Онлайн маркетинг за бизнеса ви – защо да? – част 1 14

Онлайн маркетинг за бизнеса - част 1 Clientric

Насърчете растежа на бизнеса си чрез дигитален маркетинг.

Чрез различни похвати и онлайн маркетинг за бизнеса можете да повишите приходите си,  да ангажирате клиентите си и да ги превърнете в лоялни, да привлечете нови или ако сте хотел – да повишите заетостта си. Ще ви представим в няколко части кои са стъпките, които ние в Clientric следваме и вярваме, че са  правилния път,  за да изградим вашия силен бранд и да се позиционирате правилно на пазара.

Изгледайте краткото ни интерактивно видео  за  „Онлайн маркетинг за бизнеса – част 1″  и вижте коя е първата стъпка, а защо тази стъпка е от голямо значение, можете да си отговорите в статията по-долу:

На пазара похватите и каналите за достигане до потенциални клиенти са еднакви за всички. Това, което е различно и прави едни бизнеси по-желани и успешни от други, са до голяма степен ресурсите.  От една страна тези ресурси са средствата, които сме готови да вложим, но по-важното е стратегията, която стои зад всяка инвестирана стотинка и как мерим ефективността. Дигиталният маркетинг е идеален похват както за големи, така и за малки и средни клиенти, защото всичко може да бъде измерено в голяма степен и това повишава ефективността.

Защо маркетинг стратегия?

Добре премислените тактики и действия способстват разработеният маркетингов план да бъде по-ефективен. Изграждането на бранд идентичност и разпознаваемостта на марката са от огромно значение. В днешния дигитален свят всеки бизнес се бори за по-добро онлайн позициониране. Без изяснени мисия, визия, цели трудно може да се изгради цялостния образ на вашия бранд. 

Това са част от “законите”, в които ние вярваме, за да постигнем успешен дигитален маркетинг за нашите клиенти. Няма как да знаете кой канал е най-ефективен за вас, ако преди това не е вложено време на специалисти в проучване, креативно мислене, изготвяне на стратегически план и посока на действие за минимум 6/ 12 месеца. Ние вярваме, че целта е парите, които плащате, да са в най-правилните канали и да ви носят ефективност. Това става след ясно представена от наша страна стратегия, която вие да одобрите. Така ние ще запазим името си на професионалисти с много доволни клиенти, а вие ще сте платили най-малката сума за най-добрите резултати, които сте искали. Готино, нали? 🙂

Нашите  ценности са такива. Работим със страст и емоция, създаваме и градим брандове, харесваме клиентите си, нашата работа е винаги стратегически обоснована. Правим предварително проучване, SWOT анализ, определяме точната аудитория, маркетинг микс, начини за измеримост и др.

Защо content marketing похват в социалните  мрежи?

Content маркетинг от Clientric

Потребителите отдавна са онлайн! Новият ви офис e 24/7. Брандът е там, където са клиентите!

Всеки търси информация  в интернет пространството.  Чудили ли сте се кое работи добре за вас? Дали присъствието ви в една онлайн медия е достатъчно? Кое е по-правилно да изберете – Facebook, Twitter, Google +, Instagram, LinkedIn? А комбинация от няколко? В коя сфера е бизнесът ви? А използвате ли Snapchat или Pinterest? Знаете ли какви са предимствата на всяка една онлайн медия?

Ако трябва да обобщим, то днес не говорим вече  само за  маркетинг, а за т.нар. – content marketing, който се базира на собствено качествено съдържание. Важно е с всеки пост в социалните мрежи, с всяка статия, с всяка брошура, имейл или рекламен материал, клиентът да получава повече – да сме му истински полезни, да го разсмиваме, да му помагаме или да го учим – важното е да правим неща, които са ценни във времето и работят с емоциите на клиента сега.

Онлайн маркетинг за бизнеса ви - Clientric

Понякога, ако стратегията го защитава, си заслужава да се вложат още малко пари, но да се направи интегрирана кампания – на база онлайн и традиционен маркетинг.

Като говорим за традиционен маркетинг – знаете ли кои са т.нар. основни 4P на маркетинг микса?  Това са продукт, цена, дистрибуция, промоция. Те са от изключително значение, а в последните години дигиталните услуги наложиха и новите 4P на маркетинга. Те са основата на нашата работа в Clientric:

  • Passion
  • Purpose
  • Positioning
  • Personality

И ако искате още в по-голяма дълбочина да влезем и защитим тезата си, защо винаги преди да започнете да развивате даден канал, ви е нужна правилна маркетинг стратегия, ще се радваме да се свържете с нас. Ако имате и друга теза, заповядайте да поспорим конструктивно! 🙂

Онлайн маркетинг от Clientric

Ако се нуждаете от допълнителни пояснения и безплатна консултация за вашата онлайн стратегия и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем – ние сме винаги на един клик разстояние!

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07 , имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно.


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15 годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм защо да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

14 thoughts on “Онлайн маркетинг за бизнеса ви – защо да? – част 1

  1. Pingback: Instagram за хотели

  2. Pingback: 10 бизнеса печелят безплатен онлайн маркетинг анализ! Участвай и ти

  3. Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса ви - защо да? - част 2

  4. Pingback: Facebook маркетинг за хотели

  5. Pingback: Как да си запазите правата във вашата бизнес Facebook страница

  6. Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса - защо да? - част 3

  7. Pingback: Клиентрик Академия за Иновации в туризма

  8. Pingback: Facebook маркетинг за хотели

  9. Pingback: Онлайн маркетинг за бизнеса ви - защо да? - част 4

  10. Pingback: Онлайн репутация - защо да не трием негативни коментари в HoReCa

  11. Pingback: Водещи маркетинг тенденции в HoReCa през 2017 година

  12. Pingback: Почивна база с липса на уеб сайт - Из българския туризъм

  13. Pingback: Тайната на Facebook и Google за успешен бизнес онлайн през 2017 - дигитални маркетинг тенденции

  14. Pingback: Катя Тодорова за стойността на бранда (ВИДЕО)?

Остави коментар