Digital Signage осигурява ново интерактивно изживяване за гостите на вашия хотел
Вече ви разказахме що за чудо е Digital Signage, а сега по-подробно ще разгледаме какви са неговите предимства и какви ползи може да донесе за вашия хотел. Вярваме, че след като се запознаете с тях няма да имате абсолютно никаква причина, която да не ви направи техен верен почитател. 😉
Представете си колко би било полезно и колко време бихте спестили, ако можеше лесно и ефективно да поддържате информиран всеки един ваш гост за услугите, които предлагате. Да, вече наистина е лесно с помощта на Digital Signage. Това са централизирано управлявани дисплеи, на които може да се визуализират графици, снимки, видеа, външни източници и др. Те подобряват вашата ефективност и финансовите резултати. Digital Signage се превръща в основен инструмент за постигане на тези цели.
Създайте модерно първо впечатление у вашите гости, използвайки Digital Signage. Знаем, че вие като хотелиери винаги търсите нови начини, по които да ангажирате както съществуващите, така и потенциалните си клиенти с цел да ги направите свои верни и редовни гости. Ето защо днес ще ви разкажем за възможността да подобрите комуникацията си с тях и да изпъкнете в очите им като хотел, следващ модерните и актуални тенденции.
Преди да вложите средства в тази нова интерактивна постановка е редно да се запознаете каква ще бъде вашата възвръщаемост и какви ползи ще ви донесе тя. Ето тук се включваме ние – като ваши помощник-съветници. 🙂 Ще ви споделим 4 предимства и няколко начина на използването им в хотела.
1. Бързина и гъвкавост
Производството на традиционните печатни материали често отнема много време и е скъп процес. Дигиталното съдържание може да се актуализира мигновено или по график, което ви позволява да показвате винаги актуална информация. Необходимо е да се променят важни подробности за събитието? Няма проблем. Лесно е да се направи. 🙂
2. Таргетирано съдържание
Digital Signage позволява съобщенията да се актуализират в реално време, а съдържанието може да бъде таргетирано въз основа на интересите на аудиторията или дори метеорологичните условия. Например, посредством екраните в бара на хотела, вие може да наблегнете на съдържание в зависимост от времето през този ден. Ако това е необичайно топъл ден, могат да се предлагат студени и освежаващи напитки или топли напитки, когато температурата падне.
3. Ефективност и ефикасност
Принтирането на стотици брошури, на които хората не обръщат внимание вече е отживелица. Знаете ли колко време човек разглежда една брошура? Едва няколко секунди… Краткият им живот не оправдава ресурсите, които влагате в тях и е все едно да изхвърляте парите си на вятъра. Също така, това е и доста неприродосъобразно. Веднага след като са отпечатани всички хартиени листовки, обикновено има значително количество отпадъчен материал. Последиците от тези отпадъци са много по-значителни, отколкото за създаване и предаване на цифровата информация и реклама. Digital Signage със сигурност е едно огромно подобрение спрямо традиционните печатни рекламни методи, както от гледна точка на тяхната природосъобразност, така и от ефективността, която получавате от тях.
4. Ангажираност
Процесите по вземане на решение са силно повлияни от визуалното, затова трябва да се обърне внимание как поднасяте съдържанието. Често това е първият етап на взаимодействие, който клиентите имат с вашия бизнес и е важно той да има траен ефект. А първото впечатление е трудно да се промени и дигиталното съдържание може да бъде начинът да представите вашата стойност и бранд към вашата целева аудитория. Чрез Digital Signage, ползите от дигиталните послания лесно могат да бъдат в основата на вашето визуално присъствие. Смеем да твърдим, че в сравнение с традиционния печат, цифровите послания носят множество значителни предимства.
А ето и няколко варианта за тяхното използване.
За жалост на дневен ред все още стои проблемът, че големите хотели не могат да продадат предлаганите си услугите, а знаем, че те са един допълнителен приход. Това е така, защото хората остават неинформирани. Отиват на място в хотела, но обикновено пропускат и не обръщат внимание на традиционните печатни брошури, които представят допълнителните услуги. Използването на Digital Signage в хотела прави предаването на съобщенията много по-интересно и забавно.
Digital Signаge екраните могат да се поставят в общите видими площи, където пътнико-потока е най-голям като асансьори, рецепция или лоби бар. Но те могат да бъдат поставени и на по-конкретни места в хотела, като в някой от баровете, спа центъра или ресторанта, където се представят ясно таргетирани материали.
1. Лоби
На екраните в тези зони, може да се показва по-обобщена информация, като местни атракции или събития, които се случват в рамките на хотела или курорта. Може да се анонсират предстоящи събития, като например довечера в ресторанта ще има латино вечер или детско парти с аниматори. Digital Signage е отличен начин да се предлагат актуални отстъпки и промоции. Може да покажете на гостите си актуални атмосферни условия, чрез widget за времето или часа.
2. Рецепция
Зоната на рецепцията на всеки хотел, често е неговото централно място. Посрещнете гостите си със зашеметяваща видео стена, привличаща със своето съдържание. Тук добър вариант са и малките дисплеи, на които докато гостите очакват ключа на стаята, могат да разгледат услугите, предлагани от хотела.
3. Конферентна зала
Тук добро приложение имат Digital Signage тъч екрани поставени пред самата зала, които да показват разписание на графика за деня. Ако хотела има няколко на брой зали, за улеснение на всеки закъснял, екраните ще го насочат къде да отиде.
4. SPA
С настъпването на новия сезон, хотелът ви предлага нови SPA процедури, но гостите не са запознати и не се възползват от тях. С Digital Signage това вече няма да е проблем за вас. 😉 Представете си колко лесно би било вместо да принтирате брошури, просто да визуализирате всички предлагани масажи, SPA процедури, а защо не и да предложите актуална оферта (масаж + пилинг на половин цена), от която да се възползват вашите гости.
5. Бара или ресторанта
Digital Signage дисплеите могат да бъде разделени на няколко квадранта. Ето например вариант – в горната част от ТВ приемник се излъчва тенис – мач на Григор Димитров, а в долната част има съобщение: „За всеки спечелен сет от нашето момче, получавате безплатна бира.“ В бара може да се постави видео стена, която да е комбинация от 9 екрана за още по-невероятно изживяване. На екраните в тези зони най-често се показват актуалните промоции – сутрешно кафе + кроасан, а за вечерта бутилка алкохол с енергийни напитки. 🙂
Централизирано управляваните дисплеи могат да имат още много приложения във вашия хотел. Ние сме на линия да ви дадем нашите съвети за най-доброто им позициониране и използване. Да, Digital Signage екраните изискват инвестиция. Но когато използването им следва поставените ви цели, то тази инвестиция ще бъде много по-малка, отколкото пропусната възможност да ангажирате вашите гости по най-добрия начин. При правилно използване на инвестицията ще увеличите продажбите си, защото хората ще са много по-информирани за вашите допълнителни услуги.
Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно Digital Signage и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.
Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване , ако ви е по-удобно. 🙂
Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:
„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“
Pingback: Clientric ще участва в ежегодното изложение Ваканция и СПА Експо 2017
Pingback: Успешна маркетинг стратегия за хотели – част 2
Pingback: Тенденции в хотелската индустрия през 2016 г.
Pingback: Ваканция и СПА Експо 2017 през погледа на Clientric
Pingback: Тенденции в туризма за 2017 година
Pingback: 6 работещи стъпки за успешен тиймбилдинг в хотела
Pingback: Хотелска стая на бъдещето
Pingback: Първи стъпки за нов хотел на пазара
Pingback: 9 идеи за атрактивно хотелско съдържание за Digital Signаge дисплеи
Pingback: Разлика между Digital Signage, Hotel TV и обикновен телевизор - Clientric
Pingback: 5 умения, които всеки sales мениджър е препоръчително да подобри.
Pingback: Как повишихме средния ROAS на бизнес от HoReCa сферата 17 пъти? (Case Study)
Pingback: Иновациите на Ваканция и СПА Експо 2018 от Clientric
Pingback: Как изградихме успешно онлайн присъствие и бранд на нов хотел? (Case Study)