Катя Тодорова за стойността на бранда (ВИДЕО)?

Катя Тодорова

Нашият маркетинг визионер Катя Тодорова

Катя е основател на бутиковата агенция за дигитален маркетинг MEmotion и маркетинг мениджър в Clientric. Тя има голям опит в подобряването на онлайн присъствието и репутацията на различни брандове, като Bedroom, хотел Ястребец, хотели Феста, ресторант Есте София, СуперХостинг, Уча.се и много други. Нейна основна цел е да покаже на собствениците на бизнес, че емоцията която придава бранда на своите клиенти, трябва да заема основно място при изграждането на всяка маркетинг стратегия.

Стойността на бранда или какво клиентите мислят за вас?

Всеки иска да повиши стойността на бранда си, но малко от бизнесите наистина успяват. Доста често срещана грешка е, че компаниите мислят за това как да продадат на хората най-евтиния продукт, а не как да останат в съзнанието им.  Според нас е важно брандът да има своя идентичност и да предоставя на клиентите си изживяване, което ще остане в съзнанието им. Точно това е и общата цел между Clientric и MEmotion – да покажат на бизнесите в България, че е важно да имат разпознаваем бранд.  

Вече ви разказахме какво обединява Clientric и MEmotion. Днес ще ви покажем интервю с нашата маркетинг фурия Катя Тодорова, която ще обясни малко повече за идеологията на MEmotion и как това помага за развитието на различни проекти в Clientric.

Във видеото ще разберете как MEmotion помага на бизнесите и каква е стойността на бранда в днешно време.

 

  1. Как се зароди идеята да основеш MEmotion – агенция за дигитален маркетинг?
  • Аз съм човек, който се занимава с маркетинг. Работата ми по различни проекти и участията ми в конференции за дигитален маркетинг ми изградиха име, което означаваше, че доста клиенти се свързаха с мен и имаха желание да работим заедно. MEmotion (marketing + emotion) дойде от ценностите, които ме водят при изграждането на един бранд. За щастие MEmotion звучи благозвучно, нали? 🙂
  1. Какви са основните ценности на компанията?
  • Те могат да се определят както основните ценности на мен като човек и професионалист, така и на хората, с които избирам да работя. Основно място в ценностите ни заема това да даваме ясни очаквания при взаимоотношенията с клиентите ни и ясно заложени цели. Стремим се в края на дедения период да сме постигнали и дори надвишили тези цели. Може би, най-важната ценност е емоцията с която екипът работи върху даден проект.
  1. Добавената стойност на вашата компания е емоцията. Каква всъщност е тази емоция и защо е толкова важна да се придаде на даден бизнес?
  • Добавената стойност към клиентите е, че успяваме да изградим доверие и да им помогнем да изградят цялостната си онлайн стратегия, която да е ефективна спрямо техните нужди. Друго важно нещо е брандът. Като стойност в маркетинга той е изключително силен и е по-важно да се разбере, че когато създадеш един продукт, е по-правилно да инвестираш 6, 12 месеца в това да направиш бранд, който хората наистина да припознаят и обичат.

MEmotion

  1. Какви са основните предизвикателства, които стоят пред MEmotion?
  • Основното предизвикателство е да покажем на клиентите си, че това което сме им обещали в дългосрочен период, ще се случи и същевременно да изградим доверие помежду си. В повечето случаи, когато говорим с тях за онлайн маркетинг за бизнеса им, те са скиптично настроени и нашата цел е да променим това нещо.

Tова което MEmotion дава на останалите бизнеси в България е:

  1. Представя нов модерен онлайн маркетинг, изпълнен със страст, ясна визия и цели!
  2. Изгражда бранд и емоция, която клиентите ще запомнят!
  3. Създава цялостна онлайн стратегия за успешно присъствие в интернет, спрямо нуждите на бизнеса!
  4. Разбира се и емоцията от това да се работи с екипа на MEmotion! 🙂

3d5e8ca9-b366-4171-a5d5-8195ccf5f639

Какво клиентите и партньорите мислят за MEmotion:

MEmotion

„Уникален професионалист, който винаги успява да докосне аудиторията по неповторим начин. Успех в начинанието. Време е да се вслушате в пулса на пазара и MEmotion да разтупти сърцето му за вас.“
Petya Ivanova – InterCosmetica

MEmotion

„Каква емоция, какъв маркетинг, каква Катя!“
Teodor Kafedjiev – VsichkiOferti.bg

MEmotion

„Супер позитивна енергия и много професионализъм събрани на едно място наречено #MEmotion. А щом и Катя Тодорова е замесена имаме гаранция за успех. Поздрави за екипа на MEmotion, само напред и нагоре.“

Svetlana Tsoneva – Pixel House

Искрено благодарим на Катя за отделеното време и ценните съвети! 🙂

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация за това как да създадете успешен бранд в сферата на дигиталния маркетинг, ще се радваме да ви помогнем.


Ето тук можете да се свържете с нас: 0888599076 или 02/444 99 07 , имейл hi@memotion.net.

Остави коментар