ШОК И УЖАС! Английски бизнесмен докара Англия до Brexit и дойде да оправя туризма в България…
Не, ние не сме жълта медия, но се радваме, че привлякохме вниманието ви в нашата собствена медия. 🙂 Изключително щастливи сме да споделим с вас, че Виктор Тодоров, който е професионалист с дългогодишен опит в Англия, е новият оперативен директор на Clientric. Заедно с него ще променим облика на туризма в България чрез иновативни Marketing & Sales решения за HoReCa сферата.
Решихме да ви запознаем с Виктор чрез материал в нашата Академия, а Катя Тодорова, нашата маркетинг фурия, се превъплъти във водеща, за да ви поднесем видео интервю. Ако сте готови за забавление и за един интересен разговор, то ви пожелаваме приятно гледане. По-сериозната част от интервюто обобщаваме по-долу.
1. Здравейте, г-н Тодоров, може ли да се представите за нашите зрители.
– Здравейте, аз съм Виктор Тодоров и повече от година се занимавам по един или друг начин с бизнеса на Clientric. Много съм доволен, че преди няколко месеца станах част от екипа официално
Е, решихме да премахнем официалностите и да преминем на „ти“ с нашия нов колега в следващите въпроси. 🙂
2. А преди това с какво се занимаваше в Англия?
– Във Великобритания през последните години се занимавах със Startup компании в областта на биотехнологии и IT, в Нотингам и в Лондон, като съм участвал в доста сериозни акселератор програми и имах бизнес, който беше свързан с организации на workshop за клиенти от сферата на биотехнологии. Работихме и с някои от най-големите университети във Великобритания.
3. А може ли да ни разкажеш какво е BizDonut?
– BizDonut е моят бранд, който направих преди около година и половина с концепцията да създадем една компания, която да помогне на всички бизнеси, независимо от размера им, но фокусирайки се върху по-малките и Startup компаниите да си завършат бизнес модела, като един завършен кръг, какъвто е и donut-a. И тъй като повечето Startup компании се случват в Европа, а не в гаража, както е в Америка, решихме това да е и нещо сладко – това е Donut, който върви прекрасно с едно силно италианско кафе!
4. А защо избра Clientric?
– Считам, че Clientric е една от най-прогресивните компании в България с един доста млад и динамичен екип, който работи в посока модернизиране на туризма в България. Екип, стремящ се да насочва компаниите към това да мислят не само за себе си, но и за бъдещето по отношение на техните клиенти.
Виктор Тодоров, нашият оперативен директор на Holiday & SPA Expo 2017
5. А какъв е твоят опит в сферата на туризма?
– Имам специализация в „Мениджмънт в туризма“ в Кипър и няколко години съм се занимавал с туризъм от гледна точна на туроператори в туроператорска агенция, където развивахме както групов, така и индивидуален туризъм. Винаги съм имал доста специално отношение към този сектор, тъй като най-голямото ми хоби е пътуването. Аз съм запален любител на всякакъв тип пътувания, независимо от дестинацията и еxperience-a. Основен критерий за това не е само service в определения хотел, а цялостното изживяване в съответното място.
6. Нещо лично за теб да споделиш, ти си от Варна, нали?
– Бидейки от морето, винаги съм обичал повече планината, въпреки че морето също ми е слабост. По-голяма част от свободното си време изкарвам в планината, не на море, което най-вероятно съвсем скоро ще се промени, защото вече не съм сам (семейството се увеличи с още един член) и ще има някакъв баланс между двете.
7. Какви цели си поставяш, какво трябва да свършим в Clientric? Имаш ли нещо конкретно, което е много важно за теб да се случи в краткосрочен и дългосрочен план?
– Да. Това, което трябва да направим възможно най-бързо е да фокусираме внимание върху това информацията за новите решения в областта на Sales & Marketing в HoReCa сферата да стигне до хотелиерите и до всички бизнеси, свързани с този бранш. Нивото на разбиране как могат тези инструменти да бъдат използвани в бранша е доста по-ниско у нас, отколкото в Западна Европа. Смятам, че нашата мисия като компания е първо това да стигне до максимален брой бизнеси, независимо от размера им. Ние, предлагайки една селекция от доста добри решения в частта Sales и маркетинг за хотели, да отговорим на техните нужди, но най-важното е да вдигнем нивото на разбираемост в тези бизнеси,
което всъщност е и целта и на Clientric Академия, да дадем максималното от своя Know-how и знания за българския туризъм.
8. Ти ще се включиш ли с нещо за обществото като теми, информация, която можем да споделим в Академията?
– Да, както сега, така и в бъдеще. Това, с което хората трябва да са наясно е, че в бизнеса 90-те години в световен мащаб отдавна отминаха в областта на туризма. Има нови тенденции, с които хотелиерите трябва да се съобразяват, начина, по който пътуват туристите, техните изисквания и факта, че все повече пътуват. Крайните клиенти имат все по-голям опит в пътуванията и се работи все по-трудно, за да се удовлетворяват именно техните нужди.
Клиентите ни както вътре в България, така и тези, които идват извън България, имат доста по-голяма база за сравнение и ние трябва да отговорим на това с един много добър сървис и с последващо облужване.
9.Има ли нещо друго, което искаш да ни споделиш? ?
Щастлив съм да обявя, че съвсем наскоро заедно със Софийски университет „Св. Климент Охридски“ и университетите на още три държави, кандидатствахме за една програма по Еразъм – инициатива за създаване на модули в настоящата образователна система на съответните държави. С цел кадрите, които излизат от университети, от колежи, както на България и на тези три държави, а и в цяла Европа, да имат достъп и информация за това какви технологии се ползват в частта Sales & Marketing за хотели и ресторанти. Това го направихме преди около месец, очакваме резултатите да излязат след средата на юли и се надяваме проектът да е успешен. Ако това е така, ние ще създадем една платформа на базата, на която ще се направят нови модули, което смятам ще подобри значително образованието както в България, така и в останалите членки на ЕС.
Ето това е нашият нов оперативен директор Виктор Тодоров. Много е готин, надяваме се много от нашите настоящи и бъдещи партньори съвсем скоро да се запознаят лично с него. ?
Ето тук можете да намерите останалите усмивки на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начина да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“