Привлечете повече клиенти с оптимизирана начална уеб страница

хотелски уебсайт

Изпреварете конкуренцията с красива онлайн „визитка“ на вашия хотелски уебсайт

Летният сезон чука на вратата и представителите на туристическия бранш изпипват последните детайли, за да бъдат конкурентоспособни. Разнообразието в НоRеСа сферата е огромно и без активност в онлайн мрежата брандът по-трудно ще получи необходимата разпознаваемост. Ето защо е изключително важно клиентите да бъдат спечелени още преди да са стегнали куфарите – докато седят у дома пред компютъра и все още планират къде да прекарат ваканцията си.

Добре оптимизираният хотелски уебсайт се грижи за пълноценното потребителското изживяване. Направете няколко подобрения във вашия уебсайт за по-лесно резервиране и предложете услугите си чрез атрактивен и удобен интерфейс с богата информация.

Сайтът е вашата онлайн визитка

Чрез хотелския уебсайт потребителите имат възможността да добият представа за вашия бизнес, да се запознаят с конкретни оферти, услуги и промоции. Той трябва да бъде така структуриран, че чрез навигация и препратки да отведе потребителя до крайната цел – генериране на повече директни резервации чрез уеб сайта.

Хубаво е началната страница (Home page) да разказва историята на вашия бранд (storyelling*), както и да показва вашите основни предимства. Добра практика е да се показва pop-up window, с промоция или текуща оферта. Социалните мрежи допринесоха за това да се създават дълги страници, върху които чрез скролване потребителят да добие достатъчно информация, без да се налага да отваря различните раздели. Хотелският уебсайт е необходимо да бъде синхронизиран, за да изглежда еднакво добре както на десктоп, така и на мобилно устройство.

* Storytelling е създаването на история около обекта, която подпомага постигането на маркетинговите цели като ангажиране на клиентите с бранда. Тенденция е последните години да се използва този подход не толкова на директни продажби, а на припознаване, че брандът наистина може да изпълни очакванията на клиента, защото е бил замислен така още от създаването си.

Накарайте навигацията да „тича“ с потребителя

Препоръчително е тя да бъде позиционирана на видно място в страницата, за удобен достъп на потребителите. Съветваме да се позиционира най-отгоре с опция дори, когато се скролва надолу по страницата, тя да остава видима.

 

хотелски уебсайт

Пример за навигация на наши партньори от Yastrebets Hotel Wellness & SPA

А ето и някои от основните елементи, които е хубаво да присъстват в основното меню:

  • Информация за обекта
  • Информация за стаите и настаняване
  • Основните услуги като СПА, заведения, бизнес събития
  • Оферти
  • Контакти и адрес

Едно от необходимите допълнения към всеки съвременен хотелски уебсайт е собствена платформа за директни резервации – Booking Engine. Препоръчваме той да бъде фиксиран в най-горната част на страницата, за да бъде лесно достъпен и потребителите да могат лесно да резервират, където и да се намират в уебсайта.

Грабнете потребителя с визуализация

Предложете на посетителите качествени изображения и видеа от интериора и екстериора на хотела, различните услуги, които предлага и т.н. Колкото по-„живи“ са снимките, толкова по-добре. Акцентирайте на човешкото присъствие, съчетано с действие. Гост, който пие кафе в леглото или двойка, която се храни в ресторанта, грабват вниманието на потребителя много повече от обичайните статични изображения на празни стаи и зали. Също така е добре да включите и актуални видеа, показващи емоциите на гостите от техните преживявания.

Пример с брандово видео на наш партньори от Strimon Garden SPA Hotel

Текстовете трябва да са единни

Страницата трябва да бъде издържана в един стил, който да отговаря на корпоративния дух на хотела. Ако в storytelling-а брандът е представен е по-артистично, то редно е и по сходен начин да са описани офертите, услугите и т.н. В противен случай дисхармонията може да отблъсне евентуалните клиенти.

Покажете какво предлагате

След като сте представили бизнеса и качеството на услугите, идва време да насочите посетителите към конкретните предложения и актуалните за сезона оферти. Добра практика е да се представят със снимки и малък описателен текст, с възможност при кликване да се стига до по-изчерпателна информация.

Обратна връзка от гостите

Техните положителни оценки също могат да намерят място на главната страница.  Tова подпомага изграждането на по-добър имидж на хотела в очите на посетителите на сайта. Хубаво е да се пишат и имената на гостите, които са изразили задоволство от услугите и ревю платформата, от която са извадени.

хотелски уебсайт

Пример от сайт на наши партньори от Green Wood Hotel & SPA

Чат ботът грабва посетителите

При влизането в страниците на някои хотели автоматично се включва чат, в който служител отговаря онлайн на въпроси на клиента или приема резервации. Тази услуга често се възприема от потребителя сякаш е на рецепцията на хотела и оказва силно влияние за спечелването на клиенти.

Пример за чат от Grand Hotel Sofia

хотелски уебсайт

Пример за чат от Grand Hotel Sofia

Newsletter за повече дивиденти

Регистрацията във вашия сайт е добър начин да събирате данни от посетители за ремаркетинг кампании. Чрез този похват ще можете да ги информирате за събития, оферти и новости свързани с обекта, както и да поддържате „топла връзка“ с тях.

хотелски уебсайт

Футърът дава допълнителна информация

Добър начин за комуникация с аудиторията е и доброто структуриране на футъра. Тук можете да запознаете потребителите с всички общи условия на хотела, бисквитки, GDPR, както и всички менюта, за които не е нужно акцентът да е в основната навигация – кариери, FAQ (често задавани въпроси) и други.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно оптимизиране на вашия хотелски уебсайт и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

 

Остави коментар