Ваканция и СПА Експо 2017 през погледа на Clientric

Ваканция и СПА Експо 2017

34-тата Международна туристическа борса Ваканция и СПА Експо 2017 приключи

От 15-ти до 17-ти февруари се проведе най-мащабният туристически форум в България – Ваканция и СПА Експо, организиран от Прим Експо, а домакин отново бе Интер Експо Център – София.

Решихме да ви представим кратък обзор от най-интересните случки по време на нашето  участие на изложението. Всеки, който успя да мине през зала 2, щанд C-26 беше посрещнат от усмихнатите зелени вратовръзки. Приготвили сме ви и видео материал, в който сме поместили Digital Signage дисплеите, които направиха най-силно впечатление на посетителите.

От червения килим към обучението

Ваканция и СПА Експо 2017

Иновациите в туризма са нашият двигател, който ни кара постоянно да търсим най-новите и полезни за бизнеса приложения на технологиите. Червеният килим на изложението водеше право към щанда на Clientric, който привличаше погледите на присъстващите на събитието. Различните Digital Signage дисплеи, Touch дисплеи и хотелска телевизия караха хората да се спират и да ни задават различни въпроси. Това, което ни направи силно впечатление е, че всички присъстващи, които не са в хотелския бизнес, но обичат да пътуват и да отсядат в хотели, споделиха че за тях ще е много приятно и полезно да виждат такъв тип съдържание в хотелите. Според тях именно такова интерактивно изживяване ще им въздейства силно и ще ги насочи към различните активности в хотела.

Гостите на изложението, които са в HoReCa сферата, се интересуваха най-вече от това по какъв начин точно се създава самото съдържание, има ли различни големини дисплеи, кои размери дисплеи са препоръчителни за ресторантьорския бизнес, както и кое е най-доброто съдържание, което може да се пуска, за да се привличат хората в СПА зоната на хотела, използвайки Digital Signage технология.

Digital Signage

Определено най-въздействащ за гостите се оказа огледалният дисплей. Реплики като „Изглежда уникално, иска ми се да го приложа в лоби бара!“ , „За пръв път виждам такъв дисплей, много е ефектен!“, „Може ли да се изписва персонализирано съдържание за даден клиент?“ бяха само част от мислите на гостите на събитието.

Ваканция и СПА Експо 2017

Посетителите изявиха желание да им разкажем повече и за това по какъв начин обучаваме HoReCa професионалистите – всеки може да посети нашата Онлайн Академия за иновации в туризма и да намери полезни материали и статии за това как се менажират хотели и заведения, кои са най-успешните маркетинг стратегии, какви са ползите от имейл маркетинг за хотела и видео съдържание за хотели, както и много друга полезна инфомация за увеличаване на резервациите и удовлетвореността на гостите на хотела.

Зелените вратовръзки бяха навсякъде и усмихваха посетители, които дори изявяваха желание да получат „зелена вратовръзка“ като нашите.

VR технологиите на Ваканция и СПА Експо 2017

virtual reality in horeca

Clientric обича иновациите и VR технологиите! Kато експерти в HoReCa сферата, споделихме ценни и полезни решения за този бизнес. Представихме различни иновативни инструменти, които помагат на хотелиерите да увеличат приходите на хотела с до 30% и различни примери и case studies от необятния свят на индустрията. Виртуалната реалност за хотели успя да докосне много от гостите на форума и да покаже нагледно какво е изживяването на съвременния  гост на хотела. Радостни сме, че предоставихме възможност на всички гости на Ваканция и СПА Експо 2017 да се възползват от нашия подарък да се виртуализират. Най-младите посетители на щанда ни пък останаха много доволни от това, че изпробваха хедсета за виртуална реалност. Вижте колко са готини. 🙂

VR Virtua Reality Clientric HoReCa

Ваканция и СПА Експо 2017

Естествено, ние решихме отново да се впуснем в пътешествие из средновековната крепост Кракра!

VR

По време на Ваканция и СПА Експо 2017 ни посетиха различни туристически организации, хотели, туристически фирми и агенции, СПА центрове, общини, софтуерни фирми и заинтересовани хора в сферата на туризма, както изложители и наши партньори.

Всички посетители на изложението имаха възможността да:

  • Намерят различни решения и инструменти, които да помогнат за развитие на бизнеса;
  • Обсъдят нови идеи;
  • Изпробват VR очила и да се принесат в дигиталния свят;
  • Научат повече за най-новите иновации в хотелския и ресторантьорски бизнес;
  • Разберат кои са ползите от управление на онлайн репутацията;
  • Научат по какъв начин може да увеличат резервациите си;
  • Получат съвети за най-добрите практики от онлайн маркетинга;
  • Разберат защо е важно да се информират гостите в хотела за актуални събития чрез Digital Signage;
Дигитална изненада

Ние обичаме изненадите и подаръците, особено дигиталните! Направихме специална кампания на Ваканция и СПА Експо 2017 – за всички гости на събитието, за да зарадваме един от  посетилите ни представители на хотели. Наградата е анализ на онлайн присъствието на хотела, както и препоръки за успешна маркетинг стратегия. Печелившият от всички посетили ни и записали се онлайн за участие в играта ни, ще бъде изтеглен до петък и обявен в блога ни и на  Facebook страницата на Clientric. Стискайте палци да прочетете името си!

Ето и кой е нашият дигитален победител:

Aqua Hotels – Варна и Бургас

Честито! 🙂

Радваме се, че успяхме да се видим с толкова усмихнати и позитивни хора, които искат да променят туристическия бизнес в България и да го преобразят дигитално, така че да не отстъпва по нищо на световните тенденции в туристическата индустрия.

Clientric Academy

Ако не сте имали възможност да посетите Ваканция и СПА Експо 2017 или пък не сте успели да стигнете до нас, а имате интерес да си поговорим за всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

Остави коментар