Иновативният инструмент Проекционни и тъч решения допринася за истински динамичното преживяване на вашите клиенти
Всеки човек, занимаващ се с бизнес, има желанието да покаже на потребителите нещо ново и то по начин, който да ги впечатли. Вече ви разказахме как това може да стане чрез използването на интерактивен под и интерактивна стена, а днес ще ви разкажем малко повече и за други проекционни и тъч решения, а именно – интерактивни витрини, маси и барове. 🙂
Интерактивни маси и барове
Интерактивният бар или маса са отличителен белег за уникален и неповторим стил за заведения и ресторанти. Те могат да бъдат изградени както като проекционно решение, така и чрез екрани, което превръща класическите бар или маса във впечатляващ дисплей с образи и цветове, съчетани със сензор за движение.
Добавянето на тази технология ще внесе динамика в бизнеса ви. Тя е подходяща в много сфери на дейност и това я прави още по-уникална – нощен бар на хотел, ресторант, бизнес презентации и събития, изложения и т.н.
Като част от инструмента Проекционни и тъч решения, интерактивните маси и барове по креативен и иновативен начин ще привлекат интереса на клиентите ви. Тези интерактивни решения ще ви помогнат да бъдете крачка пред конкуренцията.
Един от ефектите на интерактивните маси и барове е появата на красиви цветя, когато клиентът премине с ръка над повърхността или постави чаша върху нея. Съществуват множество игри, които са интересни както за деца, така и за възрастни. Представете си колко ще е хубаво да се видите с приятели на по кафе, сервирано с пъстри цветя около него, а на съседния бар да си играят децата ви. 🙂
Тези интерактивни решения могат да се използват и за показване на информация, която желаете да популяризирате – фирмен профил, промоция, меню. Нека ви споделим и някои от предимствата им:
- Силно интерактивно преживяване и повече клиенти;
- Дисплеят ви „оживява“;
- Удобни за използване;
- Множество ефекти и приложения;
- Персонално усещане за клиентите.
Интерактивни витрини
Живеем в забързан свят, в който на всяка крачка сме заобиколени от афиши, статични реклами и плакати. В това няма нищо лошо. Всеки иска да рекламира бизнеса си, но вие можете да го направите по иновативен начин, чрез който да се различавате значително от останалите. За целта са нужни свежи идеи, които можем да ви подскажем как да осъществите. 🙂
Интерактивната витрина, част от инструмента Проекционни и тъч решения, е идеална за магазини, конферентни зали, офиси, хотели и навсякъде, където целта е ефектна и различна реклама.
Вашата витрина ще се превърне в интерактивна и ще събира погледите на минувачите с различна и красива визия, а комуникацията с потенциалните клиенти ще започне още преди да са прекрачили прага на магазина ви. Информацията ще бъде достъпна за тях 24/7, без значение от работното време на обекта ви. Интерактивната витрина ще даде възможност на всеки да се докосне до продукта и да го разгледа. По този начин персоналът ще има възможността да обръща повече внимание на реалните клиенти, които вече са се запознали с продукта или услугата, предлагани от вас.
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно добрите практики, свързани с проекционни и тъч решения за хотели и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“