Канален мениджър за градски хотел 3

Канален мениджър за градски хотел

Максимизирайте приходите на хотела

Вече ви разказвахме за плюсовете от това да използвате Channel Manager – софтуер, който ви позволява лесно и ефективно да управлявате всички интернет дистрибуционни канали и резервациите, постъпващи от тях.  Ръчното добавяне на цени и наличности може да ви коства време, пари и да пропуснете да реализирате евентуални приходи. Затова решихме да разгледаме една интересна тема за ползите на Канален мениджър за градски хотел. Сред функционалностите на Каналния мениджър са:

  • Управление на наличности за всички канали;
  • Управление на цени по периоди;
  • Промоции;
  • Управление на резервации;
  • Пълен контрол над каналите за резервации;
  • Поддържане на детайлна и актуална статистическа информация;

Вижте краткото ни интерактивно видео по темата:

Прочетете по-подробна информация за всяка една функционалност в „Какво е канален мениджър“.

Каналният мениджър намира приложение както в курортни, така и в градски хотели. Разлика между различните типове хотели се състои предимно в интензивността, с която се налага да се променят цените. Ако в един морски хотел например цените са заредени за целия сезон, то за хотелиера остава само управлението на наличностите. Рядко курортните хотели прибягват до драстични промени в цените. В градски условия обаче, на хотелите често се налага да коригират цените до няколко пъти дневно. Ценообразуването следва стриктна логика, съобразява се  моментната заетост на обекта, с цените на конкурентите, с наличието на организирани събития – изложения, фестивали, концерти и др. Така нашумелите city breaks (туристи, които идват с цел кратък туризъм в градски условия) и weekend stay туристи  (често се възползват от офертите на нискотарифни авиокомпании и правят резервации в последния момент) са причина българските хотелиери да се съобразяват повече с това от коя държава идват повече туристи и съответно да имат работещ канал там.

Благодарение на софтуера се автоматизира управлението и промяната на цените и информацията за наличност в сайтовете на ОТА (онлайн травъл агенциите). Сигурно сте се питали колко канала е добре да се управляват. Поне 7-15 OTA канали е нашата препоръка, в настоящето състояние на българския пазар.

За България работещите OTA канали са: Booking, Expedia, HRS, CIhotels, Hotelbeds, Travco, GoGlobal, Jacob/Jac Travel, Laterooms, Agoda, iHotelier, Metglobal, Orbitz, Tourico Holidays. Препоръчваме ви да свържете първите 7, за да управлявате цени и наличности.

Channel Manager

Ето някои плюсове на Канален мениджър за градски хотел:

Спестява време

Ако искате да спестите време на отдел продажби, то това е правилният инструмент за хотела ви. Ресурсът може да бъде пренасочен в различни проучвания, разговори с клиенти и подобряване на материалната база.

Centralized Allotment System

По-лесно се управляват цени и наличности. Влизането на резервации води до намаляване на наличността на даден тип стая, което предотвратява евентуални проблеми свързани с оувърбуукинг. Резервациите от всички партньори влизат на едно и също място – тоест към всички партньори се подава една и съща наличност. Когато влезе резервация от един партньор, към него и всички останали се подава новата намалена наличност. Когато първоначално зададената наличност се изчерпи, стаята автоматично се затваря. Централизираната система за управление на контингенти и наличности ще ви помогне да избегнете именно дублирането на стаи.

Затваряне на определени тарифи

Каналният мениджър ви предоставя възможност да затваряте определени  тарифи. Например в натоварени периоди, когато повереният ви хотел има добра заетост, в града има големи събития и вие знаете, че ще има висока посещаемост, можете да затворите тарифите с по-ниски цени и промоциите. По този начин ще си осигурите по-високи приходи. Също така, в такива периоди може да решите да затворите рейтове с безплатно анулиране, което отново оптимизира приходите ви.

Настройване предварително на ценови равнища

Хотелиерите могат да настройват предварително ценови равнища, които лесно да се променят при достигане на определена заетост или т.нар. Revenue Rules. Използвайки тази функционалност, можете например да зададете на системата, че когато останат само 3 свободни стаи от този тип, то цената трябва автоматично да се завиши с 20 %.

Каналният мениджър има поддръжка на български език. Нашият екип от професионалисти е винаги насреща, за да ви помогне с настройки, да разреши казус или да ви даде съвет. 🙂

Канален мениджър за градски хотел

Висшият пилотаж за управление на приходите е Prize Optimizer. Този софтуер проверява цените на конкурентите и ви препоръчва на каква цена да продавате. Изключително полезен е, когато се чудите дали да вдигнете цената и каква да бъде политиката ви. Освен това имате и всякаква полезна информация за самолетни билети и събития.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно още ползи от използването на Канален мениджър в хотела и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова: 

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начина да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

3 thoughts on “Канален мениджър за градски хотел

  1. Pingback: Clientric пита, хотел Swiss-Belhotel Dimyat Varna отговаря

  2. Pingback: Защо интеграцията на Booking Engine е важна за всеки хотелиерски бизнес?

  3. Pingback: Иновациите на Ваканция и СПА Експо 2018 от Clientric

Остави коментар