3 ключови онлайн елемента за един хотелиерски бизнес

3-elementa-hotelierski-biznes-online

Кое е минималното необходимо онлайн присъствие, за да поставите здрави основи за надграждане?

В днешния мобилен свят почти всеки човек, преди да вземе решение да посети определен хотел, се води главно от присъствието на обекта в интернет пространството. Ето защо е много важно за един хотелиерски бизнес да има онлайн присъствие с актуално, интересно и разнообразно съдържание.

В следващите редове ще ви запознаем с трите най-важни елемента на минималното задължително онлайн присъствие на един съвременен хотел. Паралелно с това, ще ви представим някои добри и полезни практики за вашата онлайн маркетинг стратегия.

А преди това, вижте краткото ни интерактивно видео по темата:

# Мобилно адаптиран уебсайт

Умелото онлайн позициониране на вашия хотилиерски бизнес води до подобряване имиджа на бранда и дългосрочно увеличаване на приходите. За тази цел, на първо място, за вашето онлайн присъствие е важно създаването на модерен, функционален и мобилно адаптиран уебсайт с впечатляващ дизайн, с изразена бранд идентичност. Това е само началото, да видим какво още е необходимо. 🙂

Коя е основната цел на един хотелски уебсайт?

Целта на един хотелски уебсайт е да информира потребителите за предлаганите услуги. Добре оптимизираният такъв предлага нещо повече – грижи се за пълноценното потребителското изживяване и отговаря на конкретните нужди на потребителя. Според нас задължителните параметри на един добър хотелски уебсайт са лесната навигация, актуални новини и оферти за предлаганите услуги, информация за контакти и връзки към социалните мрежи. По-конкретна информация по темата може да научите от статията – „Оптимизиран хотелски уебсайт за лесно ориентирaне на потребителите“.

Още една идея да направите уебсайта на вашия хотел по-добър и максимално функционален, е да се имплементира Booking EngineТой ще бъде свързан с контактната форма за резервации или хотелския резервационен софтуер. Уморени сте от постоянните разходи за комисионни, към различните електронни агенти, които допълнително натоварват вашия хотелиерски бизнес? Този инструмент за директна онлайн резервация ще спести време на потребителите и ще намали средства от комисионни към дистрибуционните канали.

Хотелиерски бизнес

# Дистрибуционни канали

Вторият елемент от минималното задължително онлайн присъствие на хотела е създаване на профили и поддържане на онлайн репутация в най-известните дистрибуционни канали. Това са Booking.com, Tripadvisor и Trivago. Основната цел е вашият обект да бъде видим на повече места в мрежата, което позволява гостите да намират необходимата им информация за вас.

Управлението на всеки един от дистрибуционните канали поотделно отнема много ценно за вас време. Тук може да си помогнете чрез внедряването на Channel Manager, който ще улесни актуализацията на информацията в тях. Той позволява бързо и лесно въвеждане, промяна и активиране на съществуващи тарифи, ценови пакети и промоции с един единствен клик от едно място.

Хотелиерски бизнес

# Социални мрежи

Днес необходим инструмент за взаимодействие с потребителите и ключов елемент на онлайн присъствието, който въздейства за изграждането на дигиталната идентичност, са социалните мрежи. За доброто онлайн позициониране на вашия хотелиерски бизнес в интернет пространството, от голямо значение е поддържането на онлайн репутацията в социални мрежи като Facebook, Twitter, Google +, Instagram и други. От нашата практика споделяме, че е добре да се разработи конкретна стратегия, която ще ви помогне за по-лесното планиране на различните активности в социалните мрежи.

Обърнете внимание на планирането на съдържанието, което ще публикувате, необходимо е то да привлече и ангажира целевата аудитория на вашия хотелиерски бизнес. Не забравяйте да разнообразявате постовете в социалните мрежи, като разбира се е добре всеки един от тях да има определена маркетингова цел. Необходимо е също така да отговаряте на запитванията и коментарите на вашите гости. По този начин ще бъдете по-близо до тях, запознавайки се с техните нужди и отговаряйки на техните очаквания.

Хотелиерски бизнес

Още един полезен трик е да публикувате видео материал, показващ преживяванията и емоциите на гостите от престоя им в хотела. Организирането на събития в хотела и тяхното популяризиране ще ви помогне да изградите  и поддържате добрия имидж на обекта.

Лесно е да бъдем успешни, нали?

Интегрирани комплексно, трите елемента на минималното задължително онлайн присъствие за вашия хотелиерски бизнес работят изцяло, когато има определена стратегия за водене на комуникация с потребителите – както онлайн, така и офлайн. Доверяването всички тези дейности на маркетинг агенция с опит в сферата също би било разумно решение за вашия хотелиерски бизнес. Един екип от добри професионалисти несъмнено ще ви улесни в мисията да наложите бранда на пазара.

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно онлайн присъствието на вашия хотел и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. ?


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

Остави коментар