – оптимизирате и спестявате време и ресурси.
- Структурата на инструмента е създадена, така че да използвате функциите, от които се нуждаете.
- Получавате месечна поддръжка на самия инструмент на български език.
- Интерфейсът е лесен и достъпен, дори за хора, които не са работили преди с такъв софтуер.
- Няма скрити такси или комисионни за Channel Manager.
Има голямо разнообразие от функционалности и има директна свързаност с:
- 5-те най-изпозлвани в България PMS за хотели (Clock Evolution, Clock PMS, Unreal Software, Opera PMS (Micros-Fidelio) и Елтур 95);
- Booking Engine (собствен резервационен канал);
- Price Shopper;
- Price Optimiser;
- с най-много OTA в световен мащаб (повече от 400 от най-големите: Booking, Expedia, HotelBeds и др.), както и много тясно специализирани ОТА за определени пазари и хотели;
- GDS.
Основната цел на един канален мениджър е да ви даде възможност да работите с повече от един канал за управление на резервации – всичко това се управлява от едно място. Това да продавате офертите си на най-добри цени, без да отнема допълнително време и ресурси, ще повиши печалбите ви.
Внедряването на такъв инструмент в бизнеса ви преминава през процес, който е лесен и достъпен. В редовете по-долу ще ви представим стъпките една след друга.
Как най-лесно може да се интегрира Channel Manager в хотелиерския бизнес?
- Попълване на лесен въпросник за вашия хотел, който предоставя информация за дистрибуционните канали, с които работите и тарифите, които предлагате. Това се прави с цел интеграция на продукта, спрямо вашите нужди. На въпросите може да отговаряте с да, не или с по една дума.
- Настройка на инструмента от екип на Clientric, спрямо уникалните нужди на хотела, съобразени с политиката на работа с партньорите му.
- Обучение на персонала за работа с Channel Manager и предоставяне на достъп до инструмента.
- Единствената отговорност, която е препоръчително хотелиерът да поеме. е зареждане на цени и наличности на предлаганите от него рейт планове.
- Правене на тест за по-голяма сигурност преди официалното пускане на инструмента – това дава възможност да се изпълняват правилно зададените функции на Channel Manager.
- Поддръжка на инструмента на български език.
Изглежда доста лесно, нали? Комуникацията между двете страни ще спомогне за бързото и безпрепятствано интегриране на инструмента за вашия бизнес.
Използването на инструменти и софтуери, които оптимизират организационните процеси в хотела, ще ви помогнат да станете конкурентноспособни и да продавате услугите си на по-добра цена с по-голяма добавена стойност. Използването на Channel Manager спомага да разберете от кои дистрибуционни канали идват основна част от приходите ви. Също така ще разберете къде се намирате, спрямо конкурентите ви и изискват ли се промени по ценовата ви политика.
Channel Manager може да бъде вашият трамплин, с който ще бъдете една крачка пред конкурентите ви, а защо не и две. 🙂
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно Channel Manager и всичко свързано с иновациите в HoReCa, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: 5 умения, които всеки sales мениджър е препоръчително да подобри
Pingback: Как повишихме средния ROAS на бизнес от HoReCa сферата 17 пъти? (Case Study)
Pingback: Единственият Channel Manager в България, интегриран с 5 от най-използваните PMS-и за хотели у нас
Pingback: Защо да използваме Google Hotels и как да се класираме на ТОП позиция? - Clientric
Pingback: Защо да използвате Google Hotels и как да се класирате на ТОП позиция?