Оптимизирайте приходите на хотела си, като се възползвате от собствена платформа за резервации – Booking Engine
Собственият канал за онлайн резервации или така нареченият Booking Engine е иновативен инструмент, който позволява генериране на директни онлайн резервации чрез уебсайта на хотела.
Основната полза от инструмента е увеличаване на печалбата посредством намаляване на разходите за комисионни към различните дистрибуционни канали. В следващите редове ще ви запознаем с какво още е полезен Booking Engine за вашия хотелиерски бизнес, както и с основните стъпки по пътя на интеграцията на инструмента.
Приготвили сме ви кратко интерактивно видео по темата:
Защо Booking Engine е полезен за хотела ви:
- Приемане на резервации по всяко време на денонощието;
- Моментално потвърждение на резервацията и автоматично обновяване на подадената заетост;
- Интеграция с платежни системи;
- Собствен канал за оферти и промоции в унисон с маркетинговата стратегия;
- Възможност за онлайн продажба на допълнителни услуги, предлагани от хотела, като масажи, трансфер и др.;
- Лесен за използване интерфейс с възможности за персонализиране на дизайна;
- Възможност за интеграция с Channel Manager, което позволява да се избегне дублиране на резервираните помещения.
По-подробно може да се запознаете с описанието на предимствата на Booking Engine, в една от предишните ни статии – 9 предимства на собствен онлайн канал за резервации (Booking Engine)
При внедряването на такъв тип инструмент от изключителна важност е преминаването през определен процес, който е лесен и достъпен. В следващите редове ви представяме неговите основни стъпки.
Основни стъпки за интеграция на Booking Engine:
- Попълване на кратък въпросник – данни за вашия хотел и обща информация за предлаганите услуги с цел адаптиране на продукта според вашия бизнес;
- Настройка на функционалностите от нашия екип, според Вашите нужди;
- Обучение за работа и предоставяне на достъп до Booking Engine;
- Зареждане на цени и наличности;
- Обвързване на собствения онлайн канал за продажби с Channel Manager, при наличието на такъв;
- Тестване;
- Поддръжка на инструмента.
Изглежда лесно, нали? Разбира се, незаменима част от целия процес се явява комуникацията между двете страни. Нейната цел е бързо и безпрепятствено интегриране на Booking Engine и впоследствие ефективно използване на иновативния инструмент.
Благодарение на собствената платформа имате възможност да постигнете оптимизиране на приходите на хотела, да улесните съществуващите и да привлечете нови клиенти. Но какво още? Нека погледнем какви са плюсовете за вашите бъдещи гости в хотела. В днешния модерен дигитален свят потребителите търсят лесен и бърз начин за резервиране на своята почивка, естествено през различни мобилни устройства. При едно планирано пътуване те могат:
- Бързо и лесно да проверят наличности за конкретни дати и съответните цени;
- Да се възползват от допълнителни услуги, които се предлагат само, ако се резервира чрез сайта на хотела;
- Единствено на Booking Engine могат да открият атрактивни оферти, промоции, отстъпки от редовните цени, които няма в нито един друг онлайн канал;
- Да направят своята резервация лесно, удобно и по всяко време на денонощието – Booking Engine е напълно оптимизиран за всички видове мобилни устройства и е съвместим с всички видове браузъри.
Тези ключови фактори ще спомогнат избора на потребителите. Всичко това е възможно само с няколко клика на сайта на вашия хотел, посредством Booking Engine. Да сте крачка пред конкуренцията изглежда лесно и постижимо, нали? Не забравяйте, че ние сме винаги на линия, за да Ви съдействаме 🙂
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно добрите практики за собствен онлайн казал за резервации и всичко свързано с иновациите в HoReCa, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. ?
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: Предимства и функционалности на Channel Manager на Clientric
Pingback: 3 ключови онлайн елемента за един хотелиерски бизнес
Pingback: 5 умения, които всеки sales мениджър е препоръчително да подобри.
Pingback: Как повишихме средния ROAS на бизнес от HoReCa сферата 17 пъти? (Case Study)
Pingback: Clientric част от ежегодното изложение Ваканция и СПА Експо 2018
Pingback: 8 стъпки за оптимизиране на хотелски оферти, които да увеличат продажбите ви - Clientric
Pingback: Как изградихме успешно онлайн присъствие и бранд на нов хотел? (Case Study)
Pingback: Защо да използвате Google Hotels и как да се класирате на ТОП позиция?