7 лесни стъпки да превърнете хотела си във втори дом за вашите бизнес гости

бизнес гости

От “по работа” до “втори дом” или как да посрещаме редовните бизнес гости

Командировките и бизнес пътуванията са предизвикателство, пред което са изправени редица професионалисти, които се нуждаят от удобство по време на престоя си. В този случай мястото, където отсядат се превръща в техен втори дом. Създавайки приятелска връзка с тези гости, вие ще допринесете за изграждането на позитивен имидж, на хотел, грижещ се за пълноценното изживяване на своите посетители.
Тези хора се превръщат в директни представители на вашия хотел, защото техните наблюдения и разкази ще достигнат до всички колеги, партньори и съдружници. Спечелването на доверието и уважението им, ще изградите положителен образ на хотела.

Предлагаме 7 лесни решения, които можете да приложите и интегрирате на място, за да направите престоя на пътуващите по работа по-пълноценен, комфортен и уютен.

1. Посрещане и изпращане

Първата стъпка и среща с госта се осъществява в момента, в който той пристига при вас. Може да я улесните, като организирате трансфер от и до определена точка, било то автогара и жп гара, летище или друга дестинация. Гостите ще се чувстват по-спокойни и ще усетят вашата загриженост за своето благополучие. Допринасяйки за тяхната сигурност, бизнес посетителите ще приемат престоя си като отсядане на гости у близък приятел.

бизнес гости

2. Лично отношение

Гостоприемството е ключов елемент в изграждането на добри отношения между служители и гости. Поименните обръщения показват лично отношение, което не само скъсява дистанцията между хората, но създава приятелска неформална среда за комуникация. Задавайки им въпроси в желанието ви да ги опознаете, ще разберете ключови факти, които да използвате в последствие.
Чудесна идея е да използвате получената информация за клиента, за да честитите рожден ден или имен ден, а дори и да направите мил жест, с който да го изненадате. Така ще създадете празнично и приповдигнато настроение и приятелска атмосфера.
Оставянето на персонализирани послания или символични подаръчета, бележки на масата или огледалото в банята, биха гарантирали усмивка на лицата на всеки, който ги види, а това допринася за по-позитивен старт на деня.

бизнес гости

3. Отстъпки за отделни услуги

Предложете нещо интересно и разнообразно, което да внесе нотка свежест и да оползотвори свободното време на бизнес гостите в хотела. Например, карти за лоялни бизнес гости с преференциален достъп за ползването на различни съоръжения и услуги с отстъпка. Това ще ги ангажира с дейностите в хотела, с които да оползотворят времето прекараното далеч от семейството и дома.

4. Предлагане на идеи за развлечение

За да превърнете престоя на бизнес гостите си в приятно изживяване, може да им предложите специална развлекателна програма, посочвайки им различни идеи и възможности за развлечения. Предоставете им информация за случващото се в населеното място или организирането на туристически обиколки и участие в мероприятия. Това ще разнообрази ежедневието им и ще им позволи да опознаят мястото, да създадат нови познанства и контакти. Специални гидове могат да запознаят хората с околността.
Показване на списък от услуги, включващи предложения за заведения, спортни зали и места за забавления, е идеална възможност да покажете заинтересованост за тяхното цялостно изживяване и пълноценен престой.

бизнес гости

5. Обратна връзка за стаите и услугите

Редовните бизнес гости са идеална възможност да получите обратна връзка за хотела, за стаите, обслужването и ползването на различни услуги. Ако например разполагате с новообзаведени стаи или въвеждате нови терапии в СПА центъра, може да поканите тези гости да ги изпробват безплатно и да разберете тяхното мнение, съвети и препоръки. Въпросник след края на престоя им би бил чудесно решение, което да затвърди коментарите в писмен вид и да служи като насока за предприемане на бъдещи действия, които да подпомогнат развитието на предлаганите от вас услуги, база и обслужване.

6. Поддържайте връзка и след престоя им

Проявяването на загриженост към редовните делови посетители е сигурен начин да спечелите сърцата им. Освен приветливите разговори в лобито, е хубаво да поддържате топли отношения и през останалото време, когато гостите ви не са в хотела. Имате възможност да ги изненадате, като отправите поздравления по празници, да изпращате поздравителни ръчно написани картички, информация за предстоящи събития. Ако са семейни или имат половинка, можете да предложите промоционални цени за нощувки за двама по случай годишнина или 14-февруари. Така не само ще напомните за присъствието си, но и ще промотирате своите услуги и оферти.

бизнес гости

7. Отправяне на покана за teambuilding за колегите

Когато вече сте изградили близки отношения с бизнес гостите си, можете да отправите специално предложение към целия им екип с покана за организиране на срещи с професионална насоченост, семинари и teambulding-и във вашия хотел. Изграденият от вас образ, е идеална предпоставка за създаването на нови контакти с техни партньори и още нови бизнес посетители.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно вашия успешен бизнес в HoReCa сферата и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07 , имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова: 

Любовта ми към пътуване из красотите на Българияв комбинация сефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лиловуправител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ АкадемиятаКато личностикоито всеки ден се развиват и работят втази сферавярвамече това е начина да успеем и допринесем за националнияприоритет туризъм – не само на думиЗаедно с екипа ни подбрахме набор отинструментикоито са съвременнииновативнибазирани на маркетингсофтуерни и интерактивни решенияОсновен фокус ни е да обучим и помогнемна българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директнитерезервации чрез правилна маркетинг стратегияувеличаване на каналите засвоята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичностна своя брандРезултатите показват до 30% увеличаване на приходите натуристическите обекти с този подходМечтаем да видим поголемия % отбългарския туризъм да показва подобни резултатиТогава ще сме изпълнилимисията си!

Остави коментар