Разберете какви ползи различните дисплеи и системи могат да донесат на вашия бизнес
Всички сме били привлечени от светещи екрани с премигващо динамично съдържание, което ни промотира оферта, продава продукт или услуга. Най-често излъчвани по дисплеи в хотелите, магазините, банките. Но какви точно са тези екрани, какви технологии използват и защо обикновеният телевизор не върши същата работа като Hotel TV и Digital Signage, ще разберете, ако продължите да четете.
Какво е Digital Signage и какви са предимствата му:
Digital Signage са дисплеи, които позволяват излъчването на избрано от вас съдържание (промоционални оферти, услуги, информация и т.н.) по достъпен и интерактивен начин. Целта е да привлечете погледите на гостите на вашия хотел или заведение към съдържанието, което представя по атрактивен начин какво предлагате. Това носи ползи за вашия бизнес като увеличаване на приходите от продажби и повече посещения.
Информацията се настройва дистанционно и може да бъде “предавана” по мрежа от дисплеи без значение от местоположението им чрез Интернет връзка, без това да е обвързано с USB устройства, кабели и други странични приемници. Времето на работа на Digital Signage дисплеите също се задава предварително – настройва се момент на включване и изключване, без нужда от служители, отговарящи за това.
Източник: Oфициален партньор на Clientric – displaysolutions.samsung.com
Екранът може да се раздели на сектори, като във всеки сектор да се показва различно съдържание. Също така определени съобщения и реклами могат да се пускат в конкретен часови диапазон. Това дава възможност съдържанието да се променя в зависимост от посланието, което носи. Например поздравяване на гостите по обяд, когато се настаняват, представяне на специалитетите в ресторанта преди вечеря и предлагане на промоционални пакети и услуги през останалото време.
Благодарение на автоматизираната система ще спестите време, като същевременно ще представите бизнеса си по модерен и запомнящ се начин, а дори можете да продавате рекламно време на други брандове. Така предлагате още повече възможности за посетителите си – да разберат повече за местността да разгледат забележителностите.
Digital Signage предимства, от които може да се възползвате:
- контролиране на групи от дисплеи, разположени на различни места;
- различни групи излъчват различно съдържание – позволява лесно да се правят промени по съдържанието;
- настройва се времеви диапазон на включване и изключване;
- задава се време за излъчване на съдържанието;
- екранът се разделя на части и показва различно съдържание във всяка част;
- свързват се с телевизионни приемници, предаващи TV на живо;
- свързват се към websites и автоматично се обновява информацията;
- добавят се widgets – например прогноза за времето.
Какво е Hotel TV и какви са предимствата му:
Hotel TV е система, която ви позволява да представите на клиента вашите услуги и да покажете лично отношение към него посредством телевизора в хотелската му стая. Използва се вътрешен за хотела информационен канал, като при включване на телевизора, гостът ще види съдържанието, което вие искате да покажете. Интерфейсът му напомня на “меню” от услуги, даващо ви възможност да предлагате своите оферти и информация за услуги във и извън хотела, промоционални пакети и т.н. Чрез използването на дистанционно, клиентът се навигира в различните категории и намира важните за него детайли. Именно заради тази интеракция Hotel TV е успешен маркетингов инструмент, който да изгради модерен имидж за вашия бранд и да повиши печалбите ви.
Източник: Oфициален партньор на Clientric – displaysolutions.samsung.com
Hotel TV може да се свърже с PMS (Property management system), от където да се използват данни и информация за клиента и да се насочват персонализирани съобщения към него в стаята му. Например поздрав с поименно обръщение, данни за текущата му сметка и т.н. Друго предимство е опцията за смяна на език, която се настройва предварително, за максимално удобство на клиента. Благодарение на възможностите, които предлага Hotel TV, ще накарате гостите ви да се чувстват специални, а те със сигурност ще разкажат на своите приятели за вас.
Hotel TV предимства, от които може да се възползвате:
- дизайн, наподобяващ интерфейса на website;
- съдържание във формата на меню, позволяващо директна интеракция;
- представяне на информация за хотела и услугите, които той предлага;
- промотиране на оферти и пакети;
- свързване с PMS и показване информация за посетителя и сметката му;
- настройване на различен език на съдържанието.
Digital signage, Hotel TV и обикновените телевизори – прилики и разлики
Digital signage и Hotel TV си приличат по това, че са успешни маркетинг инструменти, които дават възможност да се излъчват и промотират различни услуги, оферти, съобщения. Общата им цел е да помогнат на бизнесите да изградят съвременен имидж на брандове, използващи модерните технологии, за да създават по-пълноценна комуникация с клиентите.
Digital Signage са дисплеи, които могат да се разполагат на публични места и да показват различно и променящо се съдържание – на рецепцията, пред спа зоната, в коридорите и т.н. За разлика от обикновените телевизори, Digital signage са с по-ярки цветове и са по-издръжливи на външни фактори, както и позволяват по-дълъг режим на работа. Тези дисплеи се настройват дистанционно, без необходимост от постоянно записване на ново съдържание и прехвърляне на информация чрез USB устройства на труднодостъпните екрани. Така пестите време, което може да инвестирате в планирането и подготвянето на креативно съдържание, с което да впечатлите посетителите си.
Припомнете си нашите 9 идеи за атрактивно съдържание за Digital Signаge дисплеи. В дългосрочен план инвестицията за Digital signage се възвръща многократно, като световни брандове отчитат до 30% увеличение в продажбите си.
Hotel TV от своя страна е система със специално програмиран вътрешен за хотела канал, който дава необходимата информация на клиента, при включване на телевизора в стаята си. Този канал сам по себе си наподобява свойствата и интерфейса на website, като гостът преминава през различни категории, отваря информационни/диалогови прозорци и се връща назад към началната страница. За разлика от Digital Signage, съобщенията и информацията в Hotel TV не са статични. Каналът позволява интеракция на госта със менюто на екрана като той сам се навигира в съдържанието, за да разбере повече за нещата, които го вълнуват.
Ако сме привлекли вниманието ви и искате да разберете още или имате странични впечатления от подобни практики, ще се радваме да се свържете с нас и да обменим опит.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. ?
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: Clientric част от ежегодното изложение Ваканция и СПА Експо 2018
Pingback: Иновациите на Ваканция и СПА Експо 2018 от Clientric
Pingback: Кои са горещите тенденции в хотелиерството през 2019?