Ползите от Clientric, MЕmotion и Академия за иновации в туризма? 1

иновации в туризма

Изграждане на бранд идентичност и обучения за използване на ефективни маркетинг решения, инструменти и още нещо.

Ефективността и развитието на един бизнес зависят от това до каква степен интегрира новите технологии и е в крачка с тенденциите в бранша. За да вкараме малко яснота, сме подготвили кратко описание на това как Clientric, Академия за иновации в туризма и MEmotion ще помогнат на вас и вашия бизнес.

Какви са целите на Clientric, Академия за иновации в туризма и MEmotion

Разглеждаме Clientric, MEmotion и Академия за иновации в туризма като един консорциум с общи идеи и цели – да помагат, насърчават и развиват бизнеса на клиентите си. Чрез Clientric внедряваме иновативни технологии в HoReCa сферата, които от своя страна водят до увеличаване на приходите за хотела и повече доволни и връщащи се клиенти. Екипът ни от маркетингови, бизнес и софтуерни специалисти работят по развиването на различни инструменти, които да помогнат на вашия хотел и да улеснят работата на вас и персонала ви.

За да отговорим на нуждата от обучение на специалистите на пазара, свързана с използването на иноватини технологии, ние създадохме Академия за иновации в туризма. Нашата цел е да помогнем с безплатни статии, консултации и онлайн материали. А това е ключът към развитието на силен и разпознаваем бранд.

Връзката между трите бранда е Катя Тодорова, която е маркетинг мениджър и управляващ партньор на Clientric. През последните 5 години тя придобива и развива своя опит като основател и визионер на MEmotion – бутикова дигитална бранд агенция, работеща със стартиращи и средни бизнеси извън HoReCa сферата.

Ролята на Академия за иновации в туризма в HoReCa сферата

Създадохме Академия за иновации в туризма, с която ви предлагаме безплатно обучение в HoReCa сферата, предоставяйки ви нужната информация за изграждане на успешен бранд. Даваме ви идеи за различни маркетингови стратегии и канали, за да развиете брандова дигитална идентичност. По този начин ние от Академията се стремим да подобрим практиките на работа в хотелиерската индустрия, което да доведе до положителна промяна не само в имиджа на хотела ви, а и на туризма в България в дългосрочен план. Освен статиите, насочващи към определени маркетингови методи и практики, в бъдеще сме планирали и лични срещи и семинари. Ролята им ще е да внесат допълнителна яснота за иновативните технологии и да запознаят персонала и собствениците на хотели с тях.

Помагаме на:

  • Хора с интерес към туризма
  • Учащи в сферата на туризма
  • Собственици и управители на хотели
  • Служители в HoReCa сферата
  • Туроператори и тур агенти

Как Clientric затваря маркетинг и sales цикъла по целия път на клиента на един хотел

Clientric е компания, която предлага избрани маркетинг и sales софтуерни и хардуерни решения за хотели, ресторанти и кафета. Нашите иновативни технологии подобряват връзката между представителите на хотела и гостите, създавайки пълноценна комуникация с клиента посредством различни дигитални инструменти (WAW, Digital Signage, social media присъствие).

В Clientric следваме трите основни стъпки, през които клиентът преминава в своя допир и комуникация с хотела, за да предложим най-ефективните инструменти. Затова и хотелите се опитват да отговарят на нуждите на гостите и да оставят у тях приятно усещане за бранда и желание да се върнат отново. Основните етапи, в които имате възможност да достигнете до хората и да комуникирате с тях.

  • Преди гостът да се настани в хотела, когато търси информация за него. (най-често в интернет)
  • По време на престоя си в хотела. (чрез WAW и Digital Signage)
  • След напускане на хотела. (e-mail бюлетини)

иновации в туризма

Затова ние от Clientric, заедно с хотелите подобряваме цялостната комуникация по веригата, като превръщаме хотела в търсено и желано място за отсядане. Също така промотираме предлаганите услугите и оферти по време на престоя и ангажираме вниманието на посетителите дори след като си тръгнат. В резултат успяваме да повишим с до 30% оборота на обекта за година.

Всички инструменти, които ви предлагаме имат лесен и интуитивен дизайн и са създадени с идеята за максимална функционалност. С тяхна помощ пестите време и ресурси, като екипът ни от специалисти е насреща да ви помогне в работата с инструментите.

 Добавяне на емоция към бранда чрез MEmotion

MEmotion е бутикова дигитална маркетинг агенция, работеща със средни и стартиращи бизнеси извън HoReCa сферата. Основната задача на MEmotion e да създаде цялостната картина за бизнес услугата и бранда, като предоставя план за работа, подбирайки най-ефективните маркетингови техники. По думите на маркетинг визионера Катя Тодорова, агенцията следва идеите на бизнеса на клиентите си, с желанието да ги разпространява, така че да достигнат до повече хора. Чрез изготвяне на цялостна дигитална бранд стратегия, ще ви помогнем да постигнете желаните резултати за вашия бизнес. Така получавате ясна представа за инвестицията, която ще направите, спрямо заложените цели, като се отдели достатъчно време за изграждане на разпознаваема и успешна бранд идентичност във времето.

Оказва се, че използването на иновативни технологии е лесно и много ефективно. Ние сме насреща да помогнем и да обменим опит.

Ето тук можете да ни намерите: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.

 

One comment on “Ползите от Clientric, MЕmotion и Академия за иновации в туризма?

  1. Pingback: Катя Тодорова за MEmotion и стойността на бранда (ВИДЕО)?

Остави коментар