Как да използваме Twitter за хотели + Инфографика

Twitter за хотели

Онлайн маркетинг стратегията на хотела ви включва ли използването на Twitter?

Използването на Twitter за хотели има много предимства, стига да знаете как да се възползвате от тях. Twitter остава един от най-популярните инструменти за маркетинг в социалните мрежи. Там се обменят идеи, популяризират се новини и се изразяват мнения. Тази платформа позволява на бранда ви да достигне до голям брой потенциални клиенти, с които ежедневно да поддържате комуникация.

В Twitter имате на разположение само 140 символа, за да предадете ясно посланието си към хората. Ето защо е важно да разберете какъв е правилният начин за публикуване там, както и какво е нужно за доброто цялостно представяне на хотела ви.

Вече сме споделяли с вас насоки за добър <<Facebook маркетинг за хотели>> и можете да си ги припомните, тъй като голяма част от тях важат с пълна сила и при използването на Twitter за хотели. Нега ги изброим отново:

  1. Корица с високо качество и подходящите размери за Twitter;
  2. Профилна снимка с логото на хотела;
  3. Реалистични снимки с добро качество;
  4. Behind the scenes;
  5. Качествено съдържание;
  6. Правилна стратегия.

Ще допълним тези съвети с още няколко:

  1. Представете хотела си така, че потребителите ясно да разберат с какво се отличавате от конкурентите, какво им предлагате и задължително поставете линк към уебсайта си в описанието.
  2. Туитвайте често, за да не забравят за вас. Ангажирайте вниманието на потенциалните си клиенти с интересно съдържание.
  3. Retweet-вайте и харесвайте публикации на други бизнеси. Така шансът те да отвърнат със същото е много голям.
  4. Използвайте подходящи хаштагове. На тях ще обърнем малко повече внимание в следващите редове. 🙂
Хаштгове

Ако искате да разберете какво работи добре в Twitter (особено в областта на маркетинга), помислете за хаштагове. Едва ли има човек, който да не е запознат с каква цел се използват те. Когато говорим за бизнес и по-специално за хотел, трябва да помислим какви думи и фрази са подходящи за него и хората биха търсили. Чрез тях могат да се достигнат и хора, които не са последователи на бранда ви, което е страхотно. Хаштаговете се използват и за събития на живо.

Можете също така да създадете свои собствени хаштагове. Важно е да не се прекалява с употребата им. Колкото повече хаштагове използвате, толкова по-малко хора ще взаимодействат с публикацията ви, тъй като могат да я тълкуват като спам.

* Вижте инфографиката в края на статията, за да разберете кои са най-популярните хаштагове за хотели в Twitter. 🙂

Live tweeting

Live видеото е един от най-популярните начини за представяне на актуална информация от събитие, било то от подготовката „зад кулисите“ или от официалната част. Twitter също дава тази възможност на потребителите. Можете да ги направите специални гости на откриването на хотела, на нова услуга в него или да им покажете всичко друго, което според вас ще им бъде интересно. В описанието сложете подходящите #хаштагове, за да ви видят повече хора.

Припомняме ви какви са предимствата от използването на Live video в туризма и в частност за хотели. 🙂

Twitter за хотели

Грешки при използването на Twitter за хотели

Избрахме да споделим с вас и няколко грешки при използването на Twitter за хотели. Обърнете им внимание и се постарайте да не ги допускате, за да имате добро представяне в тази социална мрежа.

  • Не се използва Twitter

Някои собственици на бизнес все още смятат, че социалните мрежи са загуба на време. Но ние (надяваме се и вие) не мислим така. Те са най-използваното и най-достъпно средство за комуникация, а Twitter е една от водещите социални мрежи за това и нейното използване може да ви донесе само позитиви.

  • Просто споделяне на съдържание

Страхотно е, че споделяте качествени снимки, олицетворяващи обстановката в и около хотела ви. Но задължително трябва да помислите за описание, което да грабне вниманието на потребителите и с което да ги накарате да станат ваши клиенти. Twitter е място не само за споделяне на красиво съдържание, но и за ангажиране и комуникация с потребителите.

  • Липса на стратегия за публикуване

Социалните мрежи са пренаситени със съдържание. Много важно е да имате ясно изградена стратегия на публикуване – нито твърде рядко, нито твърде често. Вие най-добре ще прецените каква да е периодичността на постовете. Не е нужно да е всеки ден, но нека е поне 2 пъти в седмицата, за да ви виждат все повече хора. 🙂

  • Туитване само на неща, изцяло свързани с бизнеса

Социалните медии са средство за масова комуникация и всички трябва да сме внимателни какво публикуваме, най-вече когато се отнася за бизнес. Използването на Twitter за хотели доста често изисква по-креативно мислене, защото всеки иска да напише най-доброто описание, с което да привлече клиенти. Но понякога е още по-интересно да споделяте неща, свързани с любимо хоби на голяма част от населението или нещо любопитно около хотела ви – маршрут за разходка, историческа забележителност и т.н. Преди всичко сме хора и ни вълнува това, което става наоколо.

А ето я и обещаната инфографика с популярните хаштагове за хотели в Twitter:

Twitter за хотели

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно използването на Twitter за хотели и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване , ако ви е по-удобно. ?


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

Остави коментар