8 стъпки за оптимизиране на хотелски оферти, които да увеличат продажбите ви

Оптимизация на хотелски оферти

Добре оптимизираните хотелски оферти на сайта ви могат да генерират над 50% от общия ви онлайн приход

Наближават празнични дни и вашият хотел предлага страхотни специални оферти, от които мнозина биха се възползвали. Дотук всичко звучи добре! Търсейки перфектната почивка, потенциалните гости попадат на уеб сайта ви. Следващата им стъпка би била да проучат предложенията и пакетите и в идеалния случай – да резервират. Чудесно!

След известно лутане на сайта успяват да открият празничните предложения. Там, обаче, попадат на страница с огромно количество неструктурирана, трудна за прочитане и възприемане информация. Липсват акценти, които да ориентират потребителя и да стимулират вземането му на решение за резервация. Какво следва? Затваряне на вашата страница, неприятно впечатление, продължаване на търсенето и предпочитане на конкурентите.

И на вас ли тази развръзка не ви допада? Нека видим как не просто да избегнете подобни ситуации, но и да увеличите продажбите си.

Нашите приятели и партньори от Лукрат – първата организация за професионални UX услуги в България, проведоха тематично проучване в полза на хотелиерите, като тестваха с реални потребители „търсенето на идеалния SPA пакет“. Пречупено през призмата на потенциалните клиенти, ключова част от него представя техните стъпки и основните фактори в процеса на вземане на решение за покупка.  Като експерти в HoReCa сферата, ще ви споделим няколко ценни стъпки, базирани на проучването на Лукрат.

Може да видите повече за проучването в статията на Лукрат – “В търсене на перфектния SPA пакет за Коледа” на техния уеб сайт www.lucrat.net.

Следването на тези 8 стъпки ще ви отведе до по-успешни продажби на вашите хотелски оферти.

1. Направете офертите лесно откриваеми

Началната страница най-често е първото място, през което потребителят достъпва вашия уебсайт. Затова се уверете, че актуалните специални оферти са грабващо представени там, придружени от  ясен призив за действие, който да отвежда към следваща стъпка. Добра практика е да създадете pop-up прозорец с най-актуалната ви оферта, който да грабне вниманието на клиента от самото начало.

Хотелски оферти

Източник на снимката: Хотел Ястребец Уелнес и СПА, Боровец

2. Добавете Call-to-action бутони

От огромно значение в ефективното оформяне на оферта e потребителят да не се оставя без насоки (call-to-action) каква стъпка да предприеме. Целта е да кажете ясно на хората какво искате от тях и да ги задържите максимално дълго на сайта си, като в крайна сметка им продадете услуга. СТА бутоните са значима част от цялостния дизайн на сайта. Те трябва да се открояват (без да са натрапващи) и да водят потребителя към резервация. Можете да подтикнете посетителите на сайта с бутони като: “резервирай сега”, “грабни офертата”, “възползвай се”.

Хотелски оферти

3. Внимателно оформете Landing страницата

Landing страниците са важна част от “фунията” на посещения на сайта, тъй като отвеждат потребителя близо до крайната цел. За да извлечете максимална полза от тях, е необходимо да изградите предварителна стратегия, така че едновременно да отговаря на клиентските очаквания и на изискванията на хотелския бизнес. Добре оптимизирана Landing страница ще ви помогне да преобразувате платения си трафик, внимателно насочен и придобит от вашите маркетингови усилия в социалните мрежи, в печеливши директни резервации.

Хотелски оферти

Източник на снимката: Hotel Camiral

4. Формулирайте интригуващо описание

Първото нещо, което вашата оферта препоръчваме да съдържа, е отговор на въпроса “защо?”. Защо гостите непременно да се възползват от точно вашето специално предложение, какво биха спечелили те и кое е уникалното предимство, което хотелът ви им предлага? Все по-често хората търсят изживяване, а не просто настаняване. Ето защо е важно да предизвикате емоция в ума на потенциалните гости, като им разкажете за неповторимото изживяване, което ги очаква при вас.

Хотелски оферти

Източник на снимката: Corinthia London Hotel

5. Подсилете с красиви изображения, разказващи история

“Една снимка струва хиляди думи”. И ние напълно се съгласяваме с Хенри Харис. За да подсилите въздействието на уникалните предимства на офертата, добавете визуален щрих. “Разкажете” на гостите за вашето неустоимо предложение чрез изображение, което най-добре го представя. 

Хотелски оферти

Източник на снимката: Corinthia London Hotel

Научете повече за влиянието на визуалното привлекателното съдържание и как да впечатлите посетителите на сайта си с него.

6. Уеднаквете съдържанието във всички канали

Уверете се, че където и другаде да сте позиционирали офертата- в социалните медии или имейл кампания, информацията съвпада с тази на уеб сайта. Уеднаквеното съдържание ще сигнализира на потребителя, че е кликнал на правилната страница, ще предотврати евентуално объркване и е по-вероятно да спечели доверието му. Затова е ключово заглавието, изображението, името на офертата, описанието и цената да съвпадат.

Хотелски оферти

Източник на снимката: Astor Garden Hotel, Св. св. Константин и Елена

7. Избягвайте подвеждаща и непълна информация

Проучването на Лукрат показва, че за потребителите, търсещи празнични оферти в сайтовете на хотелите, е истинско предизвикателство да открият условия на офертата, както и да придобият ориентация в цените. Затова UX специалистите съветват да представите аспекти като вместимост на помещенията, да добавите връзки към описания на предложените начини за настаняване в офертите и представите ясно какво включва цената на пакета и какво се доплаща. Важна точка, която колегите от Лукрат засягат в проучването си и която ние горещо препоръчваме, е офертата да бъде представена в подходящ уеб формат. Така ще има много повече функционалности от PDF формата и ще помогне както за SEO оптимизацията, така и за позиционирането на сайта по повече ключови думи. Тази стъпка е фундаментална и за това, да ориентира потребителя по-лесно. В случай че офертата има много дълго описание, най-важната част може да е изнесена в Landing страницата, а допълнителното пояснение- в PDF, като отново добавите call-to-action бутон за изтегляне. 

sofia-airport-hotel-premier-oferti

Източник на снимката: Best Western Premier Sofia Airport Hotel

8. Дайте възможност за директна резервация

Интеграцията на резервационна система в landing страницата на офертата е елемент, който пряко може да повлияе на крайното решение на потенциалните гости. Освен това, ще повиши директните резервации през сайта на хотела, които от своя страна, ще увеличат приходите ви. Тук, booking engine widget и горе-споменатия call-to-action бутон са неизменни частици от пъзела на успешно продаващата хотелска оферта.

Хотелски оферти

Източник на снимката: Mr & Ms Smith Hotels

⚪⚪⚪

Да сте крачка пред конкуренцията изглежда лесно и постижимо, нали? Не забравяйте, че ние сме винаги на линия, за да ви съдействаме. 

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно добрите практики за създаване на онлайн оферти и всичко свързано с иновациите в HoReCa, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 

Остави коментар