Digital Signage за бизнес – що е то? 8

Digital Signage

Digital Signage – модерният начин да бъдете забелязани чрез ефективна реклама от ново поколение

Случвало ли ви се е да чакате на досадни и безкрайни във времето опашки, било то в магазин, банка или офис на мобилен оператор? Отговорът е ясен… Ако поне веднъж сте попадали в такава ситуация, то си струва да прочетете по-надолу в статията как да избегнете това чувство у своите клиенти с помощта на Digital Signage технологии.

Традиционните печатни реклами са полезни, но Digital Signage е едно модерно решение за маркетинговата стратегия на бизнеса ви. С помощта на тези технологии от дигиталния свят, насърчаването на продажбите е лесно и интересно. Ефективните реклами, показани на надеждни дисплеи с ярка картина ще допринесат за появата на все повече нови клиенти.

Винаги актуално съдържание и разпознаваем бранд

Чрез Digital Signage дисплеите можете едновременно да рекламирате, информирате, забавлявате, поздравявате, мотивирате – звучи супер, нали? 🙂 Този подход, различен от традиционния ще осъществи желания ефективен контакт с клиентите ви много по-успешно от брошурите, флаерите и други подобни рекламни материали, които вече са им отлично познати. Поздравете гостите в стаите на хотела си, “разходете ги” в него; покажете на клиентите в супермаркета или магазина за дрехи и аксесоари всичко актуално, но по нов начин. Те ще запомнят различното, иновативното и така брандът ви ще остане в съзнанието им.

По-ниски разходи, лесна поддръжка и възможности за нови приходи

Веднъж инсталирана, Digital Signage системата се управлява лесно и удобно в реално време чрез Интернет връзка. Да, вие инвестирате в тези дисплеи, но това е веднъж, за разлика от постоянните разходи за печатане на материали за реклама, транспортиране и всички останали процедури, повтарящи се многократно.

А сега се замислете – колко ще е яко от този вид дигитална реклама да печелите допълнително… И това е самата реалност! Можете да продавате рекламно време на ваши партньори и клиенти от HoReCa сферата.

Създава чувство за информираност у клиентите ви

Digital Signage

Digital Signage технологиите ще поднесат актуалните ви предложения по един по-различен и забавен начин. Ако ги изберете за реклама в хотела си, имате възможността да поканите своите гости в бара, ресторанта или в местата за релакс. Имате ресторант? Бъдете крачка пред конкуренцията и представете менюто си по най-интересния начин или направете чакането на поръчките удоволствие, пускайки филм или музика на клиентите. Повярвайте, ще се върнат при вас!

И ако все още се чудите защо Digital Signage…

… вижте някои интересни факти, които са на базата на световни проучвания на Digital Signage пазара и ще разберете защо този инструмент е мощно средство, работещо за бизнеса ви.

80% от световните брандове са увеличили продажбите си с 32% благодарение на Digital Signage.

  • Според  проучвания на Grand View Research пазарът на Digital Signage ще достигне до 20 милиарда щатски долара през 2020 година.
  • Intel проучиха, че 400% повече хора взаимодействат с Digital Signage съобщенията, в сравнение със статичните реклами.
  • Намалява усещането за дълго чакане на опашка с 35%, като разсейва и забавлява клиентите, а едновременно с това рекламира бранда ви.
  • 7 от 10 клиента купуват продукт, видян на рекламен екран.
  • 52% от клиентите запомнят вашето съобщение, което според анализите е с 20-30% повече от традиционната реклама.

Много хубави статистики, нали? А още по-хубаво е да знаете, че за следващите може да сте сред главните “виновници”, след като сте решили да използвате Digital Signage технологиите за вашия бизнес. 🙂

Ако имате нужда от допълнителни пояснения и безплатна консултация относно ползите от инструмента Digital Signage и всичко свързано с иновациите в туризма, ще се радваме да ви помогнем.

Ето тук можете да намерите усмивките на „зелените вратовръзки“ на Clientric: 0888599076 или 02/444 99 07, имейл office[at]clientric.bg или изпратете запитване, ако ви е по-удобно. 🙂


Clientric основа Академия за иновации в туризма, с която помагаме безплатно на всички професионалисти в HoReCa сферата да са запознати с най-новите тенденции за дигиталното туристическо развитие. Ето какво споделя нашият маркетинг мениджър Катя Тодорова:

„Любовта ми към пътуване из красотите на България, в комбинация с ефективността на дигиталния маркетинг и общата ни визия с Андрей Лилов, управител на Clientric и човек с 15-годишен опит в целия туристически бранш, „роди“ Академията. Като личности, които всеки ден се развиват и работят в тази сфера, вярваме, че това е начинът да успеем и допринесем за националния приоритет туризъм – не само на думи. Заедно с екипа ни подбрахме набор от инструменти, които са съвременни, иновативни, базирани на маркетинг, софтуерни и интерактивни решения. Основен фокус ни е да обучим и помогнем на българския туризъм да насочи усилията си към увеличаване на директните резервации чрез правилна маркетинг стратегия, увеличаване на каналите за своята онлайн дистрибуция и изграждане на цялостна дигитална идентичност на своя бранд. Резултатите показват до 30% увеличаване на приходите на туристическите обекти с този подход. Мечтаем да видим по-големия % от българския туризъм да показва подобни резултати. Тогава ще сме изпълнили мисията си!“

ientric.