9 предимства на собствен онлайн канал за резервации (Booking Engine) 3

Собствен онлайн канал за резервации

Възползвайте се от силата на Собствен Онлайн канал за резервации, с който да оптимизирате приходите на хотела си

Booking Engine е собствен канал за директни онлайн резервации и решава различни проблеми на хотелиерите.

Вече ви представихме колко е важен всеки един „Оптимизиран хотелски уебсайт за лесно ориентирaне на потребителите“, за да бъдете в крак с последните тенденции, а ако искате да предложите максимално функционален уеб сайт, може да се имплементира и Booking Widget* (или лента/бутон за онлайн търсене на свободни места по периоди), който да отвежда към контактната форма за резервации или хотелски онлайн резервационен софтуер, така нареченият Booking Engine.

Приготвили сме ви кратко интерактивно видео по темата:

Сред TOП предимствата на Booking Engine са:

#1. Резервации по всяко време

Един от най-големите плюсове на Booking Engine е възможността, която предоставя на бизнеса ви за приемане на резервации 24/7. Няма нужда от физическо лице, което да бъде ангажирано. Представете си, че бъдещите гости на хотела решават да си запазят стая при вас късно вечерта в събота, но не могат да направят запитване по телефона. Чрез собствения канал за резервации, който им предлагате на сайта си, без значение от часова зона и място, във всеки един момент може да получите резервация – бързо, удобно и лесно за двете страни.

Booking Engine

#2. По-ниски комисионни и увеличаване на печалбата

Чудили ли сте се дали онлайн пазарът е най-добрият пазар? Подобен директен канал помага изключително много за увеличаване на печалбата поради значително по-ниските комисионни и преференциалните условия за ползване. Все още огромна част от потребителите се доверяват на възможността за директна резервация през сайта на хотела, като смятат, че това е най-добрата цена, на която могат да резервират.

#3. Собствен канал за оферти и промоции по индивидуален дизайн

Използвайки Booking Engine може да създавате специални оферти за гостите на хотела като:

  • Оферта за Ранни записвания;
  • Last Minute оферти;
  • Oферта за дълъг престой;
  • Оферти за почивка от типа „Резервирай 4 вечери, плати 3“;
  • Оферти за лоялни клиенти.

Booking Engine

Директният канал за продажба на продукта ви позволява да предлагате специални оферти в зависимост от тарифи, тип стая, източник на резервация, промоционален код, група клиенти или всяка комбинация от тях.

Индивидуалният дизайн на Booking Engine ви предоставя възможност и да предлагате специални отстъпки за резервации чрез системи от трети страни като TripAdvisor, Travel Portals или за феновете ви във Facebook.

#4. Удобен и лесен за правене на резервации от клиентите

Потребителите днес търсят информация за дестинации и хотели основно на своите мобилни устройства. Когато намерят подходящ хотел, повечето потребители очакват и да имат възможност да резервират през самото мобилно устройство. Това е основна причина повечето бизнеси да предлагат удобен интерфейс, с който онлайн резервациите да стават лесно и бързо. Booking Engine е напълно оптимизиран за всички мобилни устройства и е съвместим с всички мобилни браузъри, а това е от голямо значение, тъй като почти всеки ваш клиент разполага със смартфон. Възползвайте се от тази тенденция, за да може да резервира стая в хотела ви само с няколко клика чрез телефона си.

*** Интерфейсът на Booking Engine е удобен за ползване от потребителите и има бутон за връщане в сайта.***

А защо персонализиран дизайн?

Ако се чудите какви са плюсовете на такъв тип дизайн, това, което е важно е да отбележим е, че дизайнът съответства на визията и усещането на уебсайта на вашия хотел. За да помогнете на потребителя да избере вашия хотел за своята незабравима почивка, може да го спечелите с галерия с красиви изображения.

booking engine

#5. Автоматични отговори и потвърждения

Ползите от използването на автоматичните отговори и потвърждения са много, а това, което е плюс за вас е, че може да създадете темплейт и бланка. Разполагате с различни опции – например може да изпратите имейл 3 дни преди резервацията с напомняне, че очаквате госта в хотела. След това може да пуснете имейл няколко дни след престоя му и да го подканите да остави ревю в социалните мрежи или TripAdvisor. Работеща идея е да изпратите нов имейл с TOП оферти в момента в хотела, няколко седмици след престоя на госта.

Booking Engine ви позволява да максимизирате онлайн продажбите си и да подсилите sales стратегията си.

#6. Интеграция с платежни системи

Подобни платформи обикновено разполагат с платежни системи за разплащане в реално време, което е удобство за потребителите.

#7. Сигурност за данните на клиента

В 21 век сигурността е от голямо значение в онлайн света. Развитието на опосредствената комуникация води до нуждата от по-голяма защита на потребителските данни. При Booking Engine-a връзката е защитена и съответно е защитена и информацията за предоставените данни от кредитната ви карта.

Booking Engine

#8. Интеграция и управления през Каналния Мениджър на Clientric

Допълнително удобство за хотелиерите е направената интеграция на предлаганите от Clientric – Channel Manager с Booking Engine. Тази интеграция позволява Booking Engine да се управлява директно през Каналния мениджър.

>> Какво всеки хотелиер трябва да знае за Channel Manager <<

#9. Иновативни маркетингови инструменти

Иновативните маркетингови инструменти в Booking Engine могат да се ползват с цел повишаване conversion-a на посетителите и са интересен начин за ангажиране на бъдещите и настоящите гости на хотела. Тук имаме оферти от рода на Secret Deal и Pop Up оферти с изскачащ прозорец, които задържат вниманието на посетителите на сайта и стимулират допълнително резервирането.


Защо Booking Engine е правилното решение за бизнеса ви:

  • Помага да изградите силни взаимоотношения с клиентите си;
  • Поддържа специални оферти за лоялни клиенти;
  • Дава опция за персонализирана комуникация;
  • Автоматизира персонализирани имейли към гостите, с които се:

потвърждават резервациите;

напомня преди пристигането им в хотела;

подсеща след престой клиентите да споделят своята удовлетвореност от хотела;

стимулира да резервират отново.

  • Разполага с инструменти за организиране на маркетингови кампании и следене за тяхната ефективност.

Благодарение на собствената платформа за резервации, вие може да подобрите стратегията си за продажби, като получавате резервации от уебсайта на хотела си. Тези резервации могат да бъдат направени както през десктоп устройства, така и през смартфони и таблетни устройства. Имате възможност да получавате резервации и от страницата си в TripAdvisor и резервации от корпоративни партньори и туристически агенти.

Booking Engine

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно добрите практики за собствен онлайн казал за резервации и всичко свързано с иновациите в HoReCa, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. ?


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

3 thoughts on “9 предимства на собствен онлайн канал за резервации (Booking Engine)

  1. Pingback: Равмосметка в хотелиерския бизнес

  2. Отговори Лидия Карамитева юни 26,2018 17:24

    Здравейте,

    Интересувам се от система за он-лайн резервация. Нов хотел сме, за първа година ще работи през настоящия сезон в периода от 01.07.2018 – до 15.09.2018. Към момента ползваме настолна резервационна система, която има някои неудобства.
    Възможно ли е да се запозная с описание на системата или някакво видео как работи. Трябва ми информация за защитата на данните, тъй като се работи и с лични данни.
    Моля да ми изпратите и ценови условия на ползване.
    Благодаря Ви!

    Поздрави,
    Лидия Карамитева

  3. Pingback: Иновациите на Ваканция и СПА Експо 2018 от Clientric

Остави коментар